Stránky

streda 25. októbra 2023

Gente de Zona: Demasiado/ Príliš/ Too much (prepis & preklad piesne/ lyrics transcription& translation)

 


        Nebojte sa ísť za tým, čo chcete, o čom snívate...žite svoj sen, robte to, čo milujete... :-) P. S: Táto pieseň nemá nikde slová, nečakane som ju musela "po sluchu" prepísať, trošku to trvalo :-), neva,  takže ak vám v texte niečo chýba, je tam chyba alebo započujete niečo, čo mne uniklo, dajte mi vedieť, nie som dokonalá a vďačne a rada si nechám poradiť či doplním, čo chýba :-)

   


         Don´t be afraid to follow what you want, what you dream of...live your dream, do what you love...:-) P.S.: For this song there were no official lyrics released, so unexpectedly, I had to transcript it by "ear", and it took some time, but it´ okay, so, in case you´re missing something or you hear something I´ve missed, if there´s any mistake, let me know, I´m not perfect and I´ll be glad and grateful for any advice or word to complete :-)

 

GENTE DE ZONA- DEMASIADO

 

Ya sé para que tuve que pasar por todo lo malo que pasé

Tuve que aprender a caer y a ponerme de pie

Y aunque perdí todo, yo nunca he perdido la fe

Yo siempre confié

 

Porque de donde vengo

A mí me enseñaron que nadie se rinde y lo malo lo enfrento

Resistí a mi excusa, el miedo se usa para seguir creciendo

Mucho menos a mí

Y aunque me dijeron que era imposible

Yo lo conseguí

 

Y ahora estoy aquí

Viviéndome lo que me prometí

Cumpliendo lo que un día soñé

Orgulloso de donde nací

Yo nunca me rindé

 

Y ahora estoy aquí

Viviéndome lo que me prometí

Cumpliendo lo que un día soñé

Orgulloso de donde nací (seguro) y donde me crié

 

Gracias a todos los que apoyaron

A todos esos que me criticaron

Los que dijeron que yo no podía

Y como siempre les saqué la mano

 

Y yo sé que el ayer no se me va a borrar de la memoria

(Tienes que saber muy bien)

Es que mi nombre es tan grande

Que seguimos siendo la historia

 

Y ahora estoy aquí

(Somos la gloria)

Viviéndome lo que me prometí

Cumpliendo lo que un día soñé

Orgulloso de donde nací

Yo nunca me quité

 

Y ahora estoy aquí

Viviéndome lo que me prometí

Cumpliendo lo que un día soñé

Orgulloso de donde nací

Y donde me crié

 

Gente de Zona

Lo mejor que suena ahora

 

De Cuba, de Barré

Pregúntala a tu mama

 

Y sigo siendo yo

Y sigo siendo yo

El que suene en todos los lados

 

La bandera de mi Cuba

Está de

Yo soy Gente de Zona

Yo soy demasiado

 

Y sigo siendo yo

El que sigue pegado

Y sigo siendo yo

El que suene en todos los lados

 

La bandera de mi Cuba

Está de

Yo soy Gente de Zona

Yo soy demasiado

 

Y sigo siendo yo

(Dale, Pututi)

Y sigo siendo yo

 

Y sigo siendo yo

Soy demasiado, ya lo sabes

 

Príliš

 

Viem, prečo som si musel prejsť všetkým tým zlým, čím som si prešiel

Musel som sa naučiť padať a vstávať

A hoci som stratil všetko, nikdy som nestratil vieru

Vždy som si veril

 

Lebo tam, odkiaľ pochádzam

Ma naučili, že nikto sa nevzdáva a tomu zlému treba čeliť

Odolal som svojim výhovorkám, strach sa používa na ďalší rast

Vďaka Bohu pre mňa

A hoci mi povedali, že je to nemožné

Ja som to dokázal

 

A teraz som tu

Prežívam to, čo som si sľúbil

Plním si to, o čom som kedysi sníval

Hrdý na to, kde som sa narodil

Nikdy som sa nevzdal

 

A teraz som tu

Prežívam to, čo som si sľúbil

Plním si to, o čom som kedysi sníval

Hrdý na to, kde som sa narodil (naozaj)

A kde som vyrastal

 

Ďakujem všetkým, čo ma podporili

Všetkým tým, čo ma kritizovali

Tí, ktorí povedali, že na to nemám

A ako vždy som im vytrel zrak

 

A viem, že včerajšok sa mi nezmaže z pamäte

(To musíš veľmi dobre vedieť)

Moje meno je tak veľkolepé

Že spolu stále tvoríme históriu

 

A teraz som tu

(Sme slávni)

Prežívam to, čo som si sľúbil

Plním si to, o čom som kedysi sníval

Hrdý na to, kde som sa narodil

Nikdy som sa nevzdal

 

A teraz som tu

Prežívam to, čo som si sľúbil

Plním si to, o čom som kedysi sníval

Hrdý na to, kde som sa narodil

A kde som vyrastal

 

Gente de Zona

To najlepšie, čo teraz znie

 

Kuba, Barré (?)

Opýtaj sa mamy, kde to je

 

A stále som to ja

Čo sa stále lepí na päty

A stále som to ja

Čo všade znie

 

Vlajka Kuby

Je ?

Som z Gente de Zona

Som až príliš dobrý

 

A stále som to ja

Čo sa stále lepí na päty

A stále som to ja

Čo všade znie

 

Vlajka Kuby

Je ?

Som z Gente de Zona

Som až príliš dobrý

 

A stále som to ja

(Do toho, Pututi)

Stále som to ja

 

Stále som to ja,

Príliš dobrý, veď vieš


 

Too much

 

I know why I had to go through all the bad I went through

I had to learn to fall and stand up again

And even though I lost everything, I´ve never lost my faith

I always believed in myself

 

Because in the place I come from

They taught me that nobody gives up and you have to face the bad

I resisted to my excuses, the fear is used to keep growing

And even more in my case

And although they told me it was impossible

I made it

 

And now I´m here

Living what I promised myself

Accomplishing what once I dreamt of

Proud of where I was born

I never gave up

 

And now I´m here

Living what I promised myself

Accomplishing what once I dreamt of

Proud of where I was born

And where I grew up (for sure)

 

Thanks to everyone who supported me

To all those who criticized me

The ones who told me that I couldn´t make it

And like always, I showed them the opposite

 

And I know that yesterday ain´t gonna be erased from my memory

(You have to knw that well)

Because my name´s great

That we´re still becoming history

 

And now I´m here

(We´re the glory)

Living what I promised myself

Accomplishing what once I dreamt of

Proud of where I was born

I never gave up

 

And now I´m here

Living what I promised myself

Accomplishing what once I dreamt of

Proud of where I was born

And where I grew up

 

Gente de Zona

The best what is played now

 

From Cuba, from Barré (?)

Ask your Mum about where it is

 

And it´s still me

The one who gets stuck on you

And I´m still me

The one that´s heard everywhere

 

The flag of Cuba

Is (?)

I´m from Gente de Zona

I´m too much

 

And it´s still me

The one who gets stuck on you

And I´m still me

The one that´s heard everywhere

 

The flag of Cuba

Is (?)

I´m from Gente de Zona

I´m too much

 

I´m still me

(Go ahaead, Pututi)

It´s still me

 

It´s still me

I´m too much, you know, hey


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára