Stránky

štvrtok 18. mája 2023

Kali ft. Sima: Dobré ráno/ Buenos días/ Good morning (traducción de letras/ lyrics translation)

 


               Dobré ránko, priatelia, a krásny nový deň!/ Buenos días, amigos, y que tengan un día nuevo maravilloso!/ Good morning, friends, and have a beautiful new day!☺😃😎

                  

 

KALI FT. SIMA- DOBRÉ RÁNO

 

Každé ráno nová šanca

Každé ráno začína sa nový príbeh

Učili ma nebáť sa

Učili ma, že žiadny deň nemusí byť zlý deň

 

Preto idem bomby, bomby, bomby

Bomby, bomby, bomby

Slobodný a voľný

A som, vždy som bonus z tých dostihov

 

Nechcem sa báť, mať strach

Z toho, čo príde

Dúfam, že snáď ma zlá karta obíde

Aj dnes

 

Doprajem si všetko, na čo mám chuť

Beriem si, čo chcem, však na to som tu

A s dropom, čo príde

Na všetky tie hovná chcem zabudnúť

Zabudnúť

Drop

 

Každé ráno pripomínam si, aké mám šťastie

Že nemusím sa hrať na to, čo nejsom

Moje pravé ja nemusí byť schované v maske

Takže sa mi život nerozsype ako piesok

 

Dokazovať si a dokazovať im

Je cesta, jak skončiť na úplnom dne

A úplne jebem, že niekomu vadím

Je mi jedno, čo si myslia o mne

 

Nechcem sa báť, mať strach

Z toho, čo príde

Dúfam, že snáď ma zlá karta obíde

Aj dnes

 

Doprajem si všetko, na čo mám chuť

Beriem si, čo chcem, však na to som tu

A s dropom, čo príde

Na všetky tie hovná chcem zabudnúť

 

Zabudnúť

Drop

 

Každé ráno hovorím si, nekomplikuj si to

Že si originál a ne replikou

Keď nemáš čo povedať, tak buď ticho

Skús si to

Aj keď som si na praktiky taktikov nezvykol stále

 

Nestrácam čas tým, čo máš

Tým mi vrásky nerobí

Tvoj úspech ti doprajem

 

Som šťastný za náš tím

A stačí, že našli sme sami

Ostatné je osrané

V jednej ruke Fanta, v druhej double cheese

So mnou moja banda, vedľa moja sis

A môj mindset je, že sa na svet pozerám s úsmevom

Ten život každý deň oslavujeme, cheese

 

Ideme bomby, tak poď, poď s nami

Beriem si, čo chcem, na to som tu

Tak žiadne sorry

Zabúdame na to, čo nás vnútri bolí

Na dnes tu končím

Tak zatiaľ dovi

 

Nechcem sa báť, mať strach

Z toho, čo príde

Dúfam, že snáď ma zlá karta obíde

Aj dnes

 

Doprajem si všetko, na čo mám chuť

Beriem si, čo chcem, však na to som tu

A s dropom, čo príde

Na všetky tie hovná chcem zabudnúť

 

Zabudnúť

Drop

 

Na to som tu

 

 

 

Buenos días

 

Cada mañana una nueva oportunidad

Cada mañana empieza una nueva historia

Me enseñaron a no tener miedo

Me enseñaron que ningún día tenía que estar malo

 

Y por eso voy dando cañones, cañones, cañones

Cañonazos, cañonazos, cañonazos

Libre y franco

Y siempre, siempre soy un as escondido en carrera

 

No quiero tener miedo, temer

De lo que está por venir

Espero que la mala suerte no se repare en mí

Hoy también

 

No me privo de nada de lo que me da la gana

Tomo lo que quiero, por eso estoy aquí

Y con la baja que viene con todo eso

Quiero olvidarme de toda la mierda

Olvidarla

Drop

 

Cada mañana me acuerdo de la suerte que tengo

Que no tengo fingir lo que no soy

Mi verdadero Yo no tiene que ser escondido en la máscara

Y así, mi vida no se derrumba como la arena

 

Demostrar a mi mismo y a ellos

Es un camino cómo terminar en el pleno fondo

Y me importa un comino que molesto a alguien

Nada me importa de lo que piensan de mi

 

No quiero tener miedo, temer

De lo que está por venir

Espero que la mala suerte no se repare en mí

Hoy también

 

No me privo de nada de lo que me da la gana

Tomo lo que quiero, por eso estoy aquí

Y con la baja que viene con todo eso

Quiero olvidarme de toda la mierda

 

Olvidarla

Drop

 

Cada mañana me digo „no te lo compliques“

Eres un original y no una réplica

Si no tienes nada que decir, mejor que te calles

Inténtalo

Aunque yo mismo no me he acostumbrado a la práctica de los tácticos

 

No pierdo mi tiempo con lo que tienes

Eso no me provoca arrugas

Te deseo éxito

 

Me siento feliz por mi equipo

Y basta con que nos hemos encontrado

Y lo demás, es una mierda

Con la bebida en una mano, y con un queso doble en la segunda

Y mi pandilla conmigo, a mi lado mi hermana

Y mi mente concentrada en mirar al mundo con una sonrisa

Celebrando la vida todos los días, cheese

 

Metiendo cañonazos, así que ve, ve con nosotros

Tomo lo que quiero, por ello he venido aquí

Nada de „lo siento“

Nos olvidamos de lo nos duele dentro

Yo aquí ya estoy acabado

Y mientras tanto, hasta la próxima

 

No quiero tener miedo, temer

De lo que está por venir

Espero que la mala suerte no se repare en mí

Hoy también

 

No me privo de nada de lo que me da la gana

Tomo lo que quiero, por eso estoy aquí

Y con la baja que viene con todo eso

Quiero olvidarme de toda la mierda

 

Olvidarla

Drop

 

Por eso estoy aquí


 

Good morning

 

Every morning, a new opportunity

Every morning, a new story begins

They taught me not to be  afraid

They taught me that everyday can be a good day

 

And that´s why I´m throwing bombs, bombs, bombs

Bombs, bombs, bombs

Free and easy

And always, I´m always that hidden ace of the turf

 

I don´t want to be afraid, to have fear

Of what´s coming

I hope that bad luck will avoid me

Also  today

 

I indulge myself in everything I desire

I take what I want, that´s why I´m here

And I take all that comes with a drop

I want to forget about all that shit

I wanna forget

Drop

 

Every morning, I remind myself of how lucky I am

That I don´t have to feign what I´m not

My true Myself doesn´t have to be hidden in the mask

And that way, my life won´t fall apart like sand

 

To prove myself and to prove them

Is a way of how to end up completely at the bottom

And I fuck it if someone minds me

I don´t care what they think about me

 

I don´t want to be afraid, to have fear

Of what´s coming

I hope that bad luck will avoid me

Also  today

 

I indulge myself in everything I desire

I take what I want, that´s why I´m here

And I take all that comes with a drop

I want to forget about all that shit

 

I wanna forget

Drop

 

Every morning, I tell myself „don´t complicate it“

You´re an original and not a replication

If you don´t have anything to say, then be quiet

Try it

Even though I still didn´t get used to the practics of tactics

 

I don´t lose my time with what you have

That doesn´t make me wrinkles

I wish you your success

 

I´m happy for our team

And it´s enough that we found each other ourselves

The rest is shit

Fant in one hand, double cheese in second

My crew with me, my sister next to me

And my mindset is to look at world with a smile

Celebrating life everyday, cheese

 

Throwing bombs, so let´s, let´s go with us

I take what I want, that´s why I´m here

So no „sorry“

We forget the pain that hurts inside us

That´s the end for today

So see you later, bye

 

I don´t want to be afraid, to have fear

Of what´s coming

I hope that bad luck will avoid me

Also  today

 

I indulge myself in everything I desire

I take what I want, that´s why I´m here

And I take all that comes with a drop

I want to forget about all that shit

 

I wanna forget

Drop

 

That´s why I´m here

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára