Stránky

sobota 19. novembra 2022

Dani J: Tu juguete/ Tvoja hračka/ Your toy (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Bachata o zlomenom mužskom srdci/ Bachata about man´s broken heart

                                


 

DANI J- TU JUGUETE

 

Te diviertes, me enloqueces y después te vas

Si ya no me perteneces no me busques más

No voy a decirte lo que quieres escuchar, ya no

Te toca a ti verme volar

Y en el fondo te atormenta la verdad

C'est la vie, te digo adiós

 

No soy tu juguete más

No

Todo cambió

Te dejo atrás

 

No soy tu juguete más

No

Te digo adiós

Te dejo atrás

No soy tu juguete más

 

Dime que se siente cuando estás lejos de mí (lejos de mí)

Nunca imaginaste que me extrañarías así

No me cuentes cuentos que ya no soy tu aprendiz

Ya no, me toca a mi verte sufrir

Porque en el fondo te atormenta la verdad

C'est la vie, te digo adiós

 

No soy tu juguete más

No (no)

Todo cambió (todo cambió)

Te dejo atrás (te dejo atrás)

 

No soy tu juguete más

No (no)

Te digo adiós (te digo adiós)

Te dejo atrás (te dejo atrás)

No soy tu juguete más

 

No (no)

Todo cambió (todo cambió)

Te dejo atrás (te dejo atrás)

 

No soy tu juguete más

No (no)

Te digo adiós (te digo adiós)

Te dejo atrás (te dejo atrás)

 

No soy tu juguete más

Ya no apagarás el fuego

Y juro que no te deseo mal

Lo di todo en este juego y ya no quiero

Te toca a ti verme volar

Te toca a ti verme volar

 

(Te dejo atrás)

(No soy tu juguete más)

(No, te digo adiós)

(Te dejo atrás)

 

No soy tu juguete más

No

Todo cambió

Te dejo atrás

 

No soy tu juguete más

No

Te digo adiós

Te dejo atrás

 

No soy tu juguete más

 

Tvoja hračka

 

Zabávaš sa, poblázniš ma a potom odchádzaš

Ak mi už nepatríš, viac ma nehľadaj

Nepoviem ti, čo chceš počuť, už nie

Je rad na tebe, aby si ma videla uletieť

A v hĺbke duše ťa pravda mučí

Taký je život, dávam ti zbohom

 

Nie som viac tvojou hračkou

Nie

Všetko sa zmenilo

Nechávam ťa za sebou

 

Nie som viac tvojou hračkou

Nie

Dávam ti zbohom

Nechávam ťa za sebou

Nie som viac tvojou hračkou

 

Povedz mi, ako sa cítiš, keď si ďaleko odo mňa (ďaleko odo mňa)

Nikdy si si nepredstavovala, že ti budem tak chýbať

Už mi nerozprávaj rozprávky, už nie som tvoj učeň

Už nie, je rad na mne, aby som ťa videl trpieť

Lebo v hĺbke duše ťa pravda mučí

Taký je život, dávam ti zbohom

 

Nie som viac tvojou hračkou

Nie (nie)

Všetko sa zmenilo (zmenilo)

Nechávam ťa za sebou (za sebou)

 

Nie som viac tvojou hračkou

Nie (nie)

Dávam ti zbohom (dávam ti zbohom)

Nechávam ťa za sebou (za sebou)

Nie som viac tvojou hračkou

 

Nie som viac tvojou hračkou

Všetko sa zmenilo (zmenilo)

Nechávam ťa za sebou (za sebou)

 

Nie som viac tvojou hračkou

Nie (nie)

Dávam ti zbohom (dávam ti zbohom)

Nechávam ťa za sebou (za sebou)

 

Nie som viac tvojou hračkou

Už ten oheň neuhasíš

A prisahám, že ti nič zlé neželám

Vložil som do tejto hry všetko a už nechcem

Je rad na tebe, aby si ma videla lietať

Je rad na tebe, aby si ma videla lietať

 

(Nechávam ťa za sebou)

(Nie som viac tvojou hračkou)

(Nie, dávam ti zbohom)

(Nechávam ťa za sebou)

 

Nie som viac tvojou hračkou

Nie

Všetko sa zmenilo

Nechávam ťa za sebou

 

Nie som viac tvojou hračkou

Nie

Dávam ti zbohom

Nechávam ťa za sebou

 

Nie som viac tvojou hračkou

 

Your toy

 

You have fun, you make me go crazy and you go

If you don´t belong me, don´t look for me anymore

I´m not going to tell you what you want to hear, not anymore

It´s your turn to see me fly

And deep down in your soul, the truth torments you

That´s the way life is, I´m saying goodbye to you

 

I´m not your toy anymore

No

Everything changed

I leave you behind

 

I´m not your toy anymore

No

I say goodbye to you

I leave you behind

I´m not your toy anymore

 

Tell me how does it feel when you´re far away from me (far away from me)

You never imagined you´d miss me so much

Don´t tell me fairy tales, I´m not already your pupil

Not anymore, it´s my turn to see you suffering

Because deep down in your soul, the truth torments you

That´s the way life is, I´m saying goodbye to you

 

I´m not your toy anymore

No (no)

Everything changed (everything changed)

I leave you behind (leave you behind)

 

I´m not your toy anymore

No (no)

I say goodbye to you (goodbye to you)

I leave you behind (leave you behind)

I´m not your toy anymore

 

No (no)

Everything changed (everything changed)

I leave you behind (leave you behind)

 

I´m not your toy anymore

No (no)

I say goodbye to you (goodbye to you)

I leave you behind (leave you behind)

 

I´m not your toy anymore

You won´t put out the fire anymore

And I swear I don´t wish anything bad for you

In this game, I gave everything and I don´t want to do this anymore

It´s your turn to see me fly

It´s your turn to see me fly

 

(I leave you behind)

(I´m not your toy anymore)

(No, I say goodbye to you)

(I leave you behind)

 

I´m not your toy anymore

No

Everything changed

I leave you behind

 

I´m not your toy anymore

No

I say goodbye to you

I leave you behind

 

I´m not your toy anymore

       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára