Stránky

pondelok 10. apríla 2023

El Chaval De La Bachata x Luis Miguel Del Amargue: Mujer sin alma/ Žena bez duše/ A soulless woman (preklad piesne/ lyrics translation)

 


       Niečo pre "bachateros"/Something for bachata lovers 😀😉

                              

         

 

EL CHAVAL DE LA BACHATA X LUIS MIGUEL DEL AMARGUE- MUJER SIN ALMA

 

Sin pensarlo un día llegaste a mi vida

Sin esperarlo tal vez, hoy comenzé a querer

Te fuiste metiendo en mi

Te adueñaste de todo mi ser

Me subiste a lo mas alto del cielo

Para luego dejarme caer

 

Y voy a mirar tus ojos

De nuestro amor ya no queda nada

Muchas promesas incumplidas

Y este dolor que me parte el alma

 

Clavaste veneno en mi

Me hizo mucho daño tu amor

Por lo cobarde que fuiste

Por la herida tan grande que abriste

Por el infierno que de mi vida hiciste

 

Por eso lloro

Lloro por ti

Por el gran papel que hiciste

Por la gran actriz que fuiste

 

Por eso lloro

Lloro por ti

Por quererte de esta forma

Por tu hipocresía con aires de diosa

Tu no tienes corazón

A ti nada te importa... mujer sin alma

 

Ahora quiero que llores como yo llore

Que sufras como yo sufri por ti

Crei en tu amor de novela

Te entregue mi vida entera

Eres egocéntrica tu

Tienes el corazón de piedra

 

Clavaste veneno en mi

Me hizo mucho daño tu amor

Por lo cobarde que fuiste

Por la herida tan grande que abriste

Por el infierno que de mi vida hiciste

 

Por eso lloro

Lloro por ti

Por el gran papel que hiciste

Por la gran actriz que fuiste

 

Por eso lloro

Lloro por ti

Por quererte de esta forma

Por tu hipocresía con aires de diosa

Tu no tienes corazón

A ti nada te importa... mujer sin alma... sin alma. 

 

Žena bez duše

 

Bez premýšľania si jedného dňa prišla do môjho života

Bez toho, aby som to očakával, som ťa dnes začal mať rád

Prenikala si do mňa

Zmocnila si sa celého môjho bytia

Vyniesla si ma do najvyšších nebies

Aby si ma neskôr nechala padnúť

 

A pozriem sa ti do očí

Z našej lásky už nič nezostáva

Veľa nesplnených slov

A táto bolesť, čo mi trhá dušu

 

Zaťala si do mňa svoj jed

Tvoja láska mi veľmi ublížila

Na to, aký si bola zbabelec

Si vo mne obrovskú ranu otvorila

Urobila si mi zo života peklo

 

Preto plačem

Plačem kvôli tebe

Za to, ako úžasne si to zahrala

Za to, akou dobrou herečkou si bola

 

Preto plačem

Plačem kvôli tebe

Lebo som ťa tak miloval

Kvôli tvojmu pokrytectvu s nádychom bohyne

Nemáš srdce

Na ničom ti nezáleží...žena bez duše

 

Teraz chcem, aby si plakala ako ja

Aby si kvôli mne trpela tak ako ja kvôli tebe

Veril som tvojej láske ako z románu

Odovzdal ti celý svoj život

Myslíš len na seba

Máš srdce z kameňa

 

Zaťala si do mňa svoj jed

Tvoja láska mi veľmi ublížila

Na to, aký si bola zbabelec

Si vo mne obrovskú ranu otvorila

Urobila si mi zo života peklo

 

Preto plačem

Plačem kvôli tebe

Za to, ako úžasne si to zahrala

Za to, akou dobrou herečkou si bola

 

Preto plačem

Plačem kvôli tebe

Lebo som ťa tak miloval

Kvôli tvojmu pokrytectvu s nádychom bohyne

Nemáš srdce

Na ničom ti nezáleží...žena bez duše


 

A soulless woman

 

Without thinking about it, one day, you came to my life

Without even expecting it, today I started to like you

You were slowly getting into me

You took over my whole being

You made me fly in the highest pint of sky

In order to let me fall down after

 

And I´m gonna look into your eyes

There´s nothing left from our love

So many broken promises

And this pain that rips my soul

 

You put a venom inside me

For your love caused me so much harm

Because you were such a coward

Because you opened in me such a big wound

Because you turned my life into hell

 

That´s why I cry

I cry for you

For the great act of yours

For you being such a great actress

 

That´s why I cry

I cry for you

Because of loving you like this

Because of your hypocrisy with the air of a goddess

You´re heartless

You don´t care about anything... a woman without soul

 

And now I want you to cry the same way as I did

Wanna see you suffering as much I was

I believed in your love from a novel

I gave you my whole life

You only think about yourself

You´ve got a heart of stone

 

You put a venom inside me

For your love caused me so much harm

Because you were such a coward

Because you opened in me such a big wound

Because you turned my life into hell

 

That´s why I cry

I cry for you

For the great act of yours

For you being such a great actress

 

That´s why I cry

I cry for you

Because of loving you like this

Because of your hypocrisy with the air of a goddess

You´re heartless

You don´t care about anything... a woman without soul

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára