Stránky

streda 10. apríla 2024

Reik: Fuerte no soy/ Nie som silný/ I´m not strong (preklad piesne/ lyrics translation)

 

        Občas by mužom neuškodilo, keby-rovnako ako Reik- ukázali city, ktoré nosia pod tým svojím tvrdým emocionálnym brnením...

  

        It wouldn´t make any harm to men if- just like Reik- they would show those feeling they wear hidden under their hard emotional armor...

 

REIK- FUERTE NO SOY

 

Me dices que te vas porque ya no soportas

Tu amarga soledad

Que ya no soy romántico

Como cuando te empecé a conquistar

 

Que me olvidé de los pequeños detalles

Que te hacían vibrar

Que me rodea una armadura de acero

Difícil de penetrar

 

Sé que es verdad todo lo que estás diciendo

No lo puedo negar

Y me lastima en lo profundo del alma

Que quieras terminar

 

Mi mente loca, al sentirse segura

No supo valorar

Todo el amor que tú me dabas, me arrepiento

Creo que voy a llorar

 

Y la verdad es que no soy tan fuerte

Como lo pensaba

Mi voz se quiebra, estoy temblando de miedo

Pues sin ti no soy nada

 

Si tú te vas, me quedaré muerto en vida

Mi mundo se acabará

Será imposible, para mí, existir

Sin tu amor, sin tu cara

 

Y arrepentido de todos mis errores

Te suplico, por favor

Que no me odies y que no me abandones

Porque fuerte no soy

 

Y la verdad es que no soy tan fuerte

Como lo pensaba

Mi voz se quiebra, estoy temblando de miedo

Pues sin ti no soy nada

 

Si tú te vas, me quedaré muerto en vida

Mi mundo se acabará

Será imposible, para mí, existir

Sin tu amor, sin tu cara

 

Y arrepentido de todos mis errores

Te suplico, por favor

Que no me odies y que no me abandones

Porque fuerte no soy

Porque fuerte no soy

 

Nie som silný

 

Hovoríš mi, že odchádzaš, lebo už neznesieš

Svoju trpkú samotu

Že už nie som romantik

Tak ako keď som si ťa získaval

 

Že som zabudol na tie malé drobnosti

Ktoré ťa vedeli rozžiariť

Že ma obklopuje oceľové brnenie

Ktoré je ťažké preraziť

 

Viem, že všetko to, čo hovoríš, je pravda

Nemôžem to poprieť

A zraňuje ma do hĺbky duše

Že to chceš ukončiť

 

Moja šialená myseľ, keď sa cítila byť istá sama sebou

Si nevedela vážiť

Všetku tú laásku, čo si mi dávala, ľutujem to

Myslím, že budem plakať

 

A pravdou je, že nie som taký silný

Ako som si myslel

Môj hlas sa láme, trasiem sa od strachu

Lebo bez teba som ničím

 

Ak odídeš, zostane zo mňa živá mŕtvola

Môj svet skončí

Bude pre mňa nemožné existovať

Bez tvojej lásky, bez tvojej tváre

 

A ľutujúc všetky svoje chyby

Ťa žiadam, prosím ťa

Aby si ma nenenávidela a neopúšťala ma

Lebo nie som silný

 

A pravdou je, že nie som taký silný

Ako som si myslel

Môj hlas sa láme, trasiem sa od strachu

Lebo bez teba som ničím

 

Ak odídeš, zostane zo mňa živá mŕtvola

Môj svet skončí

Bude pre mňa nemožné existovať

Bez tvojej lásky, bez tvojej tváre

 

A ľutujúc všetky svoje chyby

Ťa žiadam, prosím ťa

Aby si ma nenenávidela a neopúšťala ma

Lebo nie som silný

Lebo nie som silný

 


 

I´m not strong

 

You´re telling me that you´re leaving because you can´t stand anymore

Your bitter loneliness

That I´m not anymore that romantic guy

From when I started to win your heart

 

That I forgot about those little gifts

That made you vibrate

That I´m being surrounded by a steel armor

Hard to pierce

 

I know that everything that you´re saying is right

I can´t deny it

And it hurts me deep in my soul

That you want to end it between us

 

My crazy mind, feeling so sure

Wasn´t able to appreciate

All the love you were giving me, I regret it

I think I´m gonna cry

 

And the truth is that I´m not so strong

As I thought

My voice´s breaking, I´m shaing in fear

Because without you, I´m nothing

 

If you go, I´ll stay like living dead

My world will end

It´s gonna be impossible for me to exist

Withut your love, without your face

 

And in regret of all of my mistakes

I beg you, please

Don´t hate me and don´t leave me

Because I´m not strong

 

And the truth is that I´m not so strong

As I thought

My voice´s breaking, I´m shaing in fear

Because without you, I´m nothing

 

If you go, I´ll stay like living dead

My world will end

It´s gonna be impossible for me to exist

Withut your love, without your face

 

And in regret of all of my mistakes

I beg you, please

Don´t hate me and don´t leave me

Because I´m not strong

Because I´m not strong

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára