Stránky

streda 19. júla 2023

Colbie Caillat: Wide open/ Otvorená dokorán/ Bien abierta (preklad piesne/ traducción de letras)

                                


       Nie je to španielčina, nie je to ani latino, nie je to ani top najpočúvanejšie...ale náhodne sa mi zapáčil text a tak tu teraz máte novú Colbie Caillat :-)

                                                           


       No es español, tampoco se trata de música latina, y menos de algo que ahora se escucha por las masas...pero, solo por una casualidad, me quedé cautivada por sus letras y por eso la tienes aquí...Colbie Caillat y su nueva canción :-)

 

COLBIE CAILLAT- WIDE OPEN

 

I kinda like where this is going

Even if it’s not goin’ anywhere

Feelin’ like the breeze flowing

Sometimes you gotta throw it all up in the air

I kinda like the not knowing

I kinda like it being out of my hands

No, it’s not that I don’t care

But I just don’t care

 

And I’m wide open

I’m miles from yesterday

The sky opened

And the clouds all rolled away

Like the ocean

I’m learning how to stay

Wide open

 

We can fall in love together

Even if we fade out it’s alright

I know nothing lasts forever

 

But right now you’re by my side

Seasons always gonna change

And I’ve changed

Now I’m goin’ my way

I’m goin’ my way

 

I’m wide open

I’m miles from yesterday

The sky opened

And the clouds all rolled away

Like the ocean

I’m learning how to stay

Wide open

 

We can fall in love together

I know nothing lasts forever

Seasons always gonna change

And I’ll change

Just goin’ my way, my way

 

I’m wide open

I’m miles from yesterday

The sky opened

And the clouds all rolled away

Like the ocean

I’m learning how to stay

Wide open

 

Otvorená dokorán

 

Tak trochu sa mi páči, kam to speje

Aj to nesmeruje nikam

Ten pocit, akoby vial vánok

Niekedy musíš všetko vyhodiť hore do povetria

Tak trochu sa mi páči, že o tom nič neviem

Tak trochu sa mi páči, že je to mimo mojej kontroly

Nie, niežeby mi to bolo jedno

Ale jednoducho to len nechávam plávať

 

A som otvorená dokorán

Na míle od včerajšku

Otvorené nebesá

A všetky mraky sa odgúľali preč

Ako oceán

Učím sa, ako zostať

Otvorená dokorán

 

Môžeme sa spolu zaľúbiť

Aj keď to medzi nami vyhasne, je to v poriadku

Viem, že nič netrvá večne

 

Ale teraz, keď si pri mne

Ročné obdobia sa vždy budú meniť

A ja som sa tiež zmenila

Teraz si idem svojou cestou

Idem si svojou cestou

 

Som otvorená dokorán

Na míle od včerajšku

Otvorené nebesá

A všetky mraky sa odgúľali preč

Ako oceán

Učím sa, ako zostať

Otvorená dokorán

 

Môžeme sa spolu zaľúbiť

Viem, že nič netrvá večne

Ročné obdobia sa vždy budú meniť

A ja sa zmením

Len si idem, len si idem svojou cestou

 

Som otvorená dokorán

Na míle od včerajšku

Otvorené nebesá

A všetky mraky sa odgúľali preč

Ako oceán

Učím sa, ako zostať

Otvorená dokorán


 

Bien abierta

 

De alguna manera, me gusta adonde esto va

Aunque no vaya a ningún lado

Se siente como el brisa soplando

A veces, tienes que tirarlo todo al aire

De alguna manera, me mola el no saber

De cierto modo, me gusta tenerlo fuera de mi control

No, no es que no me importe

Pero es que me da igual

 

Y estoy abierta de par en par

Alejada de unas millas de ayer

El cielo abierto

Y todas las nubes se han rollado fuera

Como un océano

Estoy aprendiendo a cómo quedar

Bien abierta

 

Podemos enamorarnos juntos

Y aunque nos desvanecemos, está bien

Sé que nada dura para siempre

 

Pero ahora, cuando estás a mi lado

Las estaciones siempre van a cambiar

Y yo he cambiado también

Ahora, voy por mi camino

Voy por mi camino

 

Y estoy abierta de par en par

Alejada de unas millas de ayer

El cielo abierto

Y todas las nubes se han rollado fuera

Como un océano

Estoy aprendiendo a cómo quedar

Bien abierta

 

Podemos enamorarnos juntos

Sé que nada dura para siempre

Las estaciones siempre van a cambiar

Y yo voy a cambiar, también

Solo que voy por mi camino

 

Y estoy abierta de par en par

Alejada de unas millas de ayer

El cielo abierto

Y todas las nubes se han rollado fuera

Como un océano

Estoy aprendiendo a cómo quedar

Bien abierta

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára