Stránky

streda 8. decembra 2021

Vanesa Martín: Y yo latiendo/ A mne búši srdce/ And my heart beating (preklad piesne/ lyrics translation)

 


      Keď vám srdce nerozbúši muž, tak nech tak urobí to španielske slnko a tanec z videoklipu :-)

              


      When there´s no man to make your heart beating, let at least the Spanish sun and dance from video make it :-)


VANESA MARTÍN- Y YO LATIENDO

Para empezar nos quedo algo por hacer
Tú y tu forma de jugar
Tus encuentros del ayer
Mi falta de intimidad

Yo y mi duda por volver
Nos quedamos a mitad
La emoción por resolver
Que nos vibra por igual

A kilómetros de mi
Manda un mensaje que no sé
La distancia nos dejo un papel por escribir
Una foto con canción

Mi cabeza vuela a mil
Ojala en un caballo
Y ojala estuviera
Quisiera volver a verte

Cuantas ganas de moverte
Cuanta magia en un botón ya
Te vi por dentro
Quisiera volver a verte

Un motivo pa' quedarte
Cuanto arde en el salón
Y yo latiendo
Me pides que cuente contigo que somos amigos
Que hablan de madrugada

Pero al vernos los dos nos cuadramos
Y decimos valientes que no pasa nada
Nos buscamos pero contenido'
No me veo contigo aunque algo me engancha

Y presiento que por mas que pase
(Que pase)
Nos pegamos aunque nos dejaran
A kilómetros de mi
Manda un mensaje que no sé

La distancia nos dejo un papel por escribir
Una foto con canción
Mi cabeza vuela a mil
Ojala en un caballo

Y ojala estuviera
Quisiera volver a verte
Cuantas ganas de moverte
Cuanta magia en un botón ya

Te vi por dentro
Quisiera volver a verte
Un motivo pa' quedarte
Cuanto arde en el salón

Y yo latiendo
A kilómetros de mi
Manda un mensaje que no sé
La distancia nos dejo un papel por escribir

Una foto con canción
Mi cabeza vuela a mil
Ojala en un caballo
Y ojala estuviera

Quisiera volver a verte
Cuantas ganas de moverte
Cuanta magia en un botón ya
Te vi por dentro

Quisiera volver a verte
Un motivo pa' quedarte
Cuanto arde en el salón
Y ojala tuviera

Quisiera volver a verte
Cuantas ganas de moverte
Cuanta magia en un botón ya

Te vi por dentro
Quisiera volver a verte
Un motivo pa' quedarte
Cuanto arde en el salón

Y yo latiendo
Y yo latiendo
De madrugada

 


A mne búši srdce

Na začiatok, ešte nám zostalo zopár nevybavených vecí
Ty a to, ako sa hráš
Tvoje stretnutia zo včerajška
Môj nedostatok blízkosti

Ja a moje pochybnosti o návrate
Zastali sme v polovici
City, ktoré sa nevyriešili
Ktoré v nás zvučia rovnako

Na kilometre ďaleko odo mňa
Pošli mi správu, lebo neviem
Diaľka nám nechala papier na písanie
Fotku s piesňou

Točí sa mi hlava z premýšľania
Kiežby mohla letieť
Na koni opreteky
Rada by som ťa znova videla

Akú chuť mám pohnúť tebou
Koľko mágie je v jednom gombíku
Videla som ťa zvnútra
A rada by som ťa videla znova

Dôvod, aby si zostal
Keď v obývačke horí drevo
A mne búši srdce
Prosíš ma, aby som s tebou rátala, že sme priatelia
Ktorí sa rozprávajú do rána

Ale hneď ako sme uvideli, sadli sme si
A odvážne si hovoríme, že sa nič nedeje
Hľadáme sa, ale zdržanlivo
Nevidím sa s tebou, hoci ma k tebe niečo priťahuje

A mám predtuchu, že nech sa stane čokoľvek
(Čokoľvek)
Hodíme sa k sebe, hoci nás zanechajú
Na kilometre odo mňa
Pošli správu, lebo neviem

Diaľka nám nechala papier na písanie
Fotku s piesňou
Točí sa mi hlava z premýšľania
Kiežby mohla letieť

Na koni opreteky
Rada by som ťa znova videla
Akú chuť mám pohnúť tebou
Koľko mágie je v jednom gombíku

Videla som ťa zvnútra
A rada by som ťa videla znova
Dôvod, aby si zostal
Keď v obývačke horí drevo

A mne búši srdce
Na kilometre ďaleko odo mňa
Pošli mi správu, lebo neviem
Diaľka nám nechala papier na písanie

Fotku s piesňou
Točí sa mi hlava z premýšľania
Kiežby mohla letieť
Na koni opreteky

Rada by som ťa znova videla
Akú chuť mám pohnúť tebou
Koľko mágie je v jednom gombíku
Videla som ťa zvnútra

A rada by som ťa videla znova
Dala ti dôvod, aby si zostal
Keď v obývačke horí drevo
Kiežby som mala

Rada by som ťa znova videla
Akú chuť mám tebou pohnúť
Koľko mágie je v jednom gombíku

Videla som ťa zvnútra
A rada by som ťa videla znova
Dala ti dôvod, aby si zostal
Keď v obývačke horí drevo

A mne búši srdce
A mne búši srdce

Do rána

    

 

And my heart beating

 

To begin with, there´s something we need to do

You and your ways of playing

Your meetings from yesterday

My lack of intimacy

 

Me and my doubt about whether to come back

We stayed on a half-way

There´s an emotion that needs to be solved out

It´s quivering equally in us

 

Kilometres away from me

Send me a message ´cause I don´t know

The distance left a paper for us to write on

A photo with a song

 

My head keeps thinking

I wish to be on a horse

Riding fast

I´d like to see you again

 

How much I´d like to move you

What a magic in a one button

I saw you from inside

I´d like to see you again

 

A reason to make you stay

When there´s a fire in the living room

And my heart beating

You ask me to count on you, that we are friends

That talk until the very morning

 

The moment we saw each other we matched

And we are saying bravely that nothing is going on

We´re looking for each other, but reservedly

I can´t see myself with you although something keeps hooked me

 

And I have a feeling that whatever happens

(Whatever happens)

We´ll go with each other, even if they put us

Kilometers away from me

Send me a message ´cause I don´t know

 

The distance left a paper for us to write on

A photo with a song

My head keeps thinking

I wish to be on a horse

 

Riding fast

I´d like to see you again

How much I´d like to move you

What a magic in a one button

 

I saw you from inside

I´d like to see you again

A reason to make you stay

When there´s a fire in the living room

 

And my heart beating

Kilometres away from me

Send me a message ´cause I don´t know

The distance left a paper for us to write on

 

A photo with a song

My head keeps thinking

I wish to be on a horse

Riding fast

 

I´d like to see you again

How much I´d like to move you

What a magic in a one button

I saw you from inside

 

I´d like to see you again

A reason to make you stay

When there´s a fire in the living room

If only I could

 

I´d like to see you again

How much I´d like to move you

What a magic in a one button

 

I saw you from inside

I´d like to see you again

A reason to make you stay

When there´s a fire in the living room

 

And my heart beating

And my heart beating

Until the morning

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára