Stránky

pondelok 17. apríla 2023

Ronald Borjas ft. Tito Nieves: Te busqué/ Hľadal som ťa/ Looking for you (preklad piesne/ lyrics translation)

                             


           Niečo pre salseros/ Something for salsa fans :-)

                               

 

RONALD BORJAS FT. TITO NIEVES- TE BUSQUÉ

 

Te busqué

Te busqué por todas partes

Créemelo que te busqué

Entre los hoteles, las plazas y los trenes

Te busqué

Y no te hallé

 

Y ahí te busqué

Te busqué incansablemente

Créemelo que te busqué

En mil direcciones, en montes y valles no te divisé

Y no te hallé

 

Y estabas a mi lado

Y por mucho tiempo, lamentablemente

Yo te había ignorado

Aunque tus palabras, ya por mucho tiempo

Me habían cautivado

Yo no lo sabía que en todos mis días

Eras lo buscado

 

Y estabas a mi lado

Y pacientemente viéndome vagar

Me habías esperado

Pa´que comprendiera que, aunque vaya lejos

Tú eras lo anhelado

Y mi corazón encuentra su lugar

Cuando estoy a tu lado

 

Chula, simplemente chula

 

Te busqué

Te busqué por todas partes

Créemelo que te busqué

Entre multitudes, las calles y los bares

Yo te busqué

Y no te hallé

 

Te busqué

Te busqué insistentemente

Créemelo que te busqué

Y en mis pensamientos, en cada momento

Yo te dibujé

Y no te hallé

 

Y estabas a mi lado

Y por mucho tiempo, lamentablemente

Yo te había ignorado

Aunque tus palabras, ya por mucho tiempo, me habían cautivado

Yo no lo sabía que en todos mis días

Eras lo buscado

 

Y estabas a mi lado

Y pacientemente viéndome vagar

Me habías esperado

Pa´que comprendiera que, aunque vaya lejos

Tú eras lo anhelado

Y mi corazón encuentra su lugar

Cuando estoy a tu lado

 

Ay

Oye, Tito

Ella siempre estuvo ahí

 

Yo no sabía

Que todos mis días te había buscado

Y que tus palabras ya por mucho tiempo me habían cautivado

 

(A mi lado)

Tanto te había buscado

(Siempre estuviste a mi lado)

Estoy enamorado

Yo creo que yo estaba equivocado

(Siempre estuviste a mi lado)

Pero que sí

 

Hľadal som ťa

 

Hľadal som ťa

Hľadal som ťa všade

Ver mi, že som ťa hľadal

V hoteloch, na námestiach a vo vlakoch

Hľadal som ťa

A nenašiel

 

A hľadal som ťa všade

Hľadal som ťa neúnavne

Ver mi, že som ťa hľadal

V tisícich trasách, v horách a údoliach som ťa nezbadal

A nenašiel ťa

 

A bola si po mojom boku

A veľmi dlho, žiaľbohu

Som si ťa nevšimol

Hoci tvoje slová ma už dlho predtým

Zajali

Nevedel som, že po všetky moje dni

Si bola to, čo  som hľadal

 

A bola si pri mne

A trpezlivo sa prizerala, ako blúdim

A čakala na mňa

Aby som pochopil, že hocako ďaleko pôjdem

Ty si bola tou, po ktorej túžim

A moje srdce nájde svoje miesto

Keď som pri tebe

 

Nádherná, jednoducho úžasná

 

Hľadal som ťa

Hľadal som ťa všade

Ver mi, že som ťa hľadal

Medzi davmi, na uliciach a v baroch

Hľadal som ťa

A nenašiel

 

Hľadal som ťa

Hľadal som ťa vytrvalo

Ver mi, že som ťa hľadal

A vo svojich myšlienkach, v každej chvíli

Som si ťa vykreslil

A nenašiel ťa

 

A bola si po mojom boku

A veľmi dlho, žiaľbohu

Som si ťa nevšimol

Hoci tvoje slová ma už dlho predtým

Zajali

Nevedel som, že po všetky moje dni

Si bola to, čo  som hľadal

 

A bola si pri mne

A trpezlivo sa prizerala, ako blúdim

A čakala na mňa

Aby som pochopil, že hocako ďaleko pôjdem

Ty si bola tou, po ktorej túžim

A moje srdce nájde svoje miesto

Keď som pri tebe

 

Ay,

Počuj, Tito

Vždy tu bola

 

Nevedel som

Že som ťa hľadal po všetky svoje dni

A že tvoje slová ma už dávno predtým zajali

 

(Pri mne)

Tak veľmi som ťa hľadal

(Vždy si bola po mojom boku)

Som zamilovaný

Myslím, že som sa mýlil

(Vždy  si bola po mojom boku)

Presne tak

 


 

Looking for you

 

I was looking for you

I was looking for you everywhere

Believe me, I was looking for you

In the hotels, in the squares and in trains

I was looking for you

And I didn´t find you

 

And I was looking for you here and there

I was looking for you tirelessly

Believe me, I was looking for you

In thousands directions, on the hills and in the valley, I couldn´t spot you

And I didn´t find you

 

And you were by my side

And for a long time, unfortunately

I ignored you

Even when your words caught me A long time ago

I didn´t know that you were the one

I was looking all my days

 

And you were by my side

And you were patiently watching me wandering

Waiting for me

So that I could understand that even if I go far, far away

You are what I´m longing for

And my heart finds its plasce

When I´m by your side

 

Beautiful, simply gorgeous

 

I was looking for you

I was looking for you everywhere

Believe me, I was looking for you

In the crowd, on the streets and in the bars

I was looking for you

And didn´t find you

 

I was looking for you

I was looking for you insistently

Believe me, I was looking for you

And in my thoughts, in every moment

I drew you

And didn´t find you

 

And you were by my side

And for a long time, unfortunately

I ignored you

Even when your words caught me A long time ago

I didn´t know that you were the one

I was looking all my days

 

And you were by my side

And you were patiently watching me wandering

Waiting for me

So that I could understand that even if I go far, far away

You are what I´m longing for

And my heart finds its plasce

When I´m by your side

 

Ay

Hey, Tito

She was always there

 

I didn´t know

That I was looking for you all my time

And that your words had caught me a long time ago

 

(By my side)

I was looking for you so much

(You were always by my side)

I´m in love

I thought I was wrong

(You were always by my side)

But yeah, it´s right

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára