Stránky

sobota 30. decembra 2023

Peter Nieto x Ivy Queen: Pa´mi/ Pre seba/ For myself (preklad piesne/ lyrics translation)

 

        Malá "prípravná" pieseň k oslavám zajtrajšieho Silvestra...lebo minulé roky som som sa lúčila potichu, a teraz sa budem v dobrej partii a vo väčšom :-) A inak, nie som priveľký sebec, ale.. P.S: Áno, sú veci, v ktorých som vo vzťahu sebec som...Ak pery, tak len moje, ak posteľ, tak len naša a v nej len my dvaja. Srdce, dobre strávený čas, pozornosť a záujem. Mať priateľov je dôležité, mať odlišné záľuby nezabíja a dobre si zatancovať tiež, takže tam rada slobodu mám aj dávam :-P

        A little song to "prepare" for the mood of last night of this year...because two last year, I said goodbye quietly, and now I´m gonna celebrate it with good friends and bigger company :-) And by the way, P.S.: Yes, there are some things in relationship that I want only for myself...If lips, then only mine; if bed, than only ours and only with two of us in it. A heart, a good quality time to spend together, attention and interest. And since having friends is important, to have different hobbies won´t kill and a good dance with someone neither, I don´t mind having and giving freedom :-P

 

PETER NIETO X IVY QUEEN- PA´ MI

 

Me tiembla todo y quiero que sepas que nunca pasa,

Que tal si te quedas por hoy, y juro que

 

Pa mi te robaré y se que lo quieres así

No disimules que yo te lo advertí

Hoy te secuestraré y voy a comerte

Hasta el amanecer

Pa mi te robaré, no quiero verte sufrir

Con ese tonto baby ya estás aquí

Yo no te dejaré

Hasta que te haga lo que ayer soñé

 

Quédate esta noche bebe, pero quédate desnuda

Pa que te haces la que no quieres

Si eres fanática a mis travesuras

Si dices que si más nunca te vas

Y eso es lo que a ti te frena

Yo se que no estamos en navidad

Pero te prometo una noche buena

 

Baby , no te pienses que voy a ser tan fácil

Convénceme que no me vas a dormir no, come on

No voy a caer en tu juego you know

Y ahora que vas a hacer si tienes que ponerme a sudar

Esta muñeca no se piensa enamorar

Estas pisando mi terreno, mejor que pongas el freno

Que yo no estoy pa tu veneno

 

Pa mi te robaré y se que lo quieres así

No disimules que yo te lo advertí

Hoy te secuestrare y voy a comerte

Hasta el amanecer

Pa mi te robaré, no quiero verte sufrir

Con ese tonto baby ya estás aquí

Yo no te dejaré

Hasta que te haga lo que ayer soñé

 

Que tu harás si te digo mis fantasías contigo

Yo te lo juro te voy a convencer

Y si te enchulas te acompañaré

Yo te suplico solo quédate, lo que digas no me va a convencer

Tu droga favorita te prometo ser

Te amarro en mi cama hasta el amanecer

Quédate conmigo , quédate .

 

Pa mi te robaré y se que lo quieres así

No disimules que yo te lo advertí

Hoy te secuestraré y voy a comerte

Hasta el amanecer

Pa mi te robare, no quiero verte sufrir

Con ese tonto baby ya estás aquí

Yo no te dejaré

Hasta que te haga lo que ayer soñé

 

Pa mi yo te quiero pa mi

Solo para mi

 

Se que te causa intriga se nota el fogaje

Y yo soy una salvaje

 

Pa mi te robaré, yo sé que tu quieres también

 

Yo te quiero pa mi no te quiero pa más nadie

Y de este candado tú tienes la llave

 

 

 

Pre seba

 

Všetko sa so mnou trasie a chcem, aby si vedela, že to nikdy neprejde

Čo keby si dnes zostala, a prisahám, že

 

Si ťa ukradnem pre seba a viem, že to tak chceš

Nehraj to, už som ti to naznačil

Dnes ťa unesiem a zjem ťa celú

Až do úsvitu

Ukradnem si ťa pre seba, nechcem ťa vidieť trpieť

S tým hlupákom, zlato, keď už si tu

Nenechám ťa na pokoji

Až kým ti neurobím to, o čom som včera sníval

 

Zostaň na túto noc, miláčik, ale zostaň nahá

Načo sa tváriš, že to nechceš

Ak si blázon do mojich hier

Ak hovoríš, že nikdy viac neodídeš

A to je to, čo ťa brzdí

Ja viem, že už nemáme Vianoce

Ale sľubujem ti štedrý večer a noc

 

Zlato, nemysli si, že sa ti dám tak ľahko

Presvedč ma, že nezaspím, do toho, poď

Nespadnem do tvojej hry, vieš

Tak čo budeš teraz robiť, ak zo mňa má tiecť pot

Táto bábika nemá v úmysle zamilovať sa

Kráčaš po mojom pozemku, lepšie spomaliť

Lebo nie som pripravená na tvoj jed

 

Ukradnem si ťa pre seba a viem, že to tak chceš

Nehraj to, už som ti to naznačil

Dnes ťa unesiem a zjem ťa celú

Až do úsvitu

Ukradnem si ťa pre seba, nechcem ťa vidieť trpieť

S tým hlupákom, zlato, keď už si tu

Nenechám ťa na pokoji

Až kým ti neurobím to, o čom som včera snívala

 

Čo urobíš, ak ti porozprávam o tom, že mám s tebou živé sny

Prisahám ti, že ťa presvedčím

A ak sa trocha nahodíš, povediem ťa

Prosím ťa, len zostaň, čokoľvek povieš, ma nepresvedčí

Sľubujem, že budem tvojou obľúbenou drogou

Priviažem ťa k posteli až do úsvitu

Zostaň so mnou, zostaň

 

Ukradnem si ťa pre seba a viem, že to tak chceš

Nehraj to, už som ti to naznačil

Dnes ťa unesiem a zjem ťa celú

Až do úsvitu

Ukradnem si ťa pre seba, nechcem ťa vidieť trpieť

S tým hlupákom, zlato, keď už si tu

Nenechám ťa na pokoji

Až kým ti neurobím to, o čom som včera sníval

 

Chcem ťa pre seba, pre seba

Len pre seba

 

Viem, že ťa to ťahá, vidno, že je ti horúco

A ja som divoška

 

Ukradnem si ťa pre seba, viem, že aj ty to chceš tiež

 

Chcem ťa pre seba, nechcem ťa pre nikoho iného

A ty máš kľúče od tohto zámku


 

For myself

 

Everything´s shaking with me and I want you to know that it will never end

What if you stay for tonight and I swear that

 

I´ll steal you for myself and I know you want it this way

Don´t act because I made you notice

Today, I will kidnap you and I´m gonna eat you

Until the dawn

I will steal you for myself, I don´t want to see you suffer

With that fool, baby, when you´re already here

I won´t leave you

Until I do to you what I dreamed about

 

Stay with me tonight, babe, but stay naked

Why act as if you don´t want it

If you´re crazy for my adventures

If you say that you won´t leave anymore

And that´s what´s slowing you down

I know we´re not having Christmas anymore

But I promise you to have Christmas Eve night

 

Baby, don´t think that I´m gonna be so easy to get

Convince me that you won´t make me fall asleep, no, come on

I won´t fall for your trap, you know

And now, what you´re gonna do, if you have to make me sweat

This baby doll doesn´t mean to fall in love

You´re stepping on my land, you´d better slow down

Because I´m not here for your poison

 

 

 

I´ll steal you for myself and I know you want it this way

Don´t act because I made you notice

Today, I will kidnap you and I´m gonna eat you

Until the dawn

I will steal you for myself, I don´t want to see you suffer

With that fool, baby, when you´re already here

I won´t leave you

Until I do to you what I dreamed about

 

What are you gonna do if I tell you about my fantasies with you

I promise you I will convince you

And if you get more handsome, I´ll ne your company

I only ask you to stay, whatever you say won´t convince me

I promise you to be your favourite drug

I tie you in my bed until the sunrise

Stay with me, stay

 

I´ll steal you for me and I know you want it this way

Don´t act because I made you notice

Today, I will kidnap you and I´m gonna eat you

Until the dawn

I will steal you for myself, I don´t want to see you suffer

With that fool, baby, when you´re already here

I won´t leave you

Until I do to you what I dreamed about

 

I want you for myself, for me

Only for me

 

I know it pulls you there, you seem to be in fever

And I´m a savage one

 

I´ll steal you for me, I know you want it too

 

I want you for me, I don´t want you for anyone else

And you have the key from this lock


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára