Stránky

štvrtok 3. novembra 2022

Morat, Feid: Salir con vida/ Zostať nažive/ Coming out alive (preklad piesne/ lyrics translation)

                             


         "Stayin´alive"...lebo niektorých mužov dokáže pri živote udržať len láska :-)

                                  

         "Stayin´alive"...because some men can only survive thanks to love :-)

 

MORAT, FEID- SALIR CON VIDA

 

Justo cuando más pensé que un beso era imposible

Dejé de ser invisible porque me notaste tú

Y era más probable que el Sol nunca más saliera

Que el reloj se detuviera, pero me notaste tú

 

Y quién lo iba a pensar que tú me escogieras

Una noche cualquiera, entre la multitud

Solo verte bailar me vuelve pedazos

Hoy, que te tengo en mis brazos, solo te pido que tú

 

Nunca te vayas, que yo quiero salir con vida

Y aunque intentara olvidarte, mi boca no lo haría

No me hagas daño, que yo quiero salir con vida

Porque tener que extrañarte sería un acto suicida

Y mi boca no lo haría

 

Estaban oscuros los cristales

Dijiste que esta noche to' se vale

Tú quería' prender

Y era yo el que tenía todos los materiales, ey

 

Me dijiste: Baby, síguela

¿Otra botella? Pídela

¿Quiere' fumar? Sí, dale, baby, consíguela, ey

Si tienes gata, despídela

 

Tú estaba' prendida

Y dije que me iba a quedar contigo toda la noche

No te soltaba perreándote

Qué rico ver los videítos de cuando tú estabas tocándote

 

Bebé, sentados en una acera

Con ganas de bajarno' esta bellaquera

Quédate con esta nea

No te quedes soltera

 

Nunca te vayas, que yo quiero salir con vida

Y aunque intentara olvidarte, mi boca no lo haría

No me hagas daño, que yo quiero salir con vida

Porque tener que extrañarte sería un acto suicida

Y mi boca no lo haría

 

Mi boca te amaría

No tengo otra salida (no)

Sería un acto suicida

Y mi boca no lo haría (no lo haría)

 

Mi boca te daría

Mil besos, noche y día

No se despediría

Mi boca no lo haría (contigo toda la noche)

 

(No te soltaba perreándote), oh-oh

Mi boca no lo haría (contigo toda la noche)

 

Zostať nažive

 

Vtedy, keď som si už myslel, že bozk je nemožný

Prestal som byť neviditeľný, lebo si si ma všimla

A bolo omnoho pravdepodobnejšie, že nikdy nevyjde slnko

Alebo že sa zastavia hodiny, ale všimla si si ma

 

A kto by pomyslel, že si ma vyberieš

V nejakú náhodnú noc, medzi davmi

Už len keď ťa vidím tancovať, trhá ma to na kúsky

Dnes, keď ťa držím v náručí, len ťa prosím

 

Nikdy neodíď, chcem z toho vyjsť živý

A hoci by som sa pokúšal na teba zabudnúť, moje ústa to nezvládnu

Neubližuj mi, chcem z toho vyjsť živý

Lebo keby si mi mala chýbať, bolo by to na samovraždu

A moje ústa by to nezvládli

 

Sklá boli tmavé

Povedala si, že túto noc sa všetko počíta

Chcela si horieť

A ja som mal na to všetok materiál, ey

 

Povedala si: Zlatko, nasleduj ma

Ďalšia fľaša? Objednaj

Chceš si zapáliť? Prečo nie, miláčik, tu je cigareta

Ak máš mačku, vyhoď ju

 

Horela si

A ja som povedal, že s tebou zostanem celú noc

Držal som ťa, kým si vrtela bokmi

Aké bohovské je pozerať sa na tie videá, v ktorých sa dotýkaš sama seba

 

Láska, usadení na chodníku

S chuťou robiť darebáctva

Nezbavuj sa ich, dievča

Nezostávaj sama

 

Nikdy neodíď, chcem z toho vyjsť živý

A hoci by som sa pokúšal na teba zabudnúť, moje ústa to nezvládnu

Neubližuj mi, chcem z toho vyjsť živý

Lebo keby si mi mala chýbať, bolo by to na samovraždu

A moje ústa by to nezvládli

 

Moje ústa by ťa milovali

Niet iného východiska (nie)

Bol by to samovražedný akt

A moje ústa by to nezvládli (nedali by to)

 

Moje ústa by ti dali

Tisíce bozkov, dňom i nocou

Nikdy by sa nerozlúčili

Moje ústa by to neurobili (celú noc s tebou)

 

(Držať ťa celú no za boky), oh-oh

Moje ústa by to nezvládli (s tebou celú noc)


 

Coming out alive

 

Just when I thought a kiss wouldn´t be possible

I stopped being invisible because you noticed me

And it was more likely that Sun won´t rise evermore

Or that the clock will stop, but you noticed me

 

And who would think you´d choose me?

Just one another night, between many people

Only seeing you dance makes me fall apart

Today when I have you in my arms, I only ask you to

 

Never let me go because I want to come out alive

And even if I tried to forget you, my mouth wouldn´t make it

Don´t hurt me because I want to come out alive

Because having to miss you would be a suicidal act

And my mouth wouldn´t make it

 

The window glass was dark

You told me that tonight, everything counts

You want to burn

And I was the one who had a material, ey

 

You told me: Baby, let´s go with flow

Another bottle? Order it

Wanna smoke? Yeah, baby, one more, give it to me

If you have a cat, get rid of it

 

You were in flames

And I told you I was staying with you all night long

I was holding your moving hips

How great to see the videos in which you were touching yourself

 

Baby, sitting on pavement

Wanting to do something dirty

Let´s stay with that idea

Don´t stay alone, girl

 

Never let me go because I want to come out alive

And even if I tried to forget you, my mouth wouldn´t make it

Don´t hurt me because I want to come out alive

Because having to miss you would be a suicidal act

And my mouth wouldn´t make it

 

My mouth would love you

There´s no other way (no)

It would be a suicidal act

And my mouth wouldn´t make it

(wouldn´t make it)

 

My mouth would give you

Thousands of kisses, night and day

It would not say goodbye

My mouth wouldn´t do it (with you all the night)

 

(I was holding your moving hips), oh-oh

My mouth wouldn´t make it (with you all night long)

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára