Stránky

piatok 4. novembra 2022

Lasso: Corriendo con tijeras/ Bežať s nožnicami/ Running with scissors (preklad piesne/ lyrics translation)

                                      


              Pieseň o tom, aké ťažké je ukončiť toxický vzťah- aj napriek bolesti, ktorú nám prináša...

                                          


              A song that describes how hard it is to end the toxic relationship- no matter how much pain it brings us...

 

LASSO- CORRIENDO CON TIJERAS

 

Me conoces demasiado

En lo bueno y en lo malo

Sabes lo que me calma

Y también lo que me hace explotar

 

Cuando a mis amigos

Yo les pregunto

Que si es buena idea

Que estemos juntos

 

Dicen que sería

Mejor si lo dejamos

Para otra vida

 

Porque tú, me haces pedazos

Pero yo, te sigo amando

Quedarme entre tus brazos

Es como si estuviera

Corriendo con tijeras

 

Porque tú, me haces daño

Pero yo sigo aguantando

Quedarme aquí esperando

Es como si estuviera

Corriendo con tijeras

Corriendo con tijeras

 

Cuando empezamo' era sencillo

Tan sencillo que llegue a pensar que estar contigo

Era el destino

Felices tú y yo to' los fines

Comiéndonos a besos

 

Y ahora peleamos to' los días

Cada día es una escena de La Guerra Fría

Y no hay salida

Un abismo que nos lleva a lo mismo

Ya estoy hasta los huesos

 

Porque tú, me haces pedazos

Pero yo, te sigo amando

Quedarme entre tus brazos

Es como si estuviera

Corriendo con tijeras

 

Porque tú, me haces daño

Pero yo sigo aguantando

Quedarme aquí esperando

Es como si estuviera

Corriendo con tijeras

Corriendo con tijeras

 

Corriendo con tijeras

Corriendo con tijeras

 

Utekať s nožnicami

 

Poznáš ma príliš

V dobrom a v zlom

Vieš, čo ma upokojuje

A aj to, čo ma núti vybuchnúť

 

Keď sa svojich priateľov

Pýtam

Či je to dobrý nápad

Aby sme boli spolu

 

Hovoria, že by bolo

Lepšie

Nechať to na ďalší  život

 

Lebo ma lámeš na kúsky

Ale ja ťa stále milujem

Zostať v tvojom náručí

By bolo

Ako utekať s nožnicami

 

Lebo mi ubližuješ

Ale ja to stále znášam

Stále zostávam tu a čakám

Je to akoby

Som utekal s nožnicami

Utekal s nožnicami

 

Na začiatku bolo všetko jednoduché

Tak jednoduché, až som si pomyslel, že byť s tebou

Bol osud

Ty a ja šťastní každý víkend

Hltali sme sa bozkami

 

A teraz sa hádame každý deň

Deň čo deň je to scéna ako zo Studenej vojny

A niet riešenia

Priepasť, ktorá nás vedie k tomu istému bodu

Už mám toho po krk

 

Lebo ma lámeš na kúsky

Ale ja ťa stále milujem

Zostať v tvojom náručí

By bolo

Ako utekať s nožnicami

 

Lebo mi ubližuješ

Ale ja to stále znášam

Stále zostávam tu a čakám

Je to akoby

Som utekal s nožnicami

Utekal s nožnicami

 

Ako utekať s nožnicami

Ako utekať s nožnicami


 

Running with scissors

 

You know me too well

In good and bad

You know what calms me down

And what makes me explode, too

 

When I ask

My friends

If it´s a good idea

To be together

 

They say

It would be better

To leave for another life

 

Because you make me break into pieces

But I keep loving you

Staying in your arms

Is like

Running with scissors

 

Because you keep hurting me

I keep bearing

Staying here and waiting

Is like as if

I was running with scissors

Running with scissors

 

 

 

When we started to date, everything was easy

So easy that I came to think

That being with was destiny

You and I happy every weekend

Devouring ourselves with kisses

 

And now we rgue every day

Every day is like a scene from The Cold War

And there´s no way

There´s a chasm that leads to the same point

I´m already sick to death of it

 

Because you make me break into pieces

But I keep loving you

Staying in your arms

Is like

Running with scissors

 

Because you keep hurting me

I keep bearing

Staying here and waiting

Is like as if

I was running with scissors

Running with scissors

 

Running with scissors

Running with scissors


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára