Stránky

sobota 20. novembra 2021

Cami: Mía/ Moja/ Mine (preklad piesne/ lyrics translation)

                                    


         Temná noc ženskej duše / Dark night of the women´ soul

                      


CAMI- MÍA

Me vi tan lejana a tus hombros
Me vi curando todo lo que sobra
Me vi cuando nadie más me veía
Me vi y me quise hacer mía

Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah
Mía

Y suelto piernas, suelto brazos, suelto lo anclado
Lo poco deseado
Lo que no haya inundado lo desamparado, oh-oh-oh

Y me vi cuando nadie más me veía
Me vi y me quise hacer mía

Mía


Moja

Videla som sa tak vzdialená tvojim pleciam
Videla som sa, ako si liečim všetko, čo je vo mne navyše
Videla som sa, keď ma nikto iný nevidel
Videla som sa a chcela sa stať svojou

Ah- ah- ah-ah-ah- ah- ah
Svojou

A uvoľním si nohy, ramená, všetko, čo je ukotvené
Málo želané
To nezaplnené, bezmocné a nechránené, oh-oh-oh

A videla som sa, keď ma nikto iný nevidel
Videla som sa a chcela sa stať svojou

Moja


 

Mine

 

I saw myself so distanced from your arms

I saw myself healing everything that is left over

I saw myself when nobody else saw me

I saw myself and I wanted to make myself mine

 

Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah

Mine

 

And I let my legs, my arms get loose, I set free what´s fixed

What´s less desired

What is not flooded,  the helpless and abandoned parts, oh-oh-oh

 

I saw myself when nobody else saw me

I saw myself and I wanted to make myself mine

 

Mine

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára