Stránky

utorok 16. apríla 2024

Carin León: Cuando la vida sea un trago/ Život plynie po dúškoch/ While life goes slowly (preklad piesne/ lyrics translation)

 


      Nová pieseň od Carina Leóna o ľudskej autenticite...o tom, že je dobré byť sám sebou, aj keď nie sme práve tí najlepší, tie žiarivé príklady pre ostatných, mimo noriem, morálne čistí či dokonalí...V tomto súhlasím. Sukničkári, to je už iná pesnička...Nech si je sukničkár sukničkárom, ak mu to tak vyhovuje. Za seba, milé ženy, len toľko: prečo by som mala behať, strácať čas, vyhľadávať a túžiť po niekom, kto je prelietavý, náladový, raz vás žerie, potom zas ignoruje, vraj si verí a má gule (keby mal, postavil by sa predo mňa, nabral odvahu a povedal, čo chce- je to úsmevné a ironické), a skúša to na každú a som pre neho iba jedna z mnohých ďalších, keď viem, že môžem mať niekoho, že existuje niekto, pre koho som JEDINÁ zo všetkých, výnimočná, kto neváha ma osloviť, napísať mi, postaviť sa mi v tvárou tvár a urobil by čokoľvek (trebárs si aj zmenil letenky, plány a itinerár) len preto, aby so mnou mohol stráviť aspoň dva víkendy? :-) Každý nech je sám sebou- no partnera si vyberajte tak, aby vám vedel dať to, čo potrebujete, chcete a zaslúžite si :-)   


      A new single by Carin León about the need of being an authentic, real you...although we´re not perfect, moral example or a saint, or even when we don´t shine as a lighthouse for others....This is something I do agree with: being your true self no matter how if you´re devil or saint. But when it comes to skirtchaser, that´s pretty different, though: if a man is a skirtchaser and he doesn´t mind, it´s okay. But for me as a woman: why should I stay, look for and bear a man who´s fickle, always changing his moods and once he ignores me, then kills me with his interests, someone who tries to get every girl...hot´n´cold, coward, who sees me as one of the others if I know well that there could be someone and I can have someone for who I am the ONE AND ONLY, EXTRAORDINARY among the rest, who´s able to completely change its flight, trip itinerary, and plans only to spend two weekends with me and talk me to and write directly to me passionately? : -) Let the men be themselves, girls, however, when it comes to a boyfriend, choose the one who truly fits you, who can give give you what you need, want and deserve...:-)

 

CARIN LEÓN- CUANDO LA VIDA SEA UN TRAGO

 

Soy el que le sacó canas a mamá

El que siempre soñó con tener lana

Y desde una edad temprana

Siempre tuve esa ambición

 

Yo soy el dolor de cabeza de las suegras

De la familia soy la oveja negra

De chamaco siempre di problemas y preocupación

 

Un grosero pero tuve educación

A la escuela sólo iba por la linda del salón

Hubo una que me falló

Desde ahí soy un cabrón

Solamente porque mami me enseñó a pedir perdón

 

Y que me disculpe la que ofendí por salir mujeriego

Desde morro me gustó el desmadre

Así soy, no lo niego

Y el que tiene derecho a juzgarme

Lo veo después en el cementerio

Mientras tanto, cuando la vida sea trago

Me la tomo en serio

 

No vine a ser ejemplo a seguir

Yo soy como soy

Mami quería un buen hombre

Y le salió un bad boy

No me quieran cambiar

Yo estoy bien como estoy

Les duele porque gusto no les doy

 

No ha llegado una que me enderece

Una se va y me escriben trece

Portarme bien no está en mis intereses

Pico y me voy, después me lo agradeces

 

Soy bien loco y en eso tienen razón

Puedo querer a muchas, tengo grande el corazón

Agradezco la intención, pero no tengo solución

Y solamente porque mami me enseñó a pedir perdón

 

Y que me disculpe la que ofendí por salir mujeriego

Desde morro me gustó el desmadre

Así soy, no lo niego

Y el que tiene derecho a juzgarme

Lo veo después en el cementerio

Mientras tanto, cuando la vida sea trago

Me la tomo en serio

 

Život po dúškoch

 

Som ten, kvôli komu mama zošedivela

Ten, čo vždy sníval, že bude mať prachy

A už od skorého veku

Som vždy mal tú ambíciu

 

Som ten, čo spôsobuje svokrám bolesť hlavy

Som čierna ovca rodiny

Už od decka som vždy robil problémy a starosti

 

Grobian a hrubý, ale dostal som vzdelanie

Do školy  som chodil, aby sa nepovedalo

Jedna žena ma sklamala

A odvtedy som kurevník

Ešte šťastie, že ma mama naučila poprosiť o prepáčenie

 

A nech mi odpustí, že som ju ranil a stal  sa zo mňa sukničkár

Čo som chalan, páčili sa mi žúry

Taký som, nezapieram

A toho, čo má právo súdiť ma

Toho uvidím neskôr na cintoríne

A zatiaľ, kým život plynie po dúškoch

Ho budem brať vážne

 

Neprišiel som byť nasledovania hodným príkladom

Som, aký som

Mama chcela dobrého muža

A podaril sa jej „bad boy“

Nechcite ma zmeniť

Je mi dobre tak, ako som

Bolí vás to, lebo to nie je podľa vášho gusta

 

Ešte neprišla taká, čo by ma napravila

Jedno odíde a ďalších trinásť mi napíše

Správať sa slušne nie je v mojom záujme

Poviem si svoje a idem, neskôr mi poďakuješ

 

Som riadny blázon a v tom majú pravdu

Môžem milovať mnohé, mám veľké srdce

Ďakujem za  dobré úmysly, ale pre mňa niet pomoci

A len vďaka tomu, že ma mama naučila požiadať o odpustenie

 

A nech mi odpustí, že som ju ranil a stal  sa zo mňa sukničkár

Čo som chalan, páčilo sa mi všetko veľké

Taký som, nezapieram

A toho, čo má právo súdiť ma

Toho uvidím neskôr na cintoríne

A zatiaľ, kým život plynie po dúškoch

Ho budem brať vážne

 

While life goes slowly

 

I´m the one who got my Mum grey hair

The one who always dreamt with having money

And ever since the young age

I always had that ambition

 

I´m a headache of mothers-in-law

I´m a black sheep of the family

Ever since a boy, I got into the problems and caused worries

 

Rude, but I got an education

I went to school only because I had to show there

There was one woman that let me down

And ever since then, I´m a jerk

Only luck is that Mum learnt me to ask for forgiveness

 

And may she forgive for offending her and becoming a skirt chaser

Ever since a kid, I liked wild parties

That´s the way I am, I won´t deny it

And the one who has a right to judge me

I see him then in the cemetery

And meanwhile, when life passes slowly

I take it seriously

 

 

 

I didn´t come to be an example to follow

I am the way I am

Mum wanted a good man

And I turned out to be a bady boy

Don´t you wanna change me

I´m allright the way I am

And it hurts you because it´s not the way you´d like it

 

There hasn´t come a woman who could rectify me

One is gone and thirteen others write me

Behave well is not what I´m interested in

A peck and I go, you´re gonna thank me later

 

I´m pretty crazy and they are right about this

I can love many woman, I have a big heart

I´m grateful for your intentions, but nothing can help me

And that´s only because Mum learnt me to ask for forgiveness

 

And may she forgive for offending her and becoming a skirt chaser

Ever since a kid, I liked wild parties

That´s the way I am, I won´t deny it

And the one who has a right to judge me

I see him then in the cemetery

And meanwhile, when life passes slowly

I take it seriously


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára