Stránky

utorok 7. marca 2023

Andrés Cepeda, Arelys Henao: De carne y hueso/ Z mäsa a kostí/ A flesh and blood (preklad piesne/ lyrics translation)

 

(Namaľované/ Painted by: Galina Vasiljeva)

          Z lásky k akordeónu, Mexiku a Kolumbii/ From love to accordion, Mexico and Colombia....:-)

                                      


 

ANDRÉS CEPEDA, ARELYS HENAO- DE CARNE Y HUESO

 

¿De qué estás hecha tú?

¿De piedra o hielo?

Que no sabes sentir

Ni amor ni celo

 

Tú no eres como yo

Estoy seguro de eso.

Tú no eres como yo

A ti no te hizo Dios

De carne y hueso (bis)

 

Por eso, no te tomes el derecho

De juzgar mis sentimientos

Ni critiques mi actitud

 

Yo soy una mujer de carne y hueso

Que anda en busca de los besos

Que jamás me diste tú

 

Te dejo de recuerdo y de lamento

La mitad del sufrimiento

Y un pedazo de mi cruz

 

Yo sigo mi camino otro momento

Hasta encontrar esos besos

Que jamás me diste tú

 

¿De qué estás hecha tú?

¿De piedra o hielo?

Que no sabes sentir

Ni amor ni celo

 

Tú no eres como yo

Estoy seguro de eso.

Tú no eres como yo

A ti no te hizo Dios

De carne y hueso (bis)

 

Por eso, no te tomes el derecho

De juzgar mis sentimientos

Ni critiques mi actitud

 

Yo soy una mujer de carne y hueso

Que anda en busca de los besos

Que jamás me diste tú

 

Te dejo de recuerdo y de lamento

La mitad del sufrimiento

Y un pedazo de mi cruz

 

Yo sigo mi camino otro momento

Hasta encontrar esos besos

Que jamás me diste tú

 

Yo sigo mi camino otro momento

Hasta encontrar esos besos

Que jamás me diste tú

 

Que Jamás me diste tú.

 

Z mäsa a kostí

 

Z čoho si vytvorená?

Z kameňa či ľadu?

Keď nevieš cítiť

Lásku ani žiarlivosť

 

/:Ty nie si ako ja

Tým som si istý

Nie si ako ja

Teba Pán Boh nestvoril

Z mäsa a kostí :/

 

A preto si neber právo

Posudzovať moje city

Ani nekritizuj môj postoj

 

Som žena z mäsa a kostí

Ktorá hľadá tie bozky

Ktoré si mi ty sotva kedy dal

 

Nechávam ťa v spomienkach a plači

Uprostred trápenia

A s kúskom môjho kríža

 

A naďalej pôjdem svojou cestou

Až kým nenájdem tie bozky

Ktoré si mi ty sotva kedy dal

 

Z čoho si vytvorená?

Z kameňa či ľadu?

Keď nevieš cítiť

Lásku ani žiarlivosť

 

/:Ty nie si ako ja

Tým som si istý

Nie si ako ja

Teba Pán Boh nestvoril

Z mäsa a kostí :/

 

A preto si neber právo

Posudzovať moje city

Ani nekritizuj môj postoj

 

Som žena z mäsa a kostí

Ktorá hľadá tie bozky

Ktoré si mi ty sotva kedy dal

 

Nechávam ťa v spomienkach a plači

Uprostred trápenia

A s kúskom môjho kríža

 

A naďalej pôjdem svojou cestou

Až kým nenájdem tie bozky

Ktoré si mi ty sotva kedy dal

 

A naďalej pôjdem svojou cestou

Až kým nenájdem tie bozky

Ktoré si mi ty sotva kedy dal

 

Ktoré si mi ty sotva kedy dal

 

 

A flesh and blood

 

From what you´re made of?

From stone or ice?

Since you can´t feel

Neither love nor jealousy

 

/:You´re not like me

I´m sure of it

You´re not like me

God didn´t make you

From flesh and blood:/

 

And so don´t take the right

To judge my feeling

Neither criticize my attitude

 

I´m a woman made of flesh and blood

That is looking for the kisses

That you never ever gave me

 

I leave you with memories and crying

In the middle of suffering

And a pieces of my cross

 

I keep going my way until the moment

Till I won´t find those kisses

That you never ever gave me

 

 

From what you´re made of?

From stone or ice?

Since you can´t feel

Neither love nor jealousy

 

/:You´re not like me

I´m sure of it

You´re not like me

God didn´t make you

From flesh and blood:/

 

And so don´t take the right

To judge my feeling

Neither criticize my attitude

 

I´m a woman made of flesh and blood

That is looking for the kisses

That you never ever gave me

 

I leave you with memories and crying

In the middle of suffering

And a pieces of my cross

 

I keep going my way until the moment

Till I won´t find those kisses

That you never ever gave me

 

I keep going my way until the moment

Till I won´t find those kisses

That you never ever gave me

 

That you never ever gave me

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára