Stránky

pondelok 5. júna 2023

Martina La Peligrosa: Distinta/ Iná/ Different (preklad piesne/ lyrics translation)

                        


        My ženy môžeme žiariť mnohými spôsobmi, skrz oblečenie, oči, auru moci, eleganciu...avšak nič nedokáže nás ženy rozžiariť viac než láska, sebaláska a zamilovanosť, vedomie, že sme krásne, milované a prijímané a že všetko to sa odráža v očiach nášho partnera. A presne toto z tejto piesne sála- radosť, farby, krása, ľahkosť, zamilovanosť 💘😗...Tak nech sa kúsok z toho všetkého preleje aj do vášho dňa!

        (Apropo: zamilovanosť- viete, čo si ja osobne vždy na láske a zamilovanosti vychutnávam najviac? Komunikáciu- verbálnu, aj neverbálnu :-) To, keď vzťah postúpi z fázy "doťahovania sa", "striehnutia", "pozorovania a sledovania" a začnú sa spoločné súkromné chvíle s priateľom/ priateľkou, prvé chvíle osamote, medzi štyrmi očami, a nekonečné rozhovory do tretej rána online na telefóne a či FB...ja viem, ja viem, nie som rada online, ale keď mi napíšu tí správni ľudia, keď muž ukáže iniciatívu a osloví ma ako prvý, pozve ma niekam, čo si veľmi cením ako znak sebavedomia a odvahy, mám dobrý dôvod zostať na sieti a aj napriek nedostatku spánku vydržím ťahať v práci na druhý deň... Môj partner musí byť niekto, s kým si mám čo povedať, s kým môžem zdieľať svoje myšlienky a nápady a s kým si môžem zažartovať. Ako môžem niekoho naozaj do hĺbky a lepšie spoznať, keď nemám šancu rozprávať sa s ním osamote? :-) Láska vie totiž byť najlepšou vnútornou batériou, a to aj pri nedostatku spánku :-) Rozhovory sú prosto moja slabosť, komunikácia kľúčom k pohode vo vzťahu a prvý rozhovor osamote s niekým novým skúškou, ktorá vždy napovie, čo bude ďalej..) Veľa lásky, farieb, slov, hudby a komunikácie do júna želám! :-)

                                    


      We, women, can shine in many ways- be it through the glamorous dress we´re wearing, our gaze, power around us, elegance and style...but nothing makes us shine more than love, self-love, the state of being in love, the knowledge that we are beautiful, loved and accepted and that all of it can be reflected in the eyes of your love partner. And that´s exactly the vibe I get from this song- joy, colours, beauty, lightness, loving 💘😗...I wish you take a dosis of everything from it to your daily life!

       (By the way: being in love- what really always makes me especiallly excited and happy in this state is when a relationship passes from "observing" phase, "teasing phase" to action and communication face- to- face, alone with your new byofriend/ girlfriend. Verbal or non- verbal :-) First date together, first car ride, private chat until three in the morning online, with the right person, of course, when you´re tired, but yet so happy that you can´say goodbye...and despite of that, I can still go on in my work because love is the best source of energy to make you keep going :-)) How can you get to know someone deeper and more if you don´t talk with him/ her alone? Simply put, communication in relationship means a lot to me, it´s a basic key to make it work and keep the feelings allright, and I really do appreciate if a man is brave and confident enough to write me first and ask me out, for example... Those first "awkward" moments of being together alone tells me if things can work or not...) In any case, let´s bring into this June a lot of love, colours, words, music and communication! :-)

 

MARTINA LA PELIGROSA- DISTINTA

 

Voy a tomarme un momento

Te juro que es importante

Tengo un buen presentimiento

Escucha bien los detalles

Desde que llegaste así

Dejaste claro el mensaje

Tú te me ibas a quedar

Marcado como un tatuaje

 

Qué suerte, bendita suerte

O tal vez lo que llaman destino

Todavía no puedo creer

Que te tengo conmigo...

 

Bailando bien pegaito tú y yo

Una bachata’e Juan Luis o hasta dos

Hasta dejarnos marcados de amor

A blanco y negro como dice aquella canción

 

Bailando bien pegaito los dos

Grabar en cinta el sonido de tu corazón

Para escuchar en la radio tu voz

Y enamorarte como me he enamorado yo

 

Por ti siento que vale la pena

Escribirlo con tinta ...

Por ti me siento distinta

 

Es que con solo mirarte, tú me llevas pa otra parte,

Ahora quien logra sacarte, dentro de mi te quedaste

Yo te he amado en todas mis vidas

Cafecito de to’ los días

 

Lento

Ay bésame más lento

Que tú tienes talento

Contigo estoy en mi mejor momento

Así lo siento

 

Que suerte, bendita suerte

O tal vez lo que llaman destino

Todavía no puedo creer

Que te tengo conmigo...

 

Bailando bien pegaito tú y yo

Una bachata’e Juan Luis o hasta dos

Hasta dejarnos marcados de amor

A blanco y negro como dice aquella canción

 

Bailando bien pegaito los dos

Grabar en cinta el sonido de tu corazón

Para escuchar en la radio tu voz

Y enamorarte como me he enamorado yo

 

Por ti siento que vale la pena

Escribirlo con tinta...

 

Iná

 

Vezmem si chvíľku pre seba

Prisahám ti, že je to dôležité

Mám dobrú predtuchu

Dobre počúvaj detaily

Odkedy si takto prišiel

Nechal si jasnú správu

Že zostaneš pri mne

Vrytý ako tetovanie

 

Aké šťastie, požehnané šťastie

Alebo je to to, čo volajú osudom

Ešte stále nemôžem uveriť tomu

Že ťa mám pri mne...

 

Tancujúc tesne pri sebe, ty a ja

Na bachatu od Juana Luisa do druhej rána

Až kým nás nepoznačí láskou

Čierno a bielo, ako hovorí oná pieseň

 

Tancujúc tesne pri sebe, dvaja

Nahrať na pásku zvuk tvojho srdca

Aby som počúvala v rádiu tvoj hlas

A zamilovať ťa tak, ako som sa zamilovala ja

 

Cítim, že kvôli tebe sa oplatí

Napísať to čierne na bielom...

Vďaka tebe sa cítim iná

 

Lebo len pri pohľade na teba ma unášaš niekam preč

Kto ťa zo mňa teraz vytrhne, zostal si v mojom vnútri

Milovala som ťa vo všetkých svojich životoch

Každý deň káva

 

Pomaly

Pobozkaj ma pomalšie

Lebo máš na to talent

S tebou zažívam svoje najlepšie chvíle

Tak to cítim

 

Aké šťastie, aké požehnanie

Alebo je to to, čo volajú osudom

Ešte stále nemôžem uveriť tomu

Že ťa mám pri mne...

 

Tancujúc tesne pri sebe, ty a ja

Na bachatu od Juana Luisa do druhej rána

Až kým nás nepoznačí láskou

Čierno a bielo, ako hovorí oná pieseň

 

Tancujúc tesne pri sebe, dvaja

Nahrať na pásku zvuk tvojho srdca

Aby som počúvala v rádiu tvoj hlas

A zamilovať ťa tak, ako som sa zamilovala ja

 

Cítim, že kvôli tebe sa oplatí

Napísať to čierne na bielom...

 

Different

 

I´m gonna take a time for me

I swear you that it´s important

I have a good feeling

Listen carefully the details

Ever since you came in like this

You left the clear message

That you were going to stay

Marked like a tattoo

 

What kind of luck, what a blessing

Or perhaps they call it a destiny

I still can´t believe

That I have you by my side...

 

Dancing rather closely, you and I

To bachata of Juan Luis until two o´clock in the morning

Until we´re left marked with love

In black and white, just like the song goes

 

Dancing closely, both of us

Record on tape the sound of your heart

In order to listen your voice on radio

And to make you fall in love like I´ve fallen in love

 

Because of you, I feel it´s worth

To write it down on paper with ink...

Because of you, I feel different

 

Because only by looking at you, you take me to other place

Now, who´ll manage to take you away  from me, you stayed within me

I´ve loved all my lives

Every day, a coffee

 

Slowly

Ay, kiss me more slowly

Because that´s your talent

With you, I´m in my best moment

That´s the way I feel

 

What kind of luck, what a blessing

Or perhaps they call it a destiny

I still can´t believe

That I have you by my side...

 

Dancing rather closely, you and I

To bachata of Juan Luis until two o´clock in the morning

Until we´re left marked with love

In black and white, just like the song goes

 

Dancing closely, both of us

Record on tape the sound of your heart

In order to listen your voice on radio

And to make you fall in love like I´ve fallen in love

 

Because of you, I feel it´s worth

To write it down on paper with ink...

 

 

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára