Stránky

sobota 12. augusta 2023

KAROL G: Mi ex tenía razón/ Môj bývalý mal pravdu/ My ex was right (preklad piesne/ lyrics translation)

 


           Kedykoľvek vám bývalý/ bývalá povie, že takého človeka ako on/ ju nenájdete, buďte vďační...lebo na vás možno čaká niekto tisíc krát lepší :-)

                                


           Whenever your ex tells you that you´ll never find someone like him/ her, be grateful....because maybe, there´s waiting for you someone thousand times better than him or her :-)

 

KAROL G- MI EX TENÍA RAZÓN

 

Contigo los días de playa me dan más calor

Por ti me olvidé del pasado y no guardo rencor

Bebé en la cama me curaste todo lo que me dolía

Me pusiste a latir donde ya no me latia

A ti si te creo

Cuando me dices mi amor

 

Mi ex tenía razón

Dijo que no iba a encontrar uno como él

Y me llegó uno mejor

Que me trata mejor

Mi ex tenía razón

Cuando dijo que nadie me lo hará como él

¿Pa’ qué le digo que no?

Si me lo hace mejor

 

Todo me gusta al lado de ti

En la Fila no me tratan como en Fendi

Soy un Makinon pero me tenían en empty

Me sentía fea como Betty

Y ahora estoy pretty

 

En la disco bajandome la botella de *Moet

Directo pa’ la cama

Pa’ que me lo hagan como es

De verdad no sé por qué carajos fue que lloré

Si ahora me doy cuenta que fui yo la que coroné

 

Contigo mi amor

Mi cama se lleva mejor, Ey!

Ya no extraño la vida que tenía

Cuando pienso en lo que decía

 

Mi ex tenía razón

Dijo que no iba a encontrar uno como él

Y me llegó uno mejor

Que me trata mejor

Mi ex tenía razón

Cuando dijo que nadie me lo hará como él

¿Pa’ qué le digo que no?

Si me lo hace mejor

 

Mi ex tenía razón

Cuando dijo que nadie me lo hará como él

¿Pa’ qué le digo que no?

Si me lo hace mejor

(Mmm)

 

 

Môj bývalý mal pravdu

 

S tebou sú dni na pláži pre mňa horúcejšie

Vďaka tebe som zabudla na minulosť a nedržím v sebe hnev

Miláčik, v posteli si ma vyliečil zo všetkého, čo ma bolelo

Rozochvel si ma tam, kde som sa ešte nechvela

Tebe naozaj verím

Keď mi povieš „láska moja“

 

Môj bývalý mal pravdu

Povedal, že takého ako on nenájdem

A prišiel ku mne niekto lepší

Kto sa ku mne lepšie správa

Môj bývalý mal pravdu

Keď povedal, že nikto mi to neurobí tak ako on

Prečo mu protirečiť?

Ak mi to niekto robí lepšie

 

S tebou po boku sa mi páči všetko

Vo *File so mnou nezaobchádzajú ako vo *Fendi

Som mašina, ale cítila som sa prázdna

Škaredá ako Betty

A teraz som krásna

 

Na diskotéke beriem fľašu drahého šampusu

Priamo do pstele

Nech mi to urobia tak, ako sa patrí

Fakt neviem, prečo, dopekla, som vlastne plakala

Veď teraz si uvedomujem, že ja som tá, čo získala

 

S tebou, láska moja!

Je v mojej posteli lepšie, hej!

Už mi nechýba život, ktorý som mala

Keď pomyslím na to, čo hovorieval môj ex

 

Môj bývalý mal pravdu

Povedal, že takého ako on nenájdem

A prišiel ku mne niekto lepší

Kto sa ku mne lepšie správa

Môj bývalý mal pravdu

Keď povedal, že nikto mi to neurobí tak ako on

Prečo mu protirečiť?

Ak mi to niekto robí lepšie

 

Môj bývalý mal pravdu

Keď povedal, že nikto mi to neurobí tak ako on

Prečo mu protirečiť?

Ak mi to niekto robí lepšie

(Mmm)


*Fila/ Fendi/ Moet- tie prvé dve predstavujú drahé značky oblečenia (Fila je trošku lacnejšia :-), Moet je druh luxusného šampanského/ the first two are the brands of luxury fashion clothes (Fila a way more cheaper though), the second refers to a very expensive champagne wine

 

My ex was right

 

With you, the days on the beach are getting hotter

Thanks to you, I forgot the past and I don´t keep resentment

Baby, in bed you healed me of everything that was causing me pain

You made me pound where I wasn´t pounding anymore

To you, I really do believe

When you tell me „my love“

 

My ex was right

He told me that I wasn´t going to find someone like him

And someone better came to me

Who treats me better

My ex was right

When he told that nobody would make it to me like him

Why to say him no?

If there´s someone who´s better at it

 

By your side, I like everything

In the shop of *Fila they don´t treat me like in *Fendi

I´m a fully loaded machine, but they made me feel empty

I felt ugly as Betty

And now I´m  pretty

 

 

At the disco, leaving with a bottle of champagne *Moet

Directly to the bed

In order to let them make out the way it should be

Really, I don´t know why the hell I was crying

If now I´m realising that it was me who gained

 

With you, my love

I´m doing better in the bed, ey!

I don´t miss that life I had anymore

When I think of what my ex used to say

 

My ex was right

He told me that I wasn´t going to find someone like him

And someone better came to me

Who treats me better

My ex was right

When he told that nobody would make it to me like him

Why to say him no?

If there´s someone who´s better at it

 

My ex was right

When he told that nobody would make it to me like him

Why to say him no?

If there´s someone who´s better at it

(Mmm)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára