Stránky

piatok 4. novembra 2022

Piso 21, Danny Ocean: Felices pérdidos/ Šťastní zatratenci/ Happy loosers (preklad piesne/ lyrics translation)

                                     


       Byť zamilovaný je ako stratiť sa v raji, a nebáť sa toho, že sme zablúdili...

                                 


       Being in love is like to get lost in the paradise, and not be worried about being lost...

 

PISO 21, DANNY OCEAN- FELICES PERDIDOS

 

To' el mundo le da like

Pero yo soy el que le toma la' foto'

Las mejores no las sube

Esas son solo para nosotro'

 

Ey, tiene en toa' la' capitale'

Varios corazone' y DM rotos, oh

Porque yo le doy

Lo que no pueden otros

 

Que nadie no' venga a auxiliar

Si ya estamo' felice' perdido'

Que nadie venga a opinar

En algo que ya estaba escrito

 

Si ya llegamo' a terminar, volvemo' a empezar

Volvemo' a empеzar, yo lo vuelvo a empezar

Pеro contigo, ey

Siempre contigo, oh

 

Bae, que nadie no' controle

Voy a hacer un parche y conmigo, te soltes

Me tienes flotando

Déjame, te las canto, yeah

 

Es que me eleva montones

Me trama tu voz, mami, hace que me entone

Te veo perfecta, yeah

Mi cora y el tuyo conectan, oh

 

Que nadie no' venga a auxiliar

Si ya estamo' felice' perdido'

Que nadie venga a opinar

En algo que ya estaba escrito

 

Si ya llegamo' a terminar, volvemo' a empezar

Volvemo' a empezar, yo lo vuelvo a empezar

Pero contigo, yeah

Siempre contigo, oh

 

To' el mundo le da like

Pero yo soy el que le tira la' foto'

Las mejores no las sube

Esas son solo para nosotro'

 

Esto pasa pocas veces, que mi cora se tropiece

Me crucé con tu mirada y la perseguí por meses

Esto sí es lo que parece, un amor que no envejece

Desde la primera vez, un besito en el DF, yeah

 

Bonito es el amor que nos tenemos

Romántico me pongo si algo no' bebemo'

Único el sentimiento cuando lo hacemo'

No, ojalá, no terminemos

 

Que nadie no' venga a auxiliar

Si ya estamo' felice' perdido'

Que nadie venga a opinar

En algo que ya estaba escrito

 

Si ya llegamo' a terminar, volvemo' a empezar

Volvemo' a empezar, yo lo vuelvo a empezar

Pero contigo, ey

Siempre contigo, oh

 

To' el mundo le da like

Pero yo soy el que le toma la' foto'

Las mejores no las sube

Esas son solo para nosotro', oh

 

Ba, ba-ba-babylon girl, yeah

Sú-súbete, yeah

Piso, Piso 21, ma

 

(No es normal, no es normal)

(Yo sé que no es normal)

(Conseguirse alguien como tú)

(Que me haga sentir como tú)

 

Šťastní zatratenci

 

Každý jej dáva like

Ale ja som ten, kto ju fotí

Tie najlepšie fotky nedáva na sieť

Tie sú len pre nás

 

Ey, v každom hlavnom meste

Je kvôli nej niekoľko zlomených sŕdc a ubolených správ

Lebo ja jej dávam

To, čo iní nevedia

 

Nech nám nikto nechodí na pomoc

Veď sme šťastní zatratenci

Nech sa nikto nevyjadruje k tomu

Čo bolo predurčené

 

Ak aj spolu skončíme, začneme odznova

Začneme znovu, začnem ja sám

Ale s tebou, ey

Vždy s tebou, oh

 

Nech nás nikto nekontroluje

Urobím si pásku cez oko a so mnou sa uvoľníš

Vďaka tebe sa vznášam

Nechaj ma, aby som ti zaspieval, yeah

 

Lebo ona mi zdvíha náladu

Tvoj hlas ma opantáva, zlatko, núti ma pospevovať si

Pre mňa si dokonalá

Moje a tvoje srdce sa prepájajú, oh

 

Nech nám nikto nechodí na pomoc

Veď sme šťastní zatratenci

Nech sa nikto nevyjadruje k tomu

Čo bolo predurčené

 

Ak aj spolu skončíme, začneme odznova

Začneme znovu, začnem ja sám

Ale s tebou, ey

Vždy s tebou, oh

 

Každý jej dáva like

Ale ja som ten, kto ju fotí

Tie najlepšie fotky nedáva na sieť

Tie sú len pre nás

 

Toto sa stáva málokedy, aby moje srdce poskočilo

Stretol som sa s tvojím pohľadom a prenasledoval ho mesiace

Toto je to, čo sa zdá byť, láska, ktorá nestarne

Od prvej chvíle, od bozku v okrese, yeah

 

Láska, ktorú máme, je krásna

Stávam sa romantikom, ak si dáme pohár vína

Ten jedinečný pocit, keď sa milujeme

Nie, kiežby to neskončilo

 

Nech nám nikto nechodí na pomoc

Veď sme šťastní zatratenci

Nech sa nikto nevyjadruje k tomu

Čo bolo predurčené

 

Ak aj spolu skončíme, začneme odznova

Začneme znovu, začnem ja sám

Ale s tebou, ey

Vždy s tebou, oh

 

Každý jej dáva like

Ale ja som ten, kto ju fotí

Tie najlepšie fotky nedáva na sieť

Tie sú len pre nás

 

Ba, ba-ba-babylon girl, yeah

Ideme hore, hore, yeah

Piso, Piso 21, ma

 

(Nie je to normálne, nie je to normálne)

(Viem, že nie je normálne)

(Nájsť niekoho ako si ty)

(Kto vo mne vyvolá taký pocit ako ty)


 

Happy loosers

 

All the world gives her like

But I´m the one who takes her photos

The best of them are not uploaded

These are only for us

 

Ey, in every capital city she has

Some broken hearts and direct messages

Because I give her

What nobody else can

 

Don´t let anyone to help us

´Cause we are the happy loosers

Nobody has to give us his opinion

About what was meant

 

If we were once to break up, we will start over

We´ll start over again, I will start again

But with you, ey

Always with you, oh

 

Bah, we don´t need nobody to control us

I´ll make a patch for myself, and with me, you can go free

You make me floating

Let me sing for you, yeah

 

Because she makes me feel high a lot

Your voice seduces me, honey, makes me feel better, makes me sing

To me, you are perfect, yeah

My heart and your heart connect, oh

 

Don´t let anyone to help us

´Cause we are the happy loosers

Nobody has to give us his opinion

About what was meant

 

If we were once to break up, we will start over

We´ll start over again, I will start again

But with you, ey

Always with you, oh

 

 

 

All the world gives her like

But I´m the one who takes her photos

The best of them are not uploaded

These are only for us

 

It happens to me only sometimes, that my heart skips a beat

I met your gaze and I followed it for months

This is what it seem, a love that doesn´t get old

Since the first time, a kiss in DF, yeah

Esto pasa pocas veces, que mi cora se

 

The love we have is beautiful

I get romantic if we drink a little bit

The unique feeling when we make up

No, if only we never end

 

Don´t let anyone to help us

´Cause we are the happy loosers

Nobody has to give us his opinion

About what was meant

 

If we were once to break up, we will start over

We´ll start over again, I will start again

But with you, ey

Always with you, oh

 

All the world gives her like

But I´m the one who takes her photos

The best of them are not uploaded

These are only for us

 

Ba, ba-ba-babylon girl, yeah

We´re going up, up, yeah

Piso, Piso 21, ma

 

(It´s not normal, it´s not normal)

(I know it isn´t normal)

(To find and get someone like you)

(That makes me feel the way you do)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára