Stránky

nedeľa 24. marca 2024

Francisca Valenzuela: Continente/ Svetadiel/ Continent (preklad piesne/ lyrics translation)

 


       Nová pieseň od mojej obľúbenkyne Franciscy Valenzuely...hravá, roztancovaná, výbušná, veselá, ženská, zmyselná...rovnako ako moja dnešná nálada 😎 Vlastne, ja mám celý víkend pekný :-) Stíham, oddychujem, mám za sebou pekný pretancovaný večer s kamarátmi, K-seriál, kniha,, žltá sviečka zapálená. (Viete, čo u mňa znamená "mať pekný, dobrý, pretancovaný večer"? Samozrejme, veľa záleží na tom, s kým ho strávite :-), ale inak: 1. pomer 70/30, resp. 80/20- t. j. 70-80 percent na parkete, a 30-20 percent rozhovory, pokec; 2. pocit ženskosti, krásy, toho, že tanec nemusí byť dokonalý, ale hlavne si ho musím užiť, vychutnať, uvoľniť sa, cítim sa zmyselne, hravo, nezbedne, sexi, napokon, som žena, klamala by som, že mi je jedno, že ma muži vnímajú pri tanci len ako "ďalšiu povinnú  tanečnicu v poradí" :-); 3. hlavným znakom toho, že som mala dobrú noc, je, že aj napriek tomu, že prídem domov okolo 2:30, ľahnem do postele o tretej ráno, sa zobudím o deviatej ráno pred budíkom, plná energie, chuti, radosti, života...Ak sa ráno prebudím otrávená, bez nálady- stalo sa mi, napr. po jednej party v NR-  nebolo to dobré, a nerada sa k tomu vraciam. No ak sa ráno zobudím plná šťavy, energie, chuti robiť niečo, prekladať, tvoriť, prakticky bez únavy- to je paráda :-) Lebo tanec, ľudia, hudba by si navzájom mali energiu, radosť a baterky vymieňať, dávať a dobíjať, a nie si ich vybíjať a brať. Tanec má ľudí spájať a miešať, tancovať každý s každým, niečo ako swingers párty, len s hudbou a bez sexu :-))

                 


       A presne toto dnes mám, a som za to vďačná. Je pravda, že mi ešte čosi chýba, mám už dlhšie potrebu naozaj sa poriadne na parkete "vyblázniť", ako vravia Češi, "vyřádit se", netancovať tak v rámci pravidiel jedného štýlu, ale utrhnúť sa z reťaze, vypustiť šelmu, zvádzať, pritlačiť sa, vlniť sa...to som ešte tento rok nemala, ale ani nečakám, žeby to mohlo prísť na nejakej latino párty, skôr niekde, kde ma nik nepozná, kde si to môžem dovoliť naplno, pre istotu, bez známych očí, čo by na mňa pozerali :-P Jednoducho, po určitej dobe, keď som nebola vo svojej koži, neistá sama sebou, akoby mi chýbala "šťava", sa teraz moja vnútorná žena, tá, čo je zmyselná, ktorej sa páči ženskosť, flirt, fyzický dotyk, muži, bozky, sex, drzosť, byť mrchou, opäť hlási o svoje slovo a dožaduje sa naplnenia svojich požiadaviek. A ja si rada vyhoviem :-) A ja som rada, že ju mám späť, a aj preto ma asi začína viac zaujímať kizomba na úkor salsy (tú milujem), a som rada, že som si včera tento tanec zatancovala viackrát :-) Vážne sa teším na budúci mesiac, konečne slobodná, prahnúca po fyzickej časti vzťahov, objatí, tesnom kontakte, bude to viac o kizombe, a nebudem klamať, ak budem mať šancu pokračovať po tanci na parkete s niekým aj "tancom" doma ...komu vadí, čo vidí, nech sa radšej otočí :-D :-D Apríl bude krásny! 👺👿💣💥😏

 

FRANCISCA VALENZUELA- CONTINENTE

 

No me respondes

Miro el teléfono cada minuto

Tan impaciente

Empiezo a dudar si realmente te gusto

Tú me tienes como quinceañera

Anhelo tus ojos con hambre de mí

Cuando crucé la frontera

 

Hay un continente

Entre nosotros

¡Ay cariño vente!

Hay un continente

Entre nosotros

¡Ay dime que me quieres!

 

Me siento tan tonta

Que ella te toca

Y de lejos no sé

Si lo que tuvimos

Fue algo más o fue sólo placer

Tú me tienes como quinceañera (¡Ay quinceañera!)

Llorando en la cama

Llorando por ti

Queriendo que me quisieras

 

Hay un continente

Entre nosotros

¡Ay cariño vente!

Hay un continente

Entre nosotros

¡Ay dime que me quieres!

 

Y me decías corazón

Y me mordías los labios

Ahora en desazón

Porque no sé si hay algo más

Y yo quiero algo más

 

Hay un continente

Entre nosotros

Hay un continente

Hay un continente

Entre nosotros

¡Ay dime que me quieres!

¡Ay dime que me quieres!

Hay un continente

¡Ay dime que me quieres!

(Hay un continente)

Dime, dime, dímelo

Hay un continente

Dime, dime, dímelo

Hay un continente

Hay un continente

Hay un continente

 

 

Svetadiel

 

Neodpisuješ mi

Pozerám sa každú minútu na telefón

Tak netrpezlivá

Začínam pochybovať o tom, či sa ti naozaj páčim

Máš ma ako dáku pätnástku

Túžim po tvojich očiach hladných po mne

Keď som prešla hranicu

 

Medzi nami je

Svetadiel

Ach, láska, príď!

Medzi nami je

Celý kontinent

Ach, povedz mi, že ma chceš!

 

Cítim sa ako taká hlupaňa

Lebo sa ťa dotýka ona

A z diaľky neviem

Či to, čo sme mali

Bolo niečo viac alebo len rozkoš

Máš ma ako dáku pätnástku

(pätnástku!)

Plačem v posteli

Plačem kvôli tebe

Chcem, aby si ma miloval

 

Medzi nami je

Svetadiel

Ach, láska, príď!

Medzi nami je

Celý kontinent

Ach, povedz mi, že ma chceš!

 

A hovoril si mi „srdiečko“

A hrýzol mi pery

A teraz som plná úzkosti

Lebo neviem, či je to niečo viac

A ja chcem niečo viac

 

Medzi nami je

Svetadiel

Ach, láska, príď!

Medzi nami je

Celý kontinent

Ach, povedz mi, že ma chceš!

Ach, povedz mi, že ma chceš!

Celý svetadiel

Ach, povedz mi, že ma chceš!

(Celý svetadiel)

Povedz mi, povedz mi, povedz mi to

Celý kontinent medzi nami

Povedz mi, povedz mi, povedz mi to

Celý kontinent medzi nami

Celý kontinent medzi nami

Celý kontinent medzi nami

      

 

Continent

 

You´re not answering me

I´m looking every minute on the phone

So impacient

I start to doubt if you really like me

You have me like as if I was fifteen

I long for your eyes with hunger for me

When I crossed the border

 

There´s a continent

Between us

Ey, love, come here!

There´s a continent

Between us

Ey, love, come here!

 

I feel so stupid

That she´s touching you

And I don´t know from distance

If what we had

Was something more or it was just pleasure

You have me like as if I was fifteen years old

Crying in the bed

Crying because of you

Wanting you to love me

 

There´s a continent

Between us

Ey, love, come here!

There´s a continent

Between us

Ey, love, come here!

 

And you called me „sweetheart“

And you were biting my lips

Now I´m feeling unease

Because I don´t know if there´s something more

And I want something more

 

There´s a continent

Between us

There´s a continent

There´s a continent

Between us

Ey, tell me that you want me!

Ey, tell me that you want me!

There´s a whole continent

Ey, tell me that you want me!

(A whole continent)

Tell me, tell me, tell me

There´s a whole one continent

Tell me, tell me, tell me

There´s a whole one continent

There´s a whole one continent

There´s a whole one continent

 

 

       

      





















      Plus, toto som našla na Youtube, juhoafrická speváčka a skladateľka Tyla, a jej štýl, nie som si istá na 100 percent, či je to čistá kizomba, ale páči sa mi to a snáď ma uši neklamú :-)

     








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára