Stránky

streda 21. júna 2023

Sofía Castro: En cámara lenta/ V spomalenom zábere/ In slow motion (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Láska je fyzikálna veličina, ktorá dokáže spomaliť čas tak, že si na chvíľu pripadáme ako súčasť večnosti...

                                  


        Love is a physical value that can slow down the time so much that we- at least for a moment- feel like a part of eternity...

 

SOFÍA CASTRO- EN CAMÁRA LENTA

 

Contigo, ya no se mueve el mundo se me queda quieto

Te miro, me quedo sin palabras para lo que siento

No quiero parpadear para seguir viéndote

Podría pasarme días enteros queriéndote

O toda la vida o toda la vida

 

Subir otro escalón no me da miedo

Tomas mi mano y yo siento que puedo

 

En cámara lenta

Uno a uno los minutos se me pasan

Giré 180

Desde que te tengo yo me siento en casa

 

En cámara lenta

Si tú y yo estamos en la misma ubi

Me haces sentir mejor que en una movie

Y todo

Se siente

En cámara lenta, ah ah

 

Los planetas se alinearon para que tú yo

Estuviéramos aquí mirándonos

Nos va a faltar espacio en la memoria

Para guardar completa nuestra historia

 

Nada es casualidad

Lo entiendo en cada beso que me das

Estoy agradecida con el de arriba

Por haber cruzado tu mirada con la mía

 

En cámara lenta

Uno a uno los minutos se me pasan

Giré 180

Desde que te tengo yo me siento en casa

 

En cámara lenta

Si tú y yo estamos en la misma ubi

Me haces sentir mejor que en una movie

Y todo

Se siente

En cámara lenta, ah ah

 

Subir otro escalón no me da miedo

Tomas mi mano y yo siento que puedo

 

En cámara lenta

Uno a uno los minutos se me pasan

Giré 180

Desde que te tengo yo me siento en casa

 

En cámara lenta

Si tú y yo estamos en la misma ubi

Me haces sentir mejor que en una movie

Y todo

Se siente

En cámara lenta, ah ah

 

V spomalenom zábere

 

S tebou sa svet už nehýbe, zostáva pre mňa stáť

Pozerám na teba, stratím slová na to, čo cítim

Nechcem ani len žmurknúť, aby som na teba ďalej pozerala

Láskou k tebe by som mohla stráviť celé dni

Alebo celý život, celý život

 

Nemám strach vyjsť na ďalší schod

Vezmeš ma za ruku a cítim, že to dokážem

 

V spomalenom zábere

Jedna po druhej, plynú mi minúty

Otočila som sa o 180 stupňov

Odkedy ťa mám, cítim sa ako doma

 

V spomalenom zábere

Veď ty a ja sme na rovnakom mieste

Pri tebe sa cítim lepšie ako vo filme

A všetko

Je cítiť

Ako v spomalenom zábere, ah ah

 

Planéty sa zoradili, aby sme sa ty a ja

Ocitli tu a pozerali na seba

Bude nám chýbať priestor v pamäti

Aby sa náš príbeh uložil celý

 

Nič nie je náhoda

Chápem to pri každom bozku, ktorý mi dáš

Som vďačná Tomu tam hore

Za to, že umožnil našim pohľadom stretnúť sa

 

V spomalenom zábere

Jedna po druhej, plynú mi minúty

Otočila som sa o 180 stupňov

Odkedy ťa mám, cítim sa ako doma

 

V spomalenom zábere

Veď ty a ja sme na rovnakom mieste

Pri tebe sa cítim lepšie ako vo filme

A všetko

Je cítiť

Ako v spomalenom zábere, ah ah

 

Nemám strach vyjsť na ďalší schod

Vezmeš ma za ruku a cítim, že to dokážem

 

V spomalenom zábere

Jedna po druhej, plynú mi minúty

Otočila som sa o 180 stupňov

Odkedy ťa mám, cítim sa ako doma

 

V spomalenom zábere

Veď ty a ja sme na rovnakom mieste

Pri tebe sa cítim lepšie ako vo filme

A všetko

Je cítiť

Ako v spomalenom zábere, ah ah


 

In slow motion

 

With you, the world doesn´t move anymore, it stays still

I´m looking at you, losing my words fro saying what I feel

I don´t even want to blink in order to keep looking at you

I could spend my whole days loving you

Or the whole life, whole life

 

I´m not afraid to climb up another tread

You take my hand and I feel  that I can

 

In slow motion

One minute after another, they pass

I spinned in 180 degrees

Since I have you, I feel like at home

 

In slow motion

You and I are in the same place

You make me feel better than in the movie

And everything

Feels

Like in a slow motion, ah ah

 

The planets lined up so that you and I

Could be here looking at each other

There will be a space missing in the memory

In order to keep our story complete

 

Nothing is coincidence

I understand that with every kiss you give me

I´m thankful to that Creature from high above

To make our glances exchanged

 

In slow motion

One minute after another, they pass

I spinned in 180 degrees

Since I have you, I feel like at home

 

In slow motion

You and I are in the same place

You make me feel better than in the movie

And everything

Feels

Like in a slow motion, ah ah

 

I´m not afraid to climb up another tread

You take my hand and I feel  that I can

 

In slow motion

One minute after another, they pass

I spinned in 180 degrees

Since I have you, I feel like at home

 

In slow motion

You and I are in the same place

You make me feel better than in the movie

And everything

Feels

Like in a slow motion, ah ah

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára