Stránky

piatok 9. júna 2023

KHEA: Sin corazón/ Bez srdca/ Without heart (preklad piesne/ lyrics translation)

   


         "Svet je ovládaný postavičkou, ktorá znečistí všetko, čoho sa dotkne. Ktorá prekrúca realitu a núti nás blúdiť vo výmysloch. Bez moci rozhodovať odovzdávame našu vôľu ctižiadosti a ambíciám. Maske, ktorú je nemožné zničiť.

           Alebo nie?

           Duša niekoľkých mála môže rozozvučať srdcia mnohých. Srdcia, ktoré bijú spoločne, majú silu prelomiť akúkoľvek reťaz. Je čas zložiť si masky. Odísť z tanca, na ktorý sme sa nikdy neprihlásili. Čas byť pánmi nášho vlastného osudu. Keď úsvit zvíťazí nad nocou, žiaden tieň už nebude môcť skryť svetlo."

                     


         "World is dominated by a figure that contaminates everything that touches. It disrupts the reality and makes us roam in the fiction. Without a power to make decisions, we surrender our will to ambition.A mask that is imposible to destroy.

         Or maybe not?

         The soul of some few people can make resonate the heart of many. The beats, united, have a power to break any kind of chain. It´s a moment to take off the masks. To leave the dance that we were never ever up to. To be the owners of our own destiny. When the dawn wins over the night, there´s no shadow that would hide the light."

 

KHEA- SIN CORAZÓN

 

La conocí donde sobran penas y falta amor

Le prometí que sería mía en un callejón

Tan inocente, yo era menor

Me hizo sentir todo un ganador

Y con un beso me lo dio todo, pensaba yo

 

La más linda del barrio fino, le di mi alma en una canción

Pasaron años pa' darme cuenta que vino sin corazón

Era mentira lo que decía, se aprovechaba de mi ilusión

Ten cuidado si te la cruzas, se llama "Ambición"

 

Ay, mi amor, ¿qué más querés de mí?

Si todo te lo di

Y tú así me pagas

Mala y descarada

Ay, mi amor, ¿qué más querés de mí?

Si todo te lo di

Me trataste como un necio

No sabía el precio, pero tú sí (Mentirosa)

Me trataste como un necio

No sabía el precio, pero tú sí

 

Qué necio fui, todavía sueño con presidentes muertos

Sigo con el hambre desde el primer concierto

Hay cosas que no cambian, el mismo perro hambriento

Rodeado de ratas que quieren, que quieren

 

Que quieren un porcentaje sin importar el mensaje

Quieren hacer que me baje, pero no bajan mi voz

No les importa una mierda si la casa se me quema

Por eso vendo mis temas, pero no me vendo yo

 

Si el corazón te habla

¿Pa' dónde vas? No te olvides de tu corazón

No le des la espalda

Ay, ay, ay, no seas loco, que esto se paga

 

Si el corazón te habla

Contéstale, que él te ve solo tirao en la cama

No le des la espalda

Y que te sirva de aprendizaje

Caminante sin corazón

 

Ay, mi amor, ¿qué más querés de mí?

Si todo te lo di

Y tú así me pagas

Ay, mi amor, ¿qué más querés de mí?

Si todo te lo di

Qué necio, qué ignorante

Me trataste como un necio

No sabía el precio, pero tú sí

Me trataste como un necio

No sabía el precio, pero tú sí

 

Bez srdca

 

Poznal som ju tam, kde je nazvyš smútku a chýba láska

Sľúbil som jej, že v uličke bude mojou

Tak nevinný, bol som mladší

Vyvolala vo mne pocit, že som víťaz

A myslel som si, že jedným bozkom mi dala všetko

 

To najkrajšie dievča z chudobnej štvrte, v piesni som jej dal dušu

Prešli roky, kým som si uvedomil, že prišla bez srdca

Všetko, čo vravela, bol klam, využila moju radosť

Dávaj si pozor, ak sa s ňou stretneš, volá sa „Ctižiadosť“

 

Ach, láska moja, čo viac odo mňa chceš?

Veď som ti dal všetko

A takto sa mi odplácaš

Zlá a nehanebná

Ach, láska, čo viac odo mňa chceš?

Veď som ti dal všetko

Správala si sa ku mne ako k hlupákovi

Nepoznal som cenu, ale ty áno (Klamárka)

Správala si sa ku mne ako k hlupákovi

Nepoznal som cenu, ale ty áno

 

Aký som len bol hlupák, ešte stále snívam o mŕtvych prezidentoch

Od prvého koncertu mám stále hlad

Sú veci, ktoré sa nemenia, stále rovnako vyhladovaný pes

Obklopený potkanmi, ktoré chcú, ktoré chcú

 

Ktoré chcú svoj podiel a nezáleží im na posolstve

Chcú, aby som sklonil hlavu, ale neutíšia môj hlas

Prd im záleží na tom, či mi zhorí dom

Preto predávam svoje piesne, ale nie seba

 

Ak sa ti srdce prihovára

Kam to ideš? Nezabudni naň

Neotáčaj sa mu chrbtom

Ay, ay, aj, nebuď blázon, lebo za to sa platí

 

Ak k tebe srdce prehovára

Odpovedz mu, lebo len ono ťa vidí samotného roztiahnutého na posteli

Neotáčaj sa mu chrbtom

A nech je ti to na poučenie

Pútnik bez srdca

 

Ach, láska moja, čo viac odo mňa chceš?

Veď som ti dal všetko

A takto sa mi odplácaš

Ach, láska moja, čo viac odo mňa chceš?

Veď som ti dal všetko

Aký hlupák, aký ignorant

Správala si sa ku mne ako k hlupákovi

Nepoznal som cenu, ale ty áno

Správala si sa ku mne ako k hlupákovi

Nepoznal som cenu, ale ty áno


 

Without heart

 

I got to know her in a place where there is more of sadness and love is missing

In an alley, I promised her to make her mine

I was so young, so innocent

She made me feel like a winner

And I thought that with a kiss, she gave me everything

 

The most beautiful of the whole suburb, I gave her my soul in the song

Only after passing the years, I realised  that she came without heart

What she was telling was a lie, she abused of my dreams and hopes

Be careful if you cross your way with her, her name is „Ambition“

 

Ay, my love, what more do you want from me?

If I gave you everything

And this is how you pay me back

Bad and shameless

Ay, my love, what more do you want from me?

If I gave you everything

You treated me like a fool

I didn´t know the price, but you did (Liar)

You treated me like a fool

I didn´t know the price, but you did

 

How stupid I was, I still dream of dead presidents

I´m still hungry from the first concert

Some things just don´t change, the same hungry dog I was

Surrounded by the rats that want, that want

 

That want their percentage without caring about the message

They want to keep me down low, but they won´t lower my voice

They care a shit if my house gets burnt

That´s why I sell my songs, but not myself

 

If your heart´s telling you

Where are you going? Don´t forget about me

Don´t turn your back on it

Ay, ay, ay, don´t be crazy, because you´re gonna pay for it

 

If your heart speaks to you

Answer it because only it sees you tired and alone in bed

Don´t turn your back on it

And may it serve you as a lesson

A walker without heart

 

Ay, my love, what more do you want from me?

If I gave you everything

And this is how you pay me back

Ay, my love, what more do you want from me?

If I gave you everything

How stupid, how ignorant

You treated me like a fool

I didn´t know the price, but you did

You treated me like a fool

I didn´t know the price, but you did

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára