Stránky

sobota 25. marca 2023

Kany García: Supe que eras para mí/ Vedel som, že si pre mňa/ I knew you were meant for me (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                        


         Nádherná pieseň o láske z hrdla speváčky Kany Garcíe, ktorá je vraj inšpirovaná príbehom zoznámenia sa jej rodičov...P.S.: Klobúk dole pred každým mužom, ktorý je natoľko odvážny a iniciatívny, že vie urobiť takýto prvý krok :-)

        A beautiful song about love from the tonsils of Kany García that is supposed to be based on the true story of her parents and their first meeting...P. S: Hats off to every man who is so brave and initiative that is able to make a first move  like this :-)

 

KANY GARCÍA- SUPE QUE ERAS PARA MÍ

 

Tenía la mirada puesta ahí, en la nada

Y una copa que invitaba a irse de fiesta

Unos zapatos que proponen escapada

Es la tercera vez que me topé con ella

 

Tenía cara de conmigo ni a la esquina

No es la primera vez que alguien me la muestra

Pero le dije alguna frase de Sabina

Y me dejo así invitarla a una cerveza

 

Ay, yo no quiero andar jugando a los espías

A ver que dicen los perfiles de tus cuentas

Yo solo quiero, corazón, que tú me digas

Si hay espacio en esta mesa

 

Supe que eras para mí

Ni cómo ni cuándo entre tanta gente

Tan solo te vi

Tu voz pareciera la casa que espera

Que llegue a dormir

 

Supe que era para ti

Ni cómo ni cuándo fue reconocerte

Tan solo te vi

Como si a algún viejo camino volviera

Tú estabas allí

 

Y ya pasaron varios años de ese día

Donde la suerte me miraba con ternura

Y me dejará el lujo de tu compañía

De beso a beso fui quitándote las dudas

 

Tú, mi razón por la que vale ser sincero

Que yo, tu principio, y jugármela hasta el fin

 

Ay, ya no quiero ni París con aguacero

Ni San Juan sin ti

 

Supe que eras para mí

Ni cómo ni cuándo entre tanta gente

Tan solo te vi

Tu voz pareciera la casa que espera

Que llegue a dormir

 

Supe que era para ti

Ni cómo ni cuándo fue reconocerte

Tan solo te vi

Como si a algún viejo camino volviera

Tú estabas allí

 

Allí, donde habitaba tanto olvidó

Llegaste y me miraste de repente

Sobraban ganas de salir contigo

Faltaba tiempo para convencerte

 

Supe que eras para mí

Ni cómo ni cuándo fue reconocerte

Tan solo te vi

Como si a algún viejo camino volviera

Tú estabas allí

 

 

 

Vedel som, že si bola pre mňa

 

Mala pohľad uprený kamsi do neznáma, do prázdna

A pohár, ktorý pozýval na žúr

Topánky, ktoré predstavujú útek

Je to tretí krát, čo som na ňu narazil

 

Mala v tvári výraz „o nič sa nepokúšaj“

Nie je to po prvý krát, čo mi ju niekto ukazuje

Ale povedal som jej nejakú frázu od Sabinu

A tak ma nechala, aby som ju pozval na pivo

 

Ach, nechcem chodiť okolo a hrať sa na špióna

Aby som videl, čo hovorí profil na tvojom účte

Ja len chcem, srdce, aby si mi povedala

Či je pre mňa miesto pri tomto stole

 

Vedel som, že si pre mňa tá pravá

Od prvej chvíle medzi toľkými ľuďmi

Len čo som ťa uvidel

Tvoj hlas sa podobal domovu, čo čaká

Až doň prídem prespať

 

Vedel som, že som pre teba ten pravý

Hneď som to rozpoznal

Len čo som ťa uvidel

Akoby som sa vrátil na nejakú starú cestu

Bola si tam

 

A ubehlo mnoho rokov od toho dňa

Keď sa na mňa šťastie nežne usmialo

A dopriava mi luxus tvojej spoločnosti

Bozk za bozkom som ti odniesol pochybnosti

 

Si pre mňa dôvod, pre ktorý sa oplatí byť úprimný

Lebo ja, tvoj začiatok, na nás stavím až do konca

 

Nechcem Paríž  v lejaku

Ani svätojánske ohne bez teba

 

Vedel som, že si pre mňa tá pravá

Od prvej chvíle medzi toľkými ľuďmi

Len čo som ťa uvidel

Tvoj hlas sa podobal domovu, čo čaká

Až doň prídem prespať

 

Vedel som, že som pre teba ten pravý

Hneď som to rozpoznal

Len čo som ťa uvidel

Akoby som sa vrátil na nejakú starú cestu

Bola si tam

 

Tam, kde prebývalo toľké zabudnutie

Prišla si a odrazu si na mňa pozrela

A mal som nazvyš chutí pozvať ťa von

A málo času na to, presvedčiť ťa

 

Vedel som, že si pre mňa tá pravá

Ihneď som to rozpoznal

Len čo som ťa uvidel

Akoby som sa vrátil na nejakú starú cestu

Bola si tam

         

 

I knew you were meant for me

 

She was staring in front of her, focused in nothing

And a glass that was inviting to go for out

The shoes that suggest to escape

It´s the third time I´ve come across her

 

She had a grim face of „don´t touch me“

It´s not the first time someone shows it to me

But I told her some phrase of Sabina

And so she let me to invite her to have one beer

 

Ay, I don´t want to walk playing on being a spy

To see what says your social media profile

I only want, my love, to tell me

If there´s a space there in this table

 

I knew you were meant for me

Right away among so many people

But the first time I saw you

Your voice looked like a home that´s waiting

For me to sleep in

 

I knew I was meant for you

I recognized you right away

The first time I saw you

As if I´d come back to an old road

You were there

 

And it´s been many years since that day

When luck looked at me tenderly

And have kept me the comfort of your company

Kiss by kiss, I was taking away your doubts

 

You´re my reason for which it´s worth to be sincere

Because me, your beginning, will bet on us till the end

 

Ay, I don´t want neither Paris in heavy rain

Nor the celebrations of San Juan, if it´s without you

 

I knew you were meant for me

Right away among so many people

But the first time I saw you

Your voice looked like a home that´s waiting

For me to sleep in

 

I knew I was meant for you

I recognized you right away

The first time I saw you

As if I´d come back to an old road

You were there

 

There, where used to live so much oblivion

You came and suddenly looked at me

I was extra excited to go out with you

And have time missing to convince you

 

I knew you were meant for me

I recognized you right away

The first time I saw you

As if I´d come back to an old road

You were there

 

 

          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára