Stránky

štvrtok 6. apríla 2023

Tiago PZK: Que se parezca a ti/ Čo sa ti podobá/ Looks like you (preklad piesne/ lyrics translation)

                                              


      Pieseň s nečakane krásnym, dojímavým videoklipom, ktorý rozpráva o skutočnej láske na celý život a ktorý sa oplatí dopozerať do konca...

                                   


      A song with an unexpectedly beautiful, teary video that tells the story about the true love lasting forever and which is worth to watch till the end

 

TIAGO PZK- QUE SE PAREZCA A TI

 

Yo sé

Que deje de tirarte estados

Que parece que bien he estado

Tal vez pienses que te superé

 

Yo sé

Te dijeron que ando con alguien

Presumiéndolo por la calle

Que de otra yo me enamore, eh

 

Y el corazón me dice: Loco, ¿a quién engañas?

Por más que lo aparentes

Ella siempre está aquí

Si mi perro hablara diría que te extraña

 

Si tú supieras que

Me está doliendo la mente

De pensarte

Ojalá estuvieras aquí

 

Ya conocí mucha gente

La verdad es que

No hay nadie que se parezca a ti

Que se parezca a ti

 

No-no-oh

Nadie que se parezca a ti

 

Nadie a ti se asemeja

Que perdí una gran mujer, dice mi vieja

Los panas me aconsejan

Que hay miles más

Que se ponen en bandeja pa' mí

 

Y te mintiera si dijera

Que no he probado otra nena

Pero ninguna con tu sabor

Dirás que soy un abusador

 

Buscándote después de tanto

Pero es que no aguanto

Otra noche sin verte

Sin ti en mi cuarto

 

Yo sé bien que no fui un santo

Pero es que ya no aguanto

Lo de hacerme fuerte

Si tú supieras que

 

Me está doliendo la mente

De pensarte

Ojalá estuvieras aquí

 

Ya conocí mucha gente

La verdad es que

No hay nadie que se parezca a ti

Que se parezca a ti

 

No-no-oh

Nadie que se parezca a ti

 

(Me está doliendo la mente)

(De pensarte)

(Ojalá estuvieras aquí)

(Ya conocí mucha gente)

(La verdad es que)

(No hay)

(Nadie que se parezca a ti)

(Que se parezca a ti)

 

Čo sa podobá na teba

 

Ja viem

Že som prestal dávať statusy o tebe

Že sa zdá, že mi je dobre

Možno si myslíš, že som sa už cez teba dostal

 

Ja viem

Povedali ti, že už niekoho mám

Chválim sa ňou na ulici

Že som sa zamiloval do inej

 

A srdce mi hovorí: Blázon, koho klameš?

Bez ohľadu na to, ako vyzeráš

Ona je vždy tam

Keby môj pes vedel hovoriť, povedal by, že mu chýbaš

 

Keby si vedela

Že ma bolí myseľ

Od toho, ako veľmi na teba myslím

Kiežby si tu bola

 

Poznal som už mnoho ľudí

Pravdou je

Že niet nikoho, kto by sa ti podobal

Kto by sa ti podobal

 

Nie- nie- oh

Nik, kto by sa ti podobal

 

Nik ti nie je ani trochu podobný

Vraj som stratil úžasnú ženu, hovorí moja mama

Kamoši mi radia

Vonku sú ich tisíce

Ktoré by mi padli k nohám

 

A klamal by som ti, keby som povedal

Že som neokúsil inú ženu

Ale žiadna nechutí ako ty

Povieš o mne, že ich len využívam

 

Hľadajúc ťa po dlhom čase

Ale už viac neznesiem

Ďalšiu noc bez toho, aby som ťa videl

Bez teba vo svojej izbe

 

Dobre viem, že som nebol svätý

Ale už neznesiem

Tváriť sa, že som silný

Keby si vedela, že

 

Že ma bolí myseľ

Od toho, ako veľmi na teba myslím

Kiežby si tu bola

 

Poznal som už mnoho ľudí

Pravdou je

Že niet nikoho, kto by sa ti podobal

Kto by sa ti podobal

 

Nie- nie- oh

Nik, kto by sa ti podobal

 

(Bolí ma myseľ)

(Od toho, ako veľmi na teba myslím)

(Kiežby si tu bola)

(Poznal som už mnoho ľudí)

(Pravdou je)

(Že niet nikoho)

(Kto by sa ti podobal)

(Kto by sa ti podobal)


 

That looks like you

 

I know

That I stopped publishing status about you

That it looks like I´ve been doing well

Maybe you think I got over you

 

I know

They told you that I have someone new

Showing her off in the street

That I fell in love with someone else, eh

 

And my heart´s telling me: You crazy man, who are you trying to fool?

No matter how much you look alright

She´s always there

If my dog talked, he´d say he misses you

 

If you knew

That my mind´s in pain

Because of thinking of you

If only you were there

 

I got to know many people

The truth is

That there´s nobody that looks like you

That looks like you

 

No-no-oh

Nobody that looks like you

 

Nobody´s like you

My Mother tells me that I lost the great woman

My friends advise me

There are thousands more

That would fall on their knees for me

 

And I´d lie to you if I told you

That I haven´t tried it with another girl

But no one of them tastes like you

You´d tell I´m only abusing them

 

Looking for you after such a long time

But it´s just I can´t stand

Another night without seeing you

Without you in my room

 

I know well I´m not a saint

But it´s just I can´t stand

Trying to appear stroing

If you knew

 

That my mind´s in pain

Because of thinking of you

If only you were there

 

I got to know many people

The truth is

That there´s nobody that looks like you

That looks like you

 

No-no-oh

Nobody that looks like you

 

(My mind´s in pain)

(Because of thinking of you)

(If only you were there)

(I got to know many people)

(The truth is)

(That there´s nobody)

(that looks like you)

(That looks like you)

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára