Stránky

streda 22. decembra 2021

Elvis Martinez ft, Prince Royce: Veterana/ Veteránka/ An expert (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                       


        Skúsenosti vs. city- čo je viac? / What is more- feelings or experience?

                              



ELVIS MARTINEZ, PRINCE ROYCE- VETERANA

Roooyce
Y el camarón

Se nota, te hace falta cariño
Aunque experiencia sé que tienes de más
Soy más joven pero sé lo que digo
Voy contigo en lo que quieras tramar

Si quieres amarrarme y sin vida dejarme
Jugar con experiencia
Te sobra inteligencia
Si piensas secuestrarme
Yo me atrevo hasta a ayudarte, con razón

Quiero aprender más contigo
Y que hagas conmigo
Travesuras y un poquito más
Y que descubras conmigo
Lo que nunca has sentido
Esta noche no me olvidarás

Ay mami

Ponte juiciosa con nosotros

Royce

Castígala, castígala

Elvis, encontré mi maestra

You got it

Por lo visto mami eres como el vino
Con el tiempo tu te has puesto mejor
Y probarte sigue siendo delirio
Comencemos esta aventura tu y yo

Si quieres amarrarme y sin vida dejarme
Mujer con experiencia
Te sobra inteligencia
Si piensas secuestrarme
Yo me atrevo hasta a ayudarte, con razón

Quiero aprender más contigo
Y que hagas conmigo
Travesuras y un poquito más
Y que descubras conmigo
Lo que nunca has sentido

Esta noche no me olvidarás
Quiero aprender más contigo
Y que hagas conmigo
Travesuras y un poquito más
Y que descubras conmigo
Lo que nunca has sentido
Esta noche no me olvidarás

Una veterana, desnudándose en mi cama

Una veterana, y a mi no me falta nada (ay)

Una veterana, desnudándose en mi cama (que me pare el corazón)

Una veterana, y a mi no me falta nada (que se entrega con amor)

Una veterana, y a mi no me falta nada (así disimuladamente, se apodera de mi mente)

Ay, mami

Siempre hay espacio para aprender
Eso creo yo

You’d be surprised

¿Qué te parece Royce?
¿Muy juiciosa la tipa, no?


Veteránka

Roooyce
A ten čašník tu

Vidieť, že ti chýba neha
Hoci viem, že skúseností máš nadostač
Som mladší, ale viem, čo hovorím
Pôjdem s tebou, nech máš za lubom čokoľvek

Ak ma chceš spútať a nechať bez života
Skúsene sa so mnou pohrať
Inteligencie máš nadostač
Ak máš v úmysle ma uniesť
Dokonca sa odvážim ti aj pomôcť, z vlastných dôvodov

Chcem sa s tebou naučiť viac
A aby si so mnou vyviedla
Zopár nezbedností a o čosi viac
Aby si so mnou objavila
To, čo si nikdy necítila
Túto noc na mňa nezabudneš

Ach, kráska

Buď k nám dobrá

Royce

Potrestaj ju, potrestaj ju

Elvis, našiel som svoju učiteľku

Máš to

Ako vidím, kráska, si ako víno
Časom sa zlepšuješ
A každá tvoja ochutnávka je ako šialenstvo
Poďme si spolu začať, ty a ja

Ak ma chceš spútať a nechať bez života
Skúsená žena
Inteligencie máš nadostač
Ak máš v úmysle ma uniesť
Dokonca sa odvážim ti aj pomôcť, z vlastných dôvodov

Chcem sa s tebou naučiť viac
A aby si so mnou vyviedla
Zopár nezbedností a o čosi viac
Aby si so mnou objavila
To, čo si nikdy necítila

Túto noc na mňa nezabudneš
Chcem sa s tebou naučiť viac
A aby si so mnou vyviedla
Zopár nezbedností a o čosi viac
Aby si so mnou objavila
To, čo si nikdy necítila
Túto noc na mňa nezabudneš

Expertka, ktorá sa vyzlieka v mojej posteli

Expertka, s ňou mi nič nechýba (ay)

Expertka, ktorá sa vyzlieka v mojej posteli (až sa mi zastavuje srdce)

Expertka, s ňou mi nič nechýba (nech sa odovzdá s láskou)

Expertka, s ňou mi nič nechýba (a tak sa potajomky zmocňuje mojej mysle)

Ach, kráska

Vždy je priestor sa niečo naučiť
To si myslím ja

Bola by si prekvapená

Čo na to hovoríš, Royce?
Tá žena je kus, nie?

 

An expert

 

Roooyce

And a gig

 

It can be noticed, you need some affection

Although I know you have enough experience

I´m younger but I know what I´m saying

I go with you in whatever you plot

 

If you want to tie me up and leave me without life

You´ve got enough intelligence

If you think about kidnapping me

I even  dare to help you, not without a reason

 

I want to learn more with you

And I want you to do with me

Some adventures and a little bit more

And I want you to discover with me

What you´ ve never felt

You won´t forget me this night

 

Ay, baby

 

Get wise with us

 

Royce

 

Punish her, punish her

 

Elvis, I found my teacher

 

You got it

 

As seen, baby, you´re like a wine

You´ve got better with time

And to taste is still a madness

Let´s begin this affair you and I

 

If you want to tie me up and leave me without life

An experienced woman

If you think about kidnapping me

I even  dare to help you, not without a reason

 

I want to learn more with you

And I want you to do with me

Some adventures and a little bit more

And I want you to discover with me

What you´ ve never felt

 

You won´t forget me tonight

I want to learn more with you

And I want you to do with me

Some adventures and a little bit more

And I want you to discover with me

What you´ ve never felt

You won´t forget me this night

 

An expert, getting naked in my bed

 

An expert, I don´t need anything more

(ay)

 

An expert, getting naked in my bed (makes my heart stop)

 

An expert, I don´t need anything more

(let give in with love)

 

An expert, I don´t need anything more

(that way, secretly, she takes over my mind)

 

Ay, baby

 

There´s still a space to learn

That´s what I think

 

You’d be surprised

 

What do you think, Royce?

That girl is juicy, isn´t she?

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára