Stránky

pondelok 22. januára 2024

Lucah: Lo bonita que estás/ Aká si pekná/ How pretty you are (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Dnes to proste bude...jemné a nežné 😚😚 Alebo, ako si ja zvyknem občas hovoriť pri pohľade na seba do zrkadla: "miláčik, lepšie to nebude...ale ani horšie nie"😚😚

            

          Today, everything is gonna be... just delicate and tender 😚😚 Or, as I sometimes say to myself looking at my reflection in the mirror: "my dear, it won´t get any better..but it can´t get any worse" 😚😚

 

LUCAH- LO BONITA QUE ESTÁS

 

Un, dos, tres, cuatro

 

Tengo la buena costumbre

Que cuando de amor van a hablar

Solo quiero presumirles de lo bonita que estás

 

Me preguntas cada rato

Que por qué no dejo de voltear

Pues es difícil no poder notar lo bonita que estás

 

Y si me dieran a elegir una y mil veces

Yo te elijo solo a ti para siempre

 

Nadie más

Tiene a mi corazón desesperado

Causándole envidia a todos los de al lado

Por lo bonita que estás

 

No hay nadie igual

Que me traiga así de loco y embobado

Por algo me dicen "el afortunado"

Por lo bonita que estás

 

Se despierta en la mañana

Se arregla sin que me dé cuenta

Ella cree que no se ve bonita y se ve perfecta

 

Ya lo he dicho tantas veces

Que el tenerla no es pa' cualquiera

Y es que solo somos unos pocos que valen la pena

 

Pues si me dieran a elegir una y mil veces

Yo te elijo solo a ti para siempre

 

Nadie más

Tiene a mi corazón desesperado

Causándole envidia a todos los de al lado

Por lo bonita que estás

 

No hay nadie igual

Que me traiga así de loco y embobado

Por algo me dicen "el afortunado"

Por lo bonita que estás

 

Aká si pekná

 

Raz, dva, tri, štyri

 

Mám taký dobrý zvyk

Že keď sa hovorí o láske

Zvyknem sa chváliť tým, aká si pekná

 

Každú chvíľu sa pýtaš

Prečo sa neprestávam otáčať

Nuž, je ťažké nemôcť si nevšimnúť to, aká si pekná

 

A ak by mi dali vybrať tisíc a jedenkrát

Navždy si vyberiem len teba

 

Nikoho iného

Moje srdce si z teba zúfa

Spôsobuješ závisť všetkých navôkol

Pre to, aká si pekná

 

Niet nikoho, kto je rovnaký ako ty

Čo zo mňa robí takého blázna a hlupáka

Kvôli niečomu ma nazývajú „šťastlivcom“

To preto, lebo si taká pekná

 

Ráno sa zobudí

Nalíči sa bez toho, aby som o tom vedel

Myslí si, že nevyzerá pekne a je dokonalá

 

Už toľko krát som to povedal

Že mať ju nie je pre každého

Lebo je nás len niekoľko, ktorí za to stoja

 

A ak by mi dali vybrať tisíc a jedenkrát

Navždy si vyberiem len teba

 

Nikoho iného

Moje srdce si z teba zúfa

Spôsobuješ závisť všetkých navôkol

Pre to, aká si pekná

 

Niet nikoho, kto je rovnaký ako ty

Čo zo mňa robí takého blázna a hlupáka

Kvôli niečomu ma nazývajú „šťastlivcom“

To preto, lebo si taká pekná

 

 


 

How pretty you are

 

One, two, three, four

 

I have a good habit

That once they begin to talk about love

I only want to boast to them about how pretty you are

 

You ask me very often

Why I don´t stop to turn around

Well, it´s hard to not to be able to notice how pretty you are

 

And if they made me to choose thousands and one time

I will choose only you forever

 

Nobody else

Has my heart so desperate

Causing the envy of everyone around

Because of how pretty you are

 

There´s no one like you

That would make me that crazy and acting stupid

There´s a reason they call me the „lucky one“

It´s because of how pretty you are

 

She wakes up in the morning

She puts on her make- without me realizing it

She thinks she´s not pretty and she looks perfect

 

I´ve already told it so many times

That having her is not for everyone

Because there are only few of us that are worth it

 

And if they made me to choose thousands and one time

I will choose only you forever

 

Nobody else

Has my heart so desperate

Causing the envy of everyone around

Because of how pretty you are

 

There´s no one like you

That would make me that crazy and acting stupid

There´s a reason they call me the „lucky one“

It´s because of how pretty you are

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára