Stránky

streda 19. júla 2023

Joe Veras: Me decidí/ Rozhodol som sa/ I decided (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Bachata dominicana, Joe Veras a jeho "Me decidí".

         Podtitul: chlapec sa konečne odhodlal k činu:-) (alebo "Odvážnemu šťastie praje":-))

                                       


         Bachata dominicana, Joe Veras and his "Me decidí" (I decided)

         Subtitle: a boy finally took the plunge and did :-) (or, in another words, "Faint heart never won fair lady" :-))          

 

JOE VERAS- ME DECIDÍ

 

Ya me decidí

Hoy te vine a buscar

Estoy frente a ti

Y no te voy a dejar

 

Esta vez no me marcho sin ti

Vine a buscar este amor

Que ayer perdí

Basta ya de morderme los labios

Pronunciando  tu nombre....

Sin tenerte a mi lado

 

Vine a buscarte

Muchachita buena

Eres tu mi vida

Quien calma mis pena

Vine a buscarte

Muchachita buena

No deje que muera

Ay por Dios mi nena

 

Te extraño de más

Y en mi soledad

Ya no sé vivir

Cuando tu no estás

 

Esta vez no me marcho si ti

Vine a buscar este amor

Que ayer perdí

Basta ya de morderme los labios

Pronunciando tu nombre....

Sin tenerte a mi lado

 

Vine a buscarte

Muchachita buena

Eres tu mi vida

Quien calma mis pena

Vine a buscarte

Muchachita buena

No deje que muera

Ay por Dios mi nena

 

Vine a buscarte

Muchachita buena

 

Vine a buscarte

Muchachita buena

 

Vine a buscarte

Muchachita buena

 

Rozhodol som sa

 

Už som sa rozhodol

Dnes som prišiel za tebou

Som pred tebou

A nenechám ťa ísť

 

Tento krát neodídem bez teba

Prišiel som hľadať túto lásku

Ktorú som včera stratil

Už stačilo s tým, že si hryziem do jazyka

Vyslovujúc tvoje meno

Bez toho, aby som ťa mal po svojom boku

 

Prišiel som za tebou

Moje krásne dievča

Ty si môj život

Tá, ktorá tíši môj žiaľ

Prišiel som za tebou

Moje krásne dievča

Nenechaj ma zomrieť

Ach, preboha, moja láska

 

Preveľmi mi chýbaš

A vo svojej samote

Už neviem žiť

Keď tu nie si

 

Tento krát neodídem bez teba

Prišiel som hľadať túto lásku

Ktorú som včera stratil

Už stačilo s tým, že si hryziem do jazyka

Vyslovujúc tvoje meno

Bez toho, aby som ťa mal po svojom boku

 

Prišiel som za tebou

Moje krásne dievča

Ty si môj život

Tá, ktorá tíši môj žiaľ

Prišiel som za tebou

Moje krásne dievča

Nenechaj ma zomrieť

Ach, preboha, moja láska

 

Prišiel som za tebou

Moje krásne dievča

 

Prišiel som za tebou

Moje krásne dievča

 

Prišiel som za tebou

Moje krásne dievča

               


 

I decided

 

I´ve already made a decision

Today, I came to see you

I´m here in front of you

And I won´t let you go

 

This time,  I won´t leave  you

I came to look for this love

That I lost yesterday

Enough of biting my tongue

Pronouncing your name...

Without having you by my side

 

I came to see you

My sweet girl

You´re my life

The one who calms down my sorrows

I came to see you

My sweet girl

Don´t let me die

Oh, my God, my girl

 

I miss you so much

And in my loneliness

I don´t knot how to live anymore

When you´re not here

 

This time,  I won´t leave  you

I came to look for this love

That I lost yesterday

Enough of biting my tongue

Pronouncing your name...

Without having you by my side

 

I came to see you

My sweet girl

You´re my life

The one who calms down my sorrows

I came to see you

My sweet girl

Don´t let me die

Oh, my God, my girl

 

I came to see you

My sweet girl

 

I came to see you

My sweet girl

 

I came to see you

My sweet girl

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára