Stránky

sobota 20. januára 2024

India Martinez, Lele Pons, Greeicy: Las burbujas del jacuzzi/ Bublinky vírivky/ The bubbles of jacuzzi (preklad piesne/ lyrics translation)

 


      Poviem vám, tá vírivka nie je vôbec zlý nápad: hmm, VAŇA  by bola, VODA a JA TIEŽ, PARŤÁK- možno; ale, čo s tými bublinkami???!!! 😅👀😇

      Well, sincerely said, having some wellnes is not such a bad idea at all: hmm, a BATH TUB is not a problem, WATER and I are here, too; A PARTNER to enjoy with, maybe; but, the hell, what about those bubbles???!!! 😅👀😇

 

INDIA MARTINEZ, GREEICY, LELE PONS- LAS BURBUJAS DEL JACUZZI

 

No tengo las palabras pa' decirte lo que nos está pasando (Pasando)

Pero si son dos cuerpos que se hablan, lo demás está sobrando (Yeah-yeah-yeah-yeah)

Y entre las miradas, el deseo ya faltaba poquito

Pa' encontrarnos en un beso de esos que no se pueden olvidar

Y sueños que siguen pasando

 

Las luces de neones pintaban en los cuerpo' nuestra realidad

Y por primera vez me llevaste a la luna

 

Te amé, te amé, te amé justo desde ese instante

Y no me había enamorado ante'

No necesitamos ni champán ni tussi

Nos bastó con las burbujas del jacuzzi

Te amé, te amé, te amé justo desde ese instante

Y no me había enamorado ante'

No necesitamos ni champán ni tussi

Nos bastó con las burbujas del jacuzzi

 

Lara-la-lai, yeah, yeah, yeah

Oh-oh

 

Cuando me diste la primera vuelta bailando

Yo supe que había estado incompleta to'a mi vida

Y pa' ti fue cada segundo que yo tenía esa noche

Tanto que me olvidé que había salido con mis amigas

Faltaba el aire, nos dimo' boca a boca

Y una botella vino detrás de otra

Se me perdió la cuenta de los beso' que nos dimos

Y también un arete en el jacuzzi en que lo hicimos

 

Te amé, te amé, te amé justo desde ese instante

Y no me había enamorado ante'

No necesitamos ni champán ni tussi

Nos bastó con las burbujas del jacuzzi

Te amé (Te amé), te amé (Te amé), te amé justo desde ese instante

Y no me había enamorado ante'

No necesitamos ni champán ni tussi

Nos bastó con las burbujas del jacuzzi

 

No, no

 

Solos tú y yo, no puedo olvidarme

Oh-woh

 

Bublinky vírivky

 

Nemám slov, aby som ti povedala, čo sa to s nami deje (deje)

Ale ak k sebe dve telá prehovárajú, všetko ostatné je nazvyš (Yeah-yeah-yeah-yeah)

A keď sa pretnú pohľady, túžbe chýba len málo

Aby sme sa stretli v jednom z tých bozkov, na ktoré sa nedá zabudnúť

A sny, ktoré plynú ďalej

 

Svetlá neónov maľovali do tiel našu realitu

A ty si ma prvý raz odniesol na Mesiac

 

Milovala som ťa, milovala som ťa, milovala som ťa presne od tej chvíle

A predtým som sa nezamilovala

Nepotrebovali sme šampanské ani drogy

Stačili nám bublinky vírivky

Milovala som ťa, milovala som ťa, milovala som ťa presne od tej chvíle

A predtým som sa nezamilovala

Nepotrebovali sme šampanské ani drogy

Stačili nám bublinky vírivky

 

Lara-la-lai, yeah, yeah, yeah

Oh-oh

 

Keď si si so mnou zatancoval prvé kolo

Vedela som, že celý svoj život som nebola úplná

A tebe som venovala každú sekundu, ktorú som v tú noc mala

Tak veľmi, že som zabudla, že som si vyšla von s priateľkami

Dochádzal nám vzduch, dýchanie z úst do úst

A jedna fľaša vína za druhou

Prestala som počítať bozky, ktoré sme si dali

Aj rohy vírivky, v ktorých sme to robili

 

Milovala som ťa, milovala som ťa, milovala som ťa presne od tej chvíle

A predtým som sa nezamilovala

Nepotrebovali sme šampanské ani drogy

Stačili nám bublinky vírivky

Milovala som ťa (milovala), milovala som ťa (milovala), milovala som ťa (milovala) presne od tej chvíle

A predtým som sa nezamilovala

Nepotrebovali sme šampanské ani drogy

Stačili nám bublinky vírivky

 

Nie, nie

 

Ty a ja, sami, nemôžem zabudnúť

Oh- woh

 

 

 


 

The bubbles of jacuzzi

 

I don´t have words to tell you about what´s happening to us (happening to us)

But if two bodies are talking to each other, everything else is too much (Yeah-yeah-yeah-yeah)

And between exchanging the gazes, a little was missing for desire to come

To meet each other in one of those kisses that can´t be forgiven

And dreams that keep happening

 

The neon lights were painting on bodies our reality

And you took me to Moon for the first time

 

I loved you, I loved you, I loved you exactly from this moment

And I´ve never fallen in love before

We didn´t need champagne nor drugs

With the bubbles of jacuzzi, we had enough

I loved you, I loved you, I loved you exactly from this moment

And I´ve never fallen in love before

We didn´t need champagne nor drugs

With the bubbles of jacuzzi, we had enough

 

Lara-la-lai, yeah, yeah, yeah

Oh-oh

 

When you danced with me our first round

I knew that I was incomplete all my life

And every second that I had that night was for you

So much, that I forgot that I had gone out with my friends

We lacked the air, breathing mouth-to-mouth

And one bottle of wine after another

I stopped counting the kisses we gave to each other

And also the corners of jacuzzi where we did it

 

I loved you, I loved you, I loved you exactly from this moment

And I´ve never fallen in love before

We didn´t need champagne nor drugs

With the bubbles of jacuzzi, we had enough

I loved you (I loved you), I loved you (I loved you) , I loved you exactly from this moment

And I´ve never fallen in love before

We didn´t need champagne nor drugs

With the bubbles of jacuzzi, we had enough

 

No, no

 

You and me, alone, I can´t forget

Oh-woh

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára