Stránky

pondelok 28. novembra 2022

INDIA x CHOYO: Nubes negras/ Čierne mraky/ The black clouds (preklad piesne/ lyrics translation)

                                              


        Pripomienka 25. novembra, Medzinárodného dňa boja proti násiliu na ženách...

                             


        A reminder of 25th of November, International Day for the Elimination of the Violence against Women...

 

INDIA x GOYO- NUBES NEGRAS

 

Las nubes negras se fueron de mi

El sol salió ahora puedo vivir

No siento amor en mi corazón son sombras

Las nubes negras se van de aquí

 

Yo creí en tu amor y te di tanto

Yo me enrede en tu encanto

Y tu me pagaste con mentiras, woah

Tu me cambiaste la sonrisa por el llanto

Pero hoy me levanto, y así pude ver la luz del día

 

Y ahora quieres

A mi lado regresar cuando sabes, que ya no te quiero más

Tu te burlaste de mi

 

Las nubes negras se marchan de aquí

Las nubes negras ya no están desde que te fuiste

 

Hoy te digo no yo me valoro

Mi amor es un tesoro

Eres justo lo que no quiero en mi vida, oh

Dime ahora como puedes tu decir que a mi lado

Te sentías muy feliz

Tu te burlaste de mi

 

Las nubes negras se marchan de aquí

Las nubes negras ya no están desde que te fuiste, oh

 

Las nubes negras se fueron de aquí, el sol salió, ahora puedo vivir

 

Tenia el corazón hecho en pedazo

Tu amor para mi fue tremendo fracaso

 

Las nubes negras se fueron de aquí, el sol salió, puedo vivir

 

Ya no puedes controlarme, golpearme, maltratarme, buscarme

Las nubes negras se fueron de aquí, el sol salió, ahora puedo vivir

 

(Fuera de aquí)

 

Solo quiero nubes negras lejos de mi, quiero vivir, yeah

 

Y súbelo Tony

Con sabor

 

(Ya no hay nubes negras)

Que no me quite el swing, Tony do your thing

Súbalo báilalo gózalo

 

Ya no hay nubes negras desde que te fuiste

Soy feliz todos los días sin temor, se sanaron las heridas

(Se sanaron)

 

Hoy te digo no, esa nube no conviene en mi vida, termínalo, olvídalo, oh no

 

Ya no tengo que pedir permiso

Ya no existe amor ni compromiso papa

Oh no oh no oh no oh no oh no

 

Oye te digo no

 

Ya no tengo que pedir permiso

Ya no existe amor ni compromiso papa

 

Se acabaron las nubes negras

 

Ya no tengo que pedir permiso

Ya no existe amor ni compromiso papa

 

Pa fuera, Pa la Calle.

 

Čierne mraky

 

Čierne mraky zo mňa odišli

Vyšlo slnko, teraz môžem žiť

Necítim lásku, v mojom srdci sú tiene

Čierne mraky odtiaľ odchádzajú

 

Verila som v tvoju lásku a dala ti toľko

A zaplietla som sa do tvojho kúzla

A ty si mi to oplatil klamstvami

Zmenil si môj úsmev na plač

Ale dnes vstanem, a tak som mohla uvidieť slnečné svetlo

 

A teraz

Sa chceš ku mne vrátiť, keď vieš, že ťa už viac nemilujem

Vysmial si sa zo mňa

 

Čierne mraky odtiaľto odchádzajú

Odkedy si odišiel, čierne mračná tu už nie sú

 

Dnes ti vravím nie, vážim si samu seba

Moja láska je poklad

Si presne to, čo vo svojom živote nechcem

Povedz mi teraz, ako môžeš povedať, že si sa pri mne

Cítil veľmi šťastný

Iba si sa zo mňa vysmial

 

Čierne mraky odtiaľto odchádzajú

Odkedy si odišiel, čierne mračná tu už nie sú

 

Čierne mračná odtiaľto odišli, vyšlo slnko, teraz môžem žiť

 

Mala som srdce polámané na kúsky

Tvoja láska bola pre mňa hrozné fiasko

 

Čierne mraky odtiaľto odišli, vyšlo slnko, môžem žiť

 

Už ma nemôžeš kontrolovať, biť ma, zneužívať ma, hladať ma

Čierne mračná odtiaľto odišli, vyšlo slnko, teraz môžem žiť

 

(Preč odtiaľto)

 

Chcem len tmavé mračná ďaleko od seba, chcem žiť, yeah

 

Hlasnejšie, Tony

Nech to má šťavu

 

(Už viac niet čiernych mrakov)

Nech neprestáva swing, Tony, pokračuj v tom, čo robíš

Napumpuj to, tancuj, užívaj si

 

Odkedy si odišiel, čierne mraky zmizli

Každý deň som šťastná bez strachu, moje rany sa vyliečili

(Vyliečili)

 

Dnes ti vravím nie, ten mrak sa mi do živoota nehodí, skoncuj s tým, zabudni na to, oh nie

 

Už nemusím žiadať o dovolenie

Už niet viac lásky ani záväzkov, zlato

Oh nie, oh nie, oh nie, oh nie, oh nie

 

Pozri sa, vravím ti nie

 

Už nemusím žiadať o dovolenie

Už niet viac lásky ani záväzkov, zlato

 

Je koniec čiernym mrakom

 

Už nemusím žiadať o dovolenie

Už niet viac lásky ani záväzkov, zlato

 

Poďme von, poďme do ulíc


 

The black clouds

 

The black clouds left me

The sun rose up, now I can live

I don´t feel love, there are only shadows in my heart

The black clouds are going away from here

 

I believed in your love and I gave you so much

I got entangled in your charm

And you paid me back with lies, woah

You changed my smile for crying

But today I wake up, and so I could see the daylight

 

And now you want

To come back by my side when you know that I don´t want you anymore

You laughed on me

 

The black clouds are leaving this place

Since you´ve gone, the black clouds are not here

 

Today I´m telling you no, I do respect myself

My love is a treasure

You´re that thing that I don´t want in my life, oh

Tell me now, how can you say that by my side

You were feeling very happy

You just laughed on me

 

The black clouds are leaving this place

Since you´ve gone, the black clouds are not here

 

The black clouds went away, the Sun rose up, now I can live

 

I had my heart broken in pieces

Your love was a terrible disaster from me

 

The black clouds went away, the Sun rose up, now I can live

 

You can´t control me, hit me, hurt me, abuse me, look for me anymore

The black clouds went away, the Sun rose up, now I can live

 

(Get out of here)

 

I only want the black clouds far away from me, I want to live, yeah

 

Louder, Tony

Let´s make it tasty

 

(There are no more black clouds)

Don´t take away the swing from me, Tony do your thing

Let´s make it louder, dance, enjoy

 

There are no black clouds since you left

I´m happy everyday, without fear, my wounds are healed

(Are healed)

 

Today, I´m telling you no, that cloud is no good in my life, stop it, forget it, oh no

 

I don´t have to ask for a permission anymore

There´ s no more love or compromise, honey

Oh no oh no oh no oh no oh no

 

Hey, I´m telling you no

 

I don´t have to ask for a permission anymore

There´ s no more love or compromise, honey

 

The black clouds are gone

 

I don´t have to ask for a permission anymore

There´ s no more love or compromise, honey

 

Let´s go out, let´s go to the streets


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára