Stránky

štvrtok 5. septembra 2024

Maía: La vida/ Život/ Life (preklad piesne/ lyrics translation)

 


           Tento týždeň mám, žiaľbohu, trošku perný, no takto neskoro v noci sa ešte čo-to stíha...Napríklad taká dobrá, farebná, poriadne šťavnatá salsa, oslavujúca život. (Aj s textom, ha!!) A pripomínajúca nám, že vždy je za čo ďakovať a prečo sa tešiť (som rada, že som možno niekomu pomohla, aby mal lepší deň, bála som sa, že sa nahnevá, zle ma pochopí alebo sa urazí, no teším sa- nie, dúfam, že vie, že to bolo myslené len pre jeho dobro a pohodu.) A zajtra šup na salsu! :-) :-) :-)

                

           This week, unfortunately, I´m a bit busy, but I can manage to do something even so late at night...For example one good, colourfull, more than tasty salsa celebrating life. (With the lyrics in Spanish, yes!!) And reminding us that there´s always something to be grateful for and a reason to be happy (I´m glad that maybe I could have helped someone today to have better day- I was afraid he´d become angy, offended or he would misundrestood me, but I´m happy-no, I hope he knows that it was thought in a good way, for his well- being.) And tommorow, be ready for salsa! :-) :-) :-)

 

MAÍA- LA VIDA

 

¡Ay!

 

Ay la vida, la vida, la vida

Ha sido buena conmigo,

Y yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado cariño

 

Ay la vida, la vida, la vida

Ha sido buena conmigo,

Y yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado cariño

 

Hoy doy gracias por lo vivido,

Y también por lo aprendido,

Hoy puedo decir que soy feliz con mi alma

 

Por eso canto con calma,

Con la alegría que me delata,

Yo no soy negra ni blanca,

Soy todos los colores de mi garganta

 

Ay la vida, la vida, la vida

Ha sido buena conmigo,

Y yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado cariño

 

Ay la vida, la vida, la vida

Ha sido buena conmigo,

Y yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado cariño

 

Los caminos de la vida

No son como yo pensaba,

Como los imaginaba,

Ahí está la jugada brava

 

Me caí, me cansé y por poco fracasé,

Pero al final me paré,

Y con toda eché  pa’ lante

 

La vida, la vida, la vida

Ha sido buena conmigo,

Y yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado cariño

 

¡Guapea Gera!

¡Ahí na’ ma’!

 

La vida, la vida, la vida

Ha sido buena conmigo,

Y yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado cariño

 

Aposté al premio mayor,

¿Y tú qué crees? Me lo gané,

Ni beca, ni carro, ni plata fue,

Por el amor me la jugué

 

La vida, la vida, la vida

Ha sido buena conmigo, (conmigo)

Y yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado cariño

 

Cariño, cariño, cariño, cariño,

Cariñito, cariñito, cariñito corazón,

El amor de mis amores,

Mi vida entera… Eso te doy

 

Epa

 

Y yo le doy gracias a la vida

Porque me ha dado todo…

 

¡Ah!.. Eso es…

 

Bueno a mí la vida no me ha dado lo que quiero

Pero si lo que necesito

 

¿Y qué te ha dado la vida a ti?

Amor

 

¿Y qué te ha dado la vida a ti?

Salud

 

¿Y qué te ha dado la vida a ti?

Alegría

 

Alegría ya tu ve’.

 

La vida me ha dado de todo

Por eso hay que gozar

 

¿Y qué te ha dado la vida a ti?

Familia

 

¿Y qué te ha dado la vida a ti?

Amigos

 

¿Y qué te ha dado la vida a ti?

Sabrosura

 

Sabrosura es lo que hay

 

La vida me ha dado de todo,

Por eso yo le doy gracias a la vida,

Porque me ha dado todo.

 

 

Život

 

Hej!

 

Hej, život, život, život

Sa ku mne správal pekne

A ďakujem životu

Lebo mi dal lásku

 

Hej, život, život, život

Sa ku mne správal pekne

A ďakujem životu

Lebo mi dal lásku

 

Dnes ďakujem za všetko, čo som prežila

A aj za to, čo som sa naučila

Dnes môžem povedať, že som šťastná so svojou dušou

 

Preto spievam s pokojom

S radosťou, ktorá ma prezrádza

Nie som biela ani čierna

Som všetky farby svojho hrdla

 

Hej, život, život, život

Sa ku mne správal pekne

A ďakujem životu

Lebo mi dal lásku

 

Hej, život, život, život

Sa ku mne správal pekne

A ďakujem životu

Lebo mi dal lásku

 

Cesty života

Nie sú také, ako som si myslela

Ako som si ich predstavovala

Je to divoká hra

 

Padla som, vyčerpala sa a temer zlyhala

Ale nakoniec sa zastavila

A hodila sa celým telom vpred

 

Život, život, život

Sa ku mne správal pekne

A ďakujem životu

Lebo mi dal lásku

 

¡Guapea Gera!

¡Tu a teraz’!

 

Život, život, život

Sa ku mne správal pekne

A ďakujem životu

Lebo mi dal lásku

 

Stavila som na tú najvyššiu výhru

A čo myslíš? Vyhrala som

Nie štipko, ani auto, neboli to ani prachy

Stavila som na lásku

 

Život, život, život

Sa ku mne správal pekne (pekne)

A ďakujem životu

Lebo mi dal lásku

 

Miláčik, miláčik, miláčik, zlatko

Zlatíčko, pokladík, miláčik, srdiečko

Láska mojich lások

Celý môj život...To ti dám

 

Hej!

 

A ďakujem životu

Lebo mi dal všetko...

 

Presne tak...

 

Nuž, život mi nedal to, čo chcem

Ale rozhodne to, čo potrebujem

 

A čo dal život tebe?

Lásku

 

 

A čo dal život tebe?

Zdravie

 

A čo dal život tebe?

Radosť

 

Radosť, to, čo je vidieť

 

Život mi dal všetko

Preto si to treba vychutnať

 

A čo dal život tebe?

Rodinu

 

A čo dal život tebe?

Priatelia

 

A čo dal život tebe?

Šťavu

 

Šťavu a grády

 

Život mi dal všetko

Preto mu ďakujem

Lebo mi dal všetko


 

Life

 

Hey!

 

Hey, life, life, life

Was good to me

And I am grateful to life

Because it has given me love

 

Hey, life, life, life

Was good to me

And I am grateful to life

Because it has given me love

 

Today, I give thanks for what I´ve lived

And for what I´ve learnt, too

Today, I can finally tell that I´m happy with my soul

 

That´s why I sing with calm

With the joy that betrays me

I´m not black nor white

I´m all the colours of my throat

 

Hey, life, life, life

Was good to me

And I am grateful to life

Because it has given me love

 

Hey, life, life, life

Was good to me

And I am grateful to life

Because it has given me love

 

The roads of life

Are not the way that I thought

How I imagined them

That´s what it means to play wild

 

I fell, I got tired and I almost failed

But in the end, I stopped

And I throw myself completely to move forward

 

Life, life, life

Was good to me

And I am grateful to life

Because it has given me love

 

¡Guapea Gera!

¡And keep on going!

 

Life, life, life

Was good to me

And I am grateful to life

Because it has given me love

 

I betted on the biggest prize

And what do you think? I won

Not a scholarship, not a car, it wasn´t even money

I betted on love

 

Life, life, life

Was good to me (good to me)

And I am grateful to life

Because it has given me love

 

Love, love, love, darling

My treasure, honey, darling, my sweetheart

Love of my loves

My whole life...That´s what I give you

 

Epa

 

And I´m grateful to life

Because it gave me everything

 

¡Ah!.. Exactly…

 

Well, life didn´t give what I want

But for sure gave me what I needed

 

And what did life give you?

Love

 

And what did life give you?

Health

 

And what did life give you?

Joy

 

Joy that can be seen

 

Life gave me everything

That´s why I need to enjoy it

 

And what did life give you?

Family

 

And what did life give you?

Friends

 

And what did life give you?

Tastiness

 

Tastiness that´s what it is

 

Life gave me of everything

That´s why I´m grateful to life

Because it gave me everything

 






























































A ešte troška španielsko- portugalskej radosti na záver, taká na rozhýbanie :-P / And a little bit of Spanish- Portuguese joy to end the day... :-P

      

       












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára