Stránky

sobota 13. novembra 2021

Rosalía ft. The Weeknd: La fama/ Sláva/ The fame (preklad piesne/ lyrics translation)

 


     Rosalía, španielsky The Weeknd, bachata, gitara, a sláva ako vrah .."Nezabudnite, dávajte si pozor na to, čo si želáte..."

                    


     Rosalía, The weeknd in Spanish, bachata, guitar and fame as a murderer... "Don´t forget, be careful what you wish for..."


ROSALÍA FT. WEEKND- LA FAMA


Lo que pasó a ti te lo cuento, no creas que no dolió
O que me lo invento, así es que se dio
Yo tenía mi bebé, era algo bien especial

Pero me obsesioné con algo que a él le hacía mal
Miles de cancione' en mi mente, y él me lo notaba
Y él tanta' vece' que me lo decía y yo como si nada

Es mala amante la fama y no va a quererte de verdad
Es demasia'o traicionera, y como ella viene, se te va
Sabe que será celosa, yo nunca le confiaré
Si quiere' duerme con ella, pero nunca la vayas
a casar

Lo que pasó me ha dejado en vela
Ya no puedo ni pensar
La sangre le hierve

Siempre quiere más
Puñalaítas' da su ambición
En el techo afilada, es lo peor

Es mala amante la fama y no va a quererme de verdad
Es demasia'o traicionera, y como ella viene, se me va
Yo sé que será celosa, yo nunca le confiaré
Si quiero duermo con ella, pero nunca me la voy a casa'

No hay manera
De que esta obsesión se me fuera
Se me fuera, ya desaparezca
Yo aún no he aprendío' la manera (Ah-ah-ah)
No hay manera que desaparezca (Uh-uh-uh)

Es mala amante la fama y no va a quererte de verdad
Es demasia'o traicionera, y como ella viene, se te va (Uh)
Yo sé que será celosa, yo nunca le confiaré
Si quiero duermo con ella, pero nunca me la voy a casar

Sláva

Porozprávam ti, čo sa stalo, nemysli si, že to nebolelo
Alebo že si to vymýšľam, stalo sa presne takto
Mala som svojho priateľa, bol obzvlášť jedinečný

Ale stala som sa posadnutou niečím, čo mu ubližovalo
V mojej mysli tisíce piesní, a on to na mne videl
A toľko krát mi to vravel, a ja som sa tvárila akoby nič

Sláva je zlá milenka a nebude ťa skutočne milovať
Je príliš zradná a tak ako príde, od teba odchádza
Vie, že bude žiarliť, nikdy jej nebudem veriť
Ak chceš, vyspi sa s ňou, ale nikdy si ju neber

Kvôli tomu, čo sa stalo, som nezažmúril oka
Už nemôžem ani myslieť
Krv jej vrie

Vždy chce viac
Jej ambície sú bodnutia dýkou
Ostrá navrchu, tá najhoršia

Sláva je zlá milenka a nebude ma skutočne milovať
Je príliš zradná a tak ako príde, odo mňa odchádza
Viem, že bude žiarliť, nikdy jej nebudem veriť
Ak chcem, vyspím sa s ňou, ale nikdy si ju nezoberiem

Niet spôsobu
Ako sa zbaviť tejto posadnutosti
Aby som sa jej zbavila, aby už zmizla
Ešte som sa nenaučila spôsobu (ah-ah-ah)
Niet spôsobu, aby zmizla (uh-uh-uh)

Sláva je zlá milenka a nebude ťa skutočne milovať
Je príliš zradná a tak ako k tebe príde, aj odchádza
Viem, že bude žiarliť, nikdy jej nebudem veriť
Ak chcem, vyspím sa s ňou, ale nikdy si ju nevezmem

           

 

The fame

 

I´m gonna tell you what happened, don´t think it didn´t hurt

Or that I make it up, that´s how it happened

I had my boyfriend, he was something more unique

 

But I got obsessed with something what was hurting him

Thousand of songs in my head, and he could notice it on me

And he was telling it to me so many times and I pretending as if it were nothing

 

The fame is a bad lover and she won´t truly love you

She is too treacherous and the same way she comes, she leaves you

She knows she´ll be jealous, I won´t ever trust her

If you want, sleep with her, but never marry her

 

I didn´t sleep all night because of what happened

I can´t even think anymore

Her blood is boiling

 

She always wants more

Her ambition stabs like a knife

Sharp on the top, that´s the worst

 

The fame is a bad lover and she won´t truly love me

She is too treacherous and the same way she comes, she leaves me

I know she´ll be jealous, I won´t ever trust her

If I want,  I´ll sleep with her, but I´ll never marry her

 

There´s no way

To make this obsession go away from me

To make it go away, to make it disappear

I didn´ t teach the way yet (ah-ah-ah)

There´s no way for her to disappear

(uh-uh-uh)

 

The fame is a bad lover and she won´t truly love you

She is too treacherous and the same way she comes, she leaves you (uh)

I know she´ll be jealous, I won´t ever trust her

If I want,  I´ll sleep with her, but I´ll never marry her

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára