Stránky

utorok 2. januára 2024

Juanlu Montoya: Contigo por delante/ S tebou vpred/ Moving forward with you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Po dvoch...nie, troch časovo nečakane náročných (ale aj veľmi naplnených, spontánnych a láskavých) dňoch som späť :-) Už ste premýšľali nad predsavzatiami či víziou do nového roka? O plánoch a cieľoch? :-)

         Ja tak trochu áno, a asi tým dám hneď na začiatku za pravdu tým, ktorí o mne tvrdia, že navonok pôsobím milo, ale chladne a že som prieberčivá v ľuďoch. Nuž, áno, som. Nepustím si k sebe každého, najprv pozorujem, či je konanie človeka v súlade s tým, čo hovorí a sľubuje, a na to, aby si niekto získal moju dôveru, s ním potrebujem stráviť dostatok času a rozhovorov. Nie je to so mnou ľahké...ale držím sa pravidla, že lepšie mať v živote päť ľudí, o ktorých viete, že im môžete veriť a spoľahnúť sa na nich než tridsať kamarátov, ktorí si pre vás nikdy nenájdu čas alebo milé slovo. Mám aj veľa známych, ale pri nich si držím masku, a neuvoľním sa tak, ako pri tých, čo sú mi skutočne blízki :-)  

         Tento rok som sa rozhodla, že mojou hlavnou prioritou, cieľom, víziou bude vytvoriť si...RODINU. DOMOV. Tak to cítim; viem, že som na to už dozrela. Nie, nemyslím len na tú pokrvnú. A rozhodne sa nechystám k oltáru či nebodaj kočíkovať...:-P Tento rok si chcem vytvoriť zázemie, korene, sieť...ľudí, ktorých budem môcť nazvať svojimi. Svoju rodinu. Svoju krvnú skupinu, tých, ktorí vám kryjú chrbát, pozvú vás na kávu, s ktorými si rozumiem natoľko, že som schopná prijať od nich slová pochvaly, podpory aj kritiky. S ktorými si mám čo povedať, môžem viesť otvorený rozhovor, ukázať svoju šialenosť, slzy aj sa uvoľnene doberať. Vybudovať si stály vzťah, lásku, pevné partnerstvo, súdržné priateľstvá. Niektorí takí už v mojom živote sú, iným tam  miesto držím, lebo sú dôležití pre mňa a čakám na to, aké sú vlastne ich úmysly, aby som videla, či im za to stojím, a od toho sa odrazím; a iní možno ešte len prídu. Ľudia, ktorí ma budú mať radi a chcieť takú, aká som, bez masiek, bez toho, aby som pri nich strácala vlastnú tvár či Ja. Samozrejme, že sú aj iné plány a zmeny...No jedno viem iste: že kohokoľvek si vyberiem, bude to niekto, s kým chcem kráčať cez tie zmeny v roku 2024 vpred...

          

 

JUANLO MONTOYA- CONTIGO POR DELANTE

 

Por ser curandera

De tantas heridas

Y ser quien me cuida

Como la que más

 

Por ser la locura

Que cambió mi vida

Y a quien presentía

Antes de llegar

 

Contigo por delante

Me agrando a los problemas

Contigo por delante

No tengo a qué temer

 

Contigo por delante

Dándome amor del bueno

Es todo lo que quiero

Pa no mirar atrás

 

Contigo por delante

Le doy tregua a mis miedos

Y me llueven te quieros

Que solo tú me das

 

Por ser el veneno

Que me tiene vivo

Por ser el suspiro

Que me va a matar

 

Siempre por delante

Tú siempre conmigo

Dándome motivos nuevos pa soñar

 

Contigo por delante

Dándome amor del bueno

Es todo lo que quiero

Pa no mirar atrás

 

Contigo por delante

Le doy tregua a mis miedos

Y me llueven te quieros

Que solo tú me das

 

Solo contigo por delante

Se me despejan nubarrones de mi vida

Y se convierten en un sol claro y radiante

Perdóname que está hasta mal que yo lo diga

Pero tú eres la mejor

 

Solo contigo por delante

En mis canciones relleno los pentagramas

Porque mi mundo lo llenaste de emociones

Y me cambiaste el panorama

 

Contigo por delante

No tengo a qué temer

Que ya no tengo a qué temer

 

Contigo por delante

Dándome amor del bueno

Es todo lo que quiero

Pa no mirar atrás

 

Contigo por delante

Le doy tregua a mis miedos

Y me llueven te quieros

Que solo tú me das

 

Contigo por delante

Dándome amor del bueno

Es todo lo que quiero

Pa no mirar atrás

 

Contigo por delante

Le doy tregua a mis miedos

Y me llueven te quieros

Que solo tú me das

Solo contigo por delante

 

S tebou dopredu

 

Pre to, že si mi vyliečila

Toľko rán

A si tou, kto sa o mňa stará

Viac ako akákoľvek iná

 

Pre to, že si šialenstvom

Čo zmenilo môj život

A tou, ktorú som vytušil

Ešte predtým než prišla

 

S tebou vpred

Prevýšim problémy

S tebou vpred

Sa nemám čoho báť

 

S tebou vpred

Dávaš mi to najlepšie z lásky

To je všetko, čo chcem

Aby som sa nepozeral dozadu

 

S tebou vpred

Dávam prímerie svojim strachom

A pršia na mňa „milujem ťa“

Ktoré mi dávaš len ty

 

Za to, že si jedom

Ktorý ma drží nažive

Za to, že si  vzdych

Ktorý ma zabije

 

Vždy dopredu

Ty, vždy so mnou

Dávaš mi nové dôvody, prečo snívať

 

S tebou vpred

Dávaš mi to najlepšie z lásky

To je všetko, čo chcem

Aby som sa nepozeral dozadu

 

S tebou vpred

Dávam prímerie svojim strachom

A pršia na mňa „milujem ťa“

Ktoré mi dávaš len ty

 

Len s tebou dopredu

Sa mi rozjasňujú čierne mraky môjho života

A menia sa na jasné a žiarivé slnko

Prepáč mi, ak vyznie zle to, čo ti poviem

Ale ty si tá najlepšia

 

Len s tebou vpred

V mojich piesňach vypĺňam notovú osnovu

Lebo si naplnila môj svet emóciami

A zmenila si mi výhľad

 

S tebou vpred

Sa nemám čoho báť

Lebo sa už nemám čoho báť

 

S tebou vpred

Dávaš mi to najlepšie z lásky

To je všetko, čo chcem

Aby som sa nepozeral dozadu

 

S tebou vpred

Dávam prímerie svojim strachom

A pršia na mňa „milujem ťa“

Ktoré mi dávaš len ty

 

S tebou vpred

Dávaš mi to najlepšie z lásky

To je všetko, čo chcem

Aby som sa nepozeral dozadu

 

S tebou vpred

Dávam prímerie svojim strachom

A pršia na mňa „milujem ťa“

Ktoré mi dávaš len ty

Len s tebou vpred


 

Moving forward with you

 

Because you are the healer

Of so many wounds

And you´re the one who takes care of me

Like nobody else does

 

Because you´re the madness

That changed my life

And the one I could sense

Even before you came

 

Moving forward with you

I get bigger than my problems

Moving forward with you

I don´t have anything to be afraid of

 

Moving forward with you

Who gives me the best love

It´s all I want

In order to not to look back

 

Moving forward with you

I pact truce with my fears

And there are „I love you“- s raining on me

That only you give me

 

Because you´re the poison

That keeps me alive

Because you´re the sigh

That is about to kill me

 

Always forward

You, always with me

Giving me new reasons to dream

 

Moving forward with you

Who gives me the best love

It´s all I want

In order to not to look back

 

 

Moving forward with you

I pact truce with my fears

And there are „I love you“- s raining on me

That only you give me

 

Moving forward only with you

The dark cloud of my life are clearing out

And they turn into a light and radiant Sun

Forgive me if what I´m gonna say sounds bad

But you´re the best

 

Moving forward only with you

I fill staves in my songs

Because you filled my world with emotions

And changed my panorama

 

Moving forward with you

I don´t have anything to be afraid of

I don´t have anything to be afraid of anymore

 

Moving forward with you

Who gives me the best love

It´s all I want

In order to not to look back

 

Moving forward with you

I pact truce with my fears

And there are „I love you“- s raining on me

That only you give me

 

Moving forward with you

Who gives me the best love

It´s all I want

In order to not to look back

 

Moving forward with you

I pact truce with my fears

And there are „I love you“- s raining on me

That only you give me

Moving forward only with you


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára