Stránky

nedeľa 26. marca 2023

Karliene: Wake the witch/ Prebuď bosorku/ Despertar la bruja (preklad piesne/ traducción de letras)

                                                    


       Dnes v rozprávkovo- melancholickej, nežnej nálade :-)/ Today, I´m in a fairy-tale, melancolic and gentle mood :-)

                       


 

Prebuď bosorku

 

Kráčam vo svetoch, kam sa nikam nedostane

Hľadám stromy a šepkajúce kamene

Tancujem nocou a spievam svetlu ohňa

Aby som prebudila bosorku, čo žije vo mne

 

Behám s vlkmi a zavýjam na bledý mesiac

Zvolávam búrky, ktoré nik nedokáže skrotiť

Milujem ohňom tak červeným, že ťa spáli

Aby som prebudila bosorku, čo žije vo mne

 

Hudba si ma podmaňuje ako kúzlo

Hlasy ma plnia príbehmi, ktoré treba prerozprávať

Všetky ženy, ktoré predtým spálili

Horia teraz v mojej duši

 

Všetka moja temnota, všetky moje strachy

Odchádzajú, keď je nablízku ich duch

Prespevujú, tancujú, zvolávajú ma

Prebudiť bosorku vo mne

 

Hľadala som stromy, aby som unikla všetkým, čo mi ublížili

Šepkala som kúzla, aby som zniesla ich kamene

Ukryla som sa v snoch, aby ma nik nemohol nájsť

Aby som zahalila bosorku, čo vo mne prebýva

 

A teraz lietam ako havran

Tancujúc s vlkolakmi a diablom do rána

A v lese som našla svoje útočisko

Aby som prebudila bosorku, čo prebýva vo mne

 

Hudba si ma podmaňuje ako kúzlo

Hlasy ma plnia príbehmi, ktoré treba prerozprávať

Všetky ženy, ktoré predtým spálili

Horia teraz v mojej duši

 

Všetka moja temnota, všetky moje strachy

Odchádzajú, keď je nablízku ich duch

Prespevujú, tancujú, zvolávajú ma

Prebudiť bosorku vo mne

 

Despertar la bruja

 

Camino en los mundos que nadie puede encontrar

Busco los árboles y piedras susurrantes

Bailo por las noches y canto a la luz del fuego

Para despertar la bruja que hay en mí

 

Corro con los lobos y aullo a la luna pálida

Conjuro las tormentas que nadie puede dominar

Amo con el fuego tan rojo que te consume

Para despertar la bruja que vive en mí

 

Música me envuelve como el hechizo

Las voces me llenas con las historias de contar

Todas las mujeres que habían quemado antes

Arden ahora en mi alma

 

Toda mi oscuridad, todos mis miedos

Desaparecen cuando su espíritu está cerca

Cantando, bailando, llamándome

Para despertar la bruja en mí

 

Y encontré los árboles para escaparme de todos los que me hicieron daño

Murmuré un hechizo para aguantar sus piedras

Me escondí en los sueños para que nadie pudiera encontrarme

Para ocultar la bruja que vive en mí

 

Y ahora voy volando por la noche como el cuervo

Bailo con demonios y diablos

Y en el bosque, encontré mi refugio

Para despertar la bruja que hay en mí

 

Música me envuelve como el hechizo

Las voces me llenas con las historias de contar

Todas las mujeres que habían quemado antes

Arden ahora en mi alma

 

Toda mi oscuridad, todos mis miedos

Desaparecen cuando su espíritu está cerca

Cantando, bailando, llamándome

Para despertar la bruja en mí


        

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára