Stránky

piatok 16. júna 2023

Gladiator: Neviem ťa nájsť/ No puedo encontrarte/ I can´t find you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


            Jednoducho...moja stará srdcovka :-)/ Simply put...one of my favourite songs from 2009 :-)

                         

 

GLADIATOR- NEVIEM ŤA NÁJSŤ

 

Neviem ťa nájsť

Bez teba strácam dych

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

Na chvíľu som bol v tom

Že pokoj ti dám

Keď zvesím fotky na stenách

Bude mi fajn

 

No zase v tom lietam

Bez teba neviem kam

Všetkého sa zriekam

Tak už príď

 

Neviem ťa nájsť

Bez teba strácam dych

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

Neviem ťa nájsť

Bez teba vláčim kríž

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

Na chvíľu som bol v tom

Že zvládnem to sám

Že spomienky na teba

Zmaže jeden flám

 

No zase v tom lietam

Bez teba neviem kam

Smútok utopím v piesňach

Tak už príď

 

Neviem ťa nájsť

Bez teba strácam dych

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

Neviem ťa nájsť

Bez teba vláčim kríž

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

Ak sme sa zbláznili

Láska je už preč a pokoj ti dám

Ak nie tak bude to láska

Krajší svet, to prisahám

 

Neviem ťa nájsť

Bez teba strácam dych

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

Neviem ťa nájsť

Bez teba vláčim kríž

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

Mám zlomený hlas

Neviem ťa nájsť

 

No puedo encontrarte

 

No puedo encontrarte

Sin ti se me corta la respiración

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

 

Por un momento pensé

Que te dejaría en paz

Que cuando descuelgo las fotos de la pared

Estaré  bien

 

Pero de nuevo estoy metido en ello

Sin ti  no sé adonde ir

Renuncio a todo

Ven por fin

 

No puedo encontrarte

Sin ti se me corta la respiración

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

 

No puedo encontrarte

Sin ti abrazo mi cruz

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

 

Por un momento pensé

Que lo pasaré solo

Que los recuerdos de ti

Se pasarán con una sola juerga

 

Pero de nuevo estoy metido en eso

Sin ti no sé adonde ir

Las penas las ahogo en canciones

Ven por fin

 

No puedo encontrarte

Sin ti se me corta la respiración

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

 

No puedo encontrarte

Sin ti abrazo mi cruz

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

 

Si nos volvimos locos

El amor ya se fue y te dejo en paz

Si no, será el amor

El mundo más bello, te lo juro

 

No puedo encontrarte

Sin ti se me corta la respiración

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

 

No puedo encontrarte

Sin ti abrazo mi cruz

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

 

Tengo la voz rota

No puedo encontrarte

   

 

I can´t find you

 

I can´t find you

Without you, I´m losing my breath

My voice is broken

I can´t find you

 

For a moment, I thought

That I let you alone

That when I hang down the photos on the wall

I´ll be allright

 

But I´m in for it again

Without you, I don´t know where to go

I give up on everything

So come finally

 

I can´t find you

Without you, I´m losing my breath

My voice is broken

I can´t find you

 

I can´t find you

Without you, I´m bearing my cross

My voice is broken

I can´t find you

 

For a moment, I thought

That I can make it alone

That the memories of you

Will be erased after one drinking- bout

 

 

 

But I´m in for it again

Without you, I don´t know where to go

I let my sadness to sink into the songs

So come finally

 

I can´t find you

Without you, I´m losing my breath

My voice is broken

I can´t find you

 

I can´t find you

Without you, I´m bearing my cross

My voice is broken

I can´t find you

 

If we got crazy

Love is gone and I´ll leave you in peace

If not, it´ll be love

A nicer world, I swear

 

I can´t find you

Without you, I´m losing my breath

My voice is broken

I can´t find you

 

I can´t find you

Without you, I´m bearing my cross

My voice is broken

I can´t find you

 

My voice is broken

I can´t find you

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára