Stránky

nedeľa 7. novembra 2021

Nacho ft. Carlos Vives, Mike Bahía: La mitad/ Na polceste/ The halfway (preklad piesne/ lyrics translation)

 

                            


                     


NACHO FT. CARLOS VIVES, MIKE BAHÍA- LA MITAD

Te llamé
Porque acabo de entender
Que no todas me las sé
En tus zapatos me puse y caminé

Y tropecé
Conmigo mismo me encontré
No sé cómo me aguantaste
Debe ser amor
No sé

Ya hablamos de lo mío
Pasemos a lo tuyo
Ponte en mis zapatos
Deja el orgullo
Te invito a caminar a ese lugar
Dónde nos podamos encontrar

Yo te espero en la mitad
Tu razón y mi verdad
El amor es una tregua
Nadie tiene que ganar

Yo te espero en la mitad
De tu forma y mi manera
Pa' vivir en esta guerra
Yo prefiero tu amistad

Lleguemos a un punto medio
Cuando veas enfermedad y yo remedio
Cuando quieras ir de blanco y yo de negro
Cuando pidas en el suelo

Y yo te lo haga en el cielo
No bajemos nuestra guardia
Sin matarnos de los celos
Vamos pelo a pelo
Mina piano piano
Es un toma toma
Es un mano a mano
Bien sabes que yo no soy cualquier fulano
Y todo lo que pasó no fue en vano

Ahora que ya hablamos de lo mío
Pasemos a lo tuyo
Ponte en mis zapatos
Deja el orgullo
Te invito a caminar a ese lugar
Mientras tanto

Yo te espero en la mitad
Tu razón y mi verdad
El amor es una tregua
Nadie tiene que ganar

Yo te espero en la mitad
De tu forma y mi manera
Pa' vivir en esta guerra
Yo prefiero tu amistad

El mismo nombre que tienen las cosas
El sol ardiente que besa tu boca
El mismo pase que azota baldosa
La misma gente que trajo el mar

El mismo ritmo que baila y se goza
Una canción que en el mundo se toca
Un aguardiente que besa tu boca
Ya no hay fronteras en la mitad

Yo te espero en la mitad
Tu razón y mi verdad
El amor es una tregua
Nadie tiene que ganar

Yo te espero en la mitad
De tu forma y mi manera
Pa' vivir en esta guerra
Yo prefiero tu amistad

Esta con el master Carlos Vives
Que se la goza, la baila, la canta, la escribe
Y es que el e' Vives porque se la vive
La criatura, bebé
Mike Bahía, yah
(Muévete, muévete, muévete)
John Paul el Increíble
(Muévete, muévete, muévete)
Nacho
Y eso que estamos sumando a la mitad
Mike Bahía
(Muévete, muévete, muévete)
Dímelo Juanka
(Muévete, muévete, muévete)
F Santofimio
(Pa' no convertirnos en un TBT)

Na polceste

Volal som ti
Lebo som práve pochopil
Že nerozumiem všetkému
Vžil som sa do tvojej kože a kráčal v nej

A potkol som sa
Stretol sa sám so sebou
Neviem, ako si to so mnou vydržala
Musí to byť láska
Neviem

Už sme hovorili o mne
Poďme na teba
Vži sa do mojej kože
Vykašli sa na hrdosť
Pozývam ťa kráčať na to miesto
Kde by sme sa mohli stretnúť

Čakám ťa na polceste
Tvoje dôvody a moja pravda
Láska je prímerie
Nikto nemusí vyhrať

Čakám ťa na polceste
Tak, ako to chceš ty aj ja
Radšej než žiť v tejto vojne
Si vyberiem tvoje priateľstvo

Došli sme dopoly cesty
Keď ty vidíš chorobu a ja liek
Keď ty chceš ísť v bielom a ja v čiernom
Keď prosíš na zemi

A ja ti to splním v nebi
Nepoľavujme z ostražitosti
Bez toho, aby sme zabíjali zo žiarlivosti
Poďme vlas pri vlase
Pomaly, pokojne
Vzájomne si dávajme
Ruka v ruke
Dobre vieš, že nie som žiaden
pochybný typ
A nič, čo sa stalo, nebolo márne

Už sme hovorili o mne
Poďme na teba
Vži sa do mojej kože
Kašli na hrdosť
Pozývam ťa kráčať na to miesto
A zatiaľ

Čakám ťa na polceste
Tvoje dôvody a moja pravda
Láska je prímerie
Nikto nemusí vyhrať

Čakám ťa na polceste
Tak, ako to chceš ty aj ja
Radšej než žiť v tejto vojne
Si vyberiem tvoje priateľstvo

Veci majú rovnaké meno
Páliace slnko, čo bozkáva tvoje pery
Rovnaké pohladenie šľahá dlážku
Tí istí ľudia, ktorých prinieslo more

Ten istý rytmus, ktorý sa tancuje a vychutnáva
Pieseň, čo sa hrá vo svete
Tequila, čo bozkáva tvoje pery
Na polceste niet hraníc

Čakám ťa na polceste
Tvoje dôvody a moja pravda
Láska je prímerie
Nikto nemusí vyhrať

Čakám ťa na polceste
Tak, ako to chceš ty aj ja
Radšej než žiť v tejto vojne
Si vyberiem tvoje priateľstvo

Pieseň s Carlosom Vivesom, majster
Aby sa užívala, tancovala, spievala, písala
Treba ju prežiť naplno
Toto stvorenie, zlatko
Mike Bahía, yah
(Hýb sa, hýb sa, hýb sa)
Neuveriteľný John Paul
(Hýb sa, hýb sa, hýb sa)
Nacho
Pripájame sa k polceste
Mike Bahía
(Hýb sa, hýb sa, hýb sa)
Povedz to, Juanka
(Hýb sa, hýb sa, hýb sa)
F Santofimio
(Aby sme sa nepremenili na spomienky)

 

Halfway

 

I called you

Because I finally got to understand

That I don´t know everything

I put myself in your shoes and walked

 

And I stumbled

I met with myself

I don´t know how you cloud take it

It must be love

I don´t know

 

Once we´ve done talking about me

Let´s go to yours

Put yourself in my shoes

Let the pride go

I invite you to walk to that place

Where we can meet each other

 

I wait for you in the halfway

Your reason and my truth

Love is a ceasefire

Nobody has to win

 

I wait for you in the halfway

By your way and mine

Rather than live in this war

I prefer your friendship

 

Let´s come to the half point

When you´ll see the illnes and I, the cure

When you want to wear white and I black

When you beg on the ground

 

And I´ll make it for you to heaven

Don´t lower our guards

Without killing us from jealousy

Let´s go hair by hair

Slowly, by every note

Give to give

Hand in hand

You know well that I´m not any bad guy

And everything that happened wasn´t in vain

 

Once we´ve done talking about me

Let´s go to yours

Put yourself in my shoes

Let the pride go

I invite you to walk to that place

And meanwhile

 

I wait for you in the halfway

Your reason and my truth

Love is a ceasefire

Nobody has to win

 

I wait for you in the halfway

By your way and mine

Rather than live in this war

I prefer your friendship

 

The things have the same name

A burning sun kissing your lips

The same touch beats the floor tile

The same people bruoght by the sea

 

The same rhytm to dance and enjoy

A song played in the world

Tequila kissing your lips

On the halfway, there are no more borders

 

I wait for you in the halfway

Your reason and my truth

Love is a ceasefire

Nobody has to win

 

I wait for you in the halfway

By your way and mine

Rather than live in this war

I prefer your friendship

 

This song with the master Carlos Vives

Let it be enjoyed, danced, sung, written

You have to vibe with Vives

That creature, baby

Mike Bahía, yah

(Move on, move on, move on)

John Paul, the incredible

(Move on, move on, move on)

Nacho

We sum up to the halfway

Mike Bahía

(Move on, move on, move on)

Tell them, Juanka

(Move on, move on, move on)

F Santofimio

(We won´t turn into TBT)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára