Stránky

streda 5. júla 2023

Mike Bahía: Corazón/ Srdce/ Heart (preklad piesne/ lyrics translation)

                                                        


       My a naše nepolepšiteľné srdiečko...bez ohľadu na to, koľko krát ho sklamali a koľko krát v živote ho musíme pozliepať, aj tak sa vždy zamiluje znova...a vždy naplno, lebo v láske polovičatosť neexistuje :-)                               

       We and our unteachable heart...no matter how many times it gets deceived and how many times we have to stick its pieces together, it always falls in love again...and always fully, because in love, you just can´t do the things half-heartedly :-)

 

MIKE BAHÍA- CORAZÓN

 

Dime, ¿qué te pasa, corazón?

Te noto triste

¿Por qué tus latidos ya no son igual que antes?

¿Será que te llegaron con mentiras y tú les creíste?

Te dije, por favor, que no lo hicieras y te me ilusionaste

 

Y no es la primera vez que te pasa

Son varias veces que han jugado contigo

Corazón, y por la mala tú aprendes

Te lo digo como dueño y amigo

 

Tú lo das todo y al final te reemplazan

Nunca te tratan como lo has merecido

Tanto tiempo me ha costado curarte

Pa' que vuelvan a dejarte partido

 

Corazón, ¿qué te pasó?

¿Quién te hizo daño?

¿Quién te dañó?

 

Corazón, ¿qué te pasó?

¿Quién te hizo daño?

¿Quién te dañó? Yeh

 

¿Qué te pasó? Dime

¿Por qué suenan triste' tus latido'?

¿Por qué está partido?

¿Con quién es que te has metido?

 

Que no te harían daño

Eso es lo que te han prometido

Otra promesa más que no te han cumplido

 

Ahora, me toca pegarle cura' pa' ver si mejora

Yo le he dicho que no más pero me ignora

Mi corazón no tiene ojos, pero llora, pero llora

 

Dígame, yo, ¿qué hago ahora?

Me toca pegarle curas pa' ver si mejora

Yo le he dicho que no más pero me ignora

Mi corazón no tiene ojos pero llora, pero llora

 

Corazón, ¿qué te pasó?

¿Quién te hizo daño?

¿Quién te dañó? Yeh

 

Corazón, ¿qué te pasó?

¿Quién te hizo daño?

¿Quién te dañó?

 

Que no fui yo

 

Srdce

 

Povedz mi, srdce, čo ti je?

Zdáš sa mi smutné

Prečo už nebiješ rovnako ako predtým?

Bude to tým, že ti klamali a ty si im uverilo?

Povedal som ti, prosím ťa, aby si to nerobilo a ty si si mi robilo nádeje

 

A to nie je prvý raz, čo sa ti deje

Už viac krát sa s tebou zahrávali

Srdce, a zo zlého sa treba poučiť

Vravím ti to ako tvoj pán a priateľ

 

Dávaš všetko a nakoniec ťa nahradia iným

Nikdy s tebou nezaobchádzajú tak, ako si si to zaslúžilo

Tak dlho mi trvalo, kým som ťa vyliečil

Aby mi ťa znova nechali rozbité na kúsky

 

Srdce, čo sa ti stalo?

Kto ti ublížil?

Kto ťa ranil?

 

Srdce, čo sa ti stalo?

Kto ti ublížil?

Kto ťa ranil?

 

Čo sa ti stalo? Povedz mi

Prečo biješ tak smutne

Prečo si zlomené?

S kým si sa to zaplietlo?

 

Sľúbili ti

Že ti neublížia

Zase ďalší sľub, ktorý ti nesplnili

 

Teraz mi zostáva ho vyliečiť, aby som videl, či mu bude lepšie

Povedal som, už viac nie, ale ignoruje ma

Moje srdce nemá oči, ale plače, ale plače

 

Povedz mi, čo mám teraz robiť?

Zostáva mi ho vyliečiť, aby som videl, či mu bude lepšie

Povedal som, už viac nie, ale ignoruje ma

Moje srdce nemá oči, ale plače, ale plače

 

Srdce, čo sa ti stalo?

Kto ti ublížil?

Kto ťa ranil?

 

Srdce, čo sa ti stalo?

Kto ti ublížil?

Kto ťa ranil?

 

Lebo ja som to nebol

 


 

Heart

 

Tell me, my heart, what happened to you?

You seem to be sad

Why don´t you beat the same way as before?

May it be that someone lied to you and you believed him?

I told you, please, not to do it and you got your hopes up

 

And t´s not the first time it happens to you

There were multiple times when they played you

Heart, you can only learn from bad

I´m telling you this as an owner and friend

 

You give everything and in the end,  they replace you

They never treat you the way you have deserved

It took me so long to heal you

And they just broke you into pieces again

 

Heart, what happened to you?

Who harmed you?

Who hurt you? Yeh

 

What happened to you? Tell me

Why do you beat so sadly?

Why are you so broken?

With who did you entangle?

 

They promised

Not to hurt you

Another promise they didn´t keep

 

Now, it´s my turn to put it together in order to see if it´s gonna get better

I´ve already told it „no more“, but heart ignores me

My heart doesn´t have eyes, but cries, but cries

 

Tell me, what I´m gonna do now?

It´s  my turn to put it together in order to see if it´s gonna get better

I´ve already told it „no more“, but heart ignores me

My heart doesn´t have eyes, but cries, but cries

 

Heart, what happened to you?

Who harmed you?

Who hurt you? Yeh

 

What happened to you? Tell me

Why do you beat so sadly?

Why are you so broken?

With who did you entangle?

 

Because it wasn´t me

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára