Stránky

piatok 16. decembra 2022

Indila: Love story/ Milostný príbeh/ Historia de amor (preklad piesne/ traducción de letras)

                                    


         Niektorých spevákov môžete poznať roky, a predsa treba šťastnú náhodu (alebo správny algoritmus, ako sa to vezme), aby ste od nich našli niečo menej známe, čo vás dokonale očarí, roznežní a chytí za srdce, hoci mu vôbec nerozumiete:-) Pieseň "Love story" od francúzskej interpretky Indily z roku 2014 je krehká, valčíkovo nežná, rozprávkovo jemná a mne sa hneď spojila s nekonečnou láskou, snehom, a vlastne mi tak trochu navodila tú správnu magickú zimnú atmosféru...:-)

                                 


       You may think you know some foreign singers for years, however, you need a struck of luck (or, in this case, maybe just a right algorhytm) to find a less known song that leaves you enchanted,tender and catches your heart even though you don´t understand a word of it :-) The song "Love story by a French singer Indila is- at least for me- unusually fragile, tender waltz song, with a gentle touch of fairy tales and in my case, I got immediately connected with a neverending love, falling snow, and somehow it made me relaxed and got me into the right winter magic mood :-

(Note: Since I don´t speak French- although it sound like a music to me- I used the English translation in order to put it into Slovak and Spanish lyrics. Here´s the original English translation if you wish to see it, all the credits go to: Eng translation)

 

INDILA- LOVE STORY

 

A lost soul,

He lives but hardly talks

He is waiting for her,

In front of this photo of former times

He, he is not crazy

He believes in it, that's all

He sees her everywhere

Standing, he is waiting for her

A rose in his hand,

Apart from her, he is expecting nothing

Nothing around him makes sense

And the air feels heavy

An absent expression,

He is alone, he often talks to her

He, He is not crazy

He loves her, that's all

He sees her everywhere,

Standing, he is waiting for her

A rose in his Hand,

No, nothing can hold him back now

 

In his love story

In his love story

In his love story

His love story

 

Take my hand

Promise me that everything will be fine

Hold me tight

Next to you, I still dream,

Yes, yes I want to stay,

But I don't know how to love anymore,

I've been too stupid,

Please, stop, stop

How much I regret, no, I didn't want all this,

I would be rich and

And I'll offer you all my gold

If you don't care, I

I, I'll be waiting for you in the port,

If you ignore me, I will offer you my last breathe of life,

 

In my love story

In my love story

In my love story

My love story

 

A candle

Can illuminate the night

A smile

Can build an empire

And there is you

And there is me,

And nobody believes in it,

But love makes a fool turn into a king

And if you ignore me, I'd fight again and again

 

It's your love story

It's your love story

It's the story of a life

Love story

 

Shouts of joy

Some tears, we're going

We live in this love story

Love story

Love story

Love story

Love story

Love story

Love story

Love story

Love story

Love story

Love story

 

Milostný príbeh

 

Stratená duša

Žije, ale sotva hovorí

Čaká na ňu

Pred touto fotkou z predošlých čias

On, on nie je blázon

Len tomu verí, to je všetko

Všade ju vidí

Postojačky na ňu čaká

Ruža v jeho ruke

Oddelený od nej, už nič nečaká

Nič okolo neho nedáva zmysel

A vzdchu akoby bol ťažký

Neprítomný  výraz

Je sám, často k nej prehovára

On, on nie je blázon

Len ju miluje, to je všetko

Všade ju vidí

Postojačky na ňu čaká

Ruža v jeho ruke

Nie, teraz ho nič nemôže zastaviť

 

V jeho milostnom príbehu

V jeho milostnom príbehu

V jeho milostnom príbehu

Jeho príbeh lásky

 

Vezmi ma za ruku

Sľúb mi, že všetko bude v poriadku

Drž ma pevne

Pri tebe stále snívam

Áno, áno, chcem zostať

Ale už viac neviem, ako milovať

Bol som príliš hlúpy

Prosím, prestaň, prestaň

Ako veľmi to ľutujem, nie, nič z tohto celého som nechcel

Bol by som bohatý a

Ponúkol ti všetko svoje zlato

Ak by ti to bolo jedno, ja

Ja, počkám na teba v prístave

Ak ma budeš ignorovať, ponúknem ti svoje posledný dych života

 

Vo svojom milostnom príbehu

Vo svojom milostnom príbehu

Vo svojom milostnom príbehu

Môj ľúbostný príbeh

 

Sviečka

Dokáže rozjasniť noc

Úsmev

Dokáže vybudovať ríšu

A som tu ja

A si tu ty

A nikto v nás neverí

Ale láska mení aj blázna na kráľa

A ak si ma nebudeš všímať, budem bojovať znova a znova

 

Je to tvoj ľúbostný príbeh

Je to tvoj ľúbostný príbeh

Príbeh života

Príbeh lásky

 

Výkriky radosti

Zopár sĺz, ideme

Žijeme v tomto milostnom príbehu

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

Milostný príbeh

 

Historia de amor

 

El alma pérdida

Él sigue viviendo, pero apenas habla

Esperando a ella

Delante de esta foto de los tiempos pasados

Él, és no es un loco

Solo cree en ello, nada más

La ve por todos lados

De pie, esperando a ella

Una rosa en su mano

Separado de ella, ya no espera nada

 

Nada en su alrededor le da sentido

Y el aire se siente pesado

Una expresión ausente

Está solo, a menudo habla con ella

Él, él no es un loco

Solo la ama, nada más

La ve por todos lados

De pie, esperando a ella

Una rosa en su mano

No, nada puede detenerle ahora

 

En su historia de amor

En su historia de amor

En su historia de amor

Su historia de amor

 

Toma mi mano

Prométeme que todo va a estar bien

Abrázame fuerte

A tu lado, sigo soñando

Sí, sí, yo me quiero quedar

Pero ya no sé como amar

He sido demasiado estúpido

¡Por favor, para, para!

Cuánto arrepentimiento, no, yo no quería todo esto

 

Sería rico y

Y te ofrecería todo mi oro

Si no estás interesada, yo

Yo, yo te voy a esperar en el puerto

Si me ignoras, te ofreceré mi último aliento de vida

 

En mi historia de amor

En mi historia de amor

En mi historia de amor

Mi historia de amor

 

Una candela

Puede iluminar la noche

Una sonrisa

Puede construir un imperio

Y aquí estoy yo

Y aquí estás tú

Y nadie cree en nosotros

Pero el amor hace el loco convertirse en un rey

Y si me ignoras, lucharé por ti una y otra vez

 

Es tu historia de amor

Es tu historia de amor

La historia de vida

Historia de amor

 

Los gritos de alegría

Un poco de lágrimas, nos vamos

Estamos viviendo en esta historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor

Historia de amor


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára