Stránky

utorok 6. decembra 2022

Chris Lebrón, Arcangel: Loco/ Šialený/ Crazy (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                      


             Ženy, nehanbite sa za svoje "nedokonalosti"- mnohé iné by dali čokoľvek za to, aby vyzerali presne tak "nedokonale" ako vy...

                                            


             Women, don´t be ashamed of your "imperfections" - many other girls woould give anything on order to be at least as "imperfect" as you...

 

CHRIS LEBRÓN, ARCANGEL- LOCO

 

Quien te hizo tan bella

Quien dibujo en tu rostro las estrellas

Quien puso ahí esa luz que tu labio destella

Como es que con tu risa mi herida sella

Oh, nah, nah, nah

 

Y ando loco, loco

Tú respiras y me desenfoco

Voy perdiéndome poco a poco

Todo de ti me tiene loco

Oh, nah, nah

 

La Felicidad se parece a ti

Estoy mal del coco por ti

Es que tú me tienes mal

De eso no existe duda

 

Navegué por el mal

Y como tú no encontré ninguna

Fui pronto al hospital

A ver si pa' estoy hay una cura

Hacia un lugar lejano, todos mis sentidos mudas

 

Yo hace tiempo te estoy esperando

Tú eres el café de mi taza

Y hace tiempo que te estoy buscando

Qué tal si te mudas a casa

Tengo una finca llena de colores pa' darte

Millones de rosas pa' regalarte

Claveles y gira soles

También pajaritos cantores

 

Somos una historia de amor infinito

Y no quiero que acabe en las páginas

Si amar es un crimen cometo el delito

Cuando estoy abajo tú me animas

 

Siempre estas presentes

Por siempre en mi mente

No importa que pasen miles de horas

Que me pongo demente cuando estás ausente

Si llegas aquí tú nunca te irás

 

Y ando loco, loco

Tú respiras y me desenfoco

Voy perdiéndome poco a poco

Todo de ti me tiene loco

Oh, nah, nah

La Felicidad se parece a ti

Estoy medio loco por ti

 

Estoy a dos sentimientos de la locura

Y pierdo el control al mirarte

Tú solucionas mi amargura

Y sigo intentando enamorarte bella

Quiero poner el mundo a nombre de ella

Oh, nah, nah, nah

 

Y ando loco, loco

Tú respiras y me desenfoco

Voy perdiéndome poco a poco

Todo de ti me tiene loco

Oh, nah, nah

La Felicidad se parece a ti

Estoy medio loco por ti

 

 

 

Šialený

 

Kto ťa urobil tak prekrásnou

Kto ti vkreslil hviezdy na tvár

Kto tam vložil to svetlo, čo sa ti trbliece na pere

Ako je možné, že tvoj úsmev zaceľuje moje rany

Oh, nah, nah, nah

 

A chodím ako šialený

Stačí, ak sa nadýchneš a prestávam sa sústrediť

Kúsok po kúsku sa strácam

Som blázon do všetkého na tebe

Oh, nah, nah

 

Podobáš sa šťastiu

Kvôli tebe to nemám v hlave v poriadku

Som z teba chorý

O tom niet pochýb

 

Plavil som sa temnotou

A nenašiel som žiadnu inú ako ty

Ihneď som išiel do nemocnice

Či na to majú liek

Na vzdialené miesto, všetky moje zmysly onemeli

 

Už nejaký čas na teba čakám

Si moja šálka kávy

A už nejakú dobu ťa hľadám

Čo keby si sa ku mne presťahovala

Mám ranč plý farieb, ktoré ti dať

Milióny ruží čo ti darovať

Klinčeky a slnečnice

Aj spevavých vtákov

 

Sme príbeh nekonečnej lásky

A nechcem, aby sa jej stránky skončili

Ak je láska zločin, tak ho spácham

Keď je mi nanič, vždy ma povzbudíš

 

Vždy si tu pri mne

Navždy v mojej mysli

Bez ohľadu na to, či prejde tisíc hodín

Keď nie si pri mne, správam sa ako hlupák

Ak sem prídeš, nikdy už neodídeš

 

A chodím ako šialený

Stačí, ak sa nadýchneš a prestávam sa sústrediť

Kúsok po kúsku sa strácam

Som blázon do všetkého na tebe

Oh, nah, nah

Podobáš sa šťastiu

Som z teba napol šialený

 

Som len dva city od šialenstva

A len čo na teba pozriem, prestávam sa ovládať

Máš riešenie na moju zatrpknutosť

A pokúšam sa, kráska, aby si sa do mňa zamilovala

Chcem, aby sa svet volal ako ona

 

A chodím ako šialený

Stačí, ak sa nadýchneš a prestávam sa sústrediť

Kúsok po kúsku sa strácam

Som blázon do všetkého na tebe

Oh, nah, nah

Podobáš sa šťastiu

Som z teba napol šialený


 

Crazy

 

Who made you so beautiful

Who drew the stars in your face

Who put there that light that makes your lip blink

How come that your laugh seals my wound

Oh, nah, nah, nah

 

And I walk like a crazy man, crazy man

Just one breath of you, and my attention is taken away

I´m getting lost bit by bit

Everything of you makes me crazy

Oh, nah, nah

 

Happiness is similar to you

My head´s wrong because of you

You make me go ill

There´s no doubt of it

 

I sailed through the bad waters

And I never found a girl like you

Immidiately, I went to hospital

To see if there´s a cure for it

To a remote places, all my senses mute

 

I´ve been waiting for you for a while

You´re my cup of cofffee

And for a while, I´ve been looking for you

Let´s say you´d move to my house

I have a farm full of colours to give you

Millions of roses to give you

Carnations and sunflowers

And songbirds, too

 

 

 

We´re a story of an endless love

And I don´t want its pages to end

If love is a crime, than I commit it

When I´m low, you cheer me up

 

You´re always here

Forever in my mind

It doesn´t matter if thousand of hours pass

When you´re not here, I start to act like stupid

If you once come, you´ll never leave

 

And I walk like a crazy man, crazy man

Just one breath of you, and my attention is taken away

I´m getting lost bit by bit

Everything of you makes me crazy

Oh, nah, nah

Happiness is similar to you

I´m a half crazy for you

 

I´m two feelings away from madness

And just looking at you, I lose control

You solve my bitterness

And I´ll keep trying to make you fall for me, beauty

I want to give a world her name

Oh, nah, nah, nah

 

And I walk like a crazy man, crazy man

Just one breath of you, and my attention is taken away

I´m getting lost bit by bit

Everything of you makes me crazy

Oh, nah, nah

Happiness is similar to you

I´m a half crazy for you


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára