Stránky

štvrtok 19. októbra 2023

Marc Seguí: De mi pa ti/ Odo mňa tebe/ From me to you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Na takú peknú večernú, ležérnu pohodičku.../ For a nice, casual evening mood :-)

                           

 

MARC SEGUÍ- DE MI PA TI

 

Hm-hm, hm

Hm-hm-hm

 

Casi muero solo con verte pasar

Caíste a mi mano como un rayo en el mar

Le doy gracias al cielo que pude encontrarte

 

Desde ese día, no me puedo concentrar

En otra cosa que no sea tu caminar

Y siguiendo tu huella me iría hasta a Marte

 

No sé si sé muy bien lo que es amar

Pero no sentí nunca esto por nadie

Es como algo parecido a saltar

Desde las nubes hasta un castillo hinchable

 

Y sin uso de razón

Solo escucho al corazón y de fondo reggaeton

Tumbadito bajo el Sol sin ropa

Como el gato y el ratón

Como fútbol y balón

Una no puede vivir sin otra

 

Tú sabes que yo siempre te quiero tener en mis planes

Si tú saltas, yo salto detrás

Y sabes que aunque sea pequeñita mi cama, tú cabes

Y que siempre cabrás

 

Me repito más que un loro de un pirata que busca un tesoro

Diciéndote que eres lo más bueno entre lo mejor

Yo ya he da'o la vuelta al globo

Y en todo el mundo no encuentro a un solo mejor lugar

 

Que codo con codo, me quedé bobo

En ese momento en el que te miré

Y no me extraña nada que te mirase

Lo que sentía se puede parecer a enamorarme el primer día de clase

 

Y sin uso de razón

Solo escucho al corazón y de fondo reggaeton

Tumbadito bajo el Sol sin ropa

Como el gato y el ratón

Como fútbol y balón

Una no puede vivir sin otra

 

Tú sabes que yo siempre te quiero tener en mis planes

Si tú saltas, yo salto detrás

Y sabes que aunque sea pequeñita mi cama, tú cabes

Y que siempre cabrás

 

Tararara, rarara

Rararara, rarara

 

Odo mňa tebe

 

Hm-hm, hm

Hm-hm-hm

 

Už len keď ťa vidím ísť okolo, skoro umieram

Padla si mi do rúk ako lúč do mora

Ďakujem nebesám, že som ťa mohol nájsť

 

Od toho dňa sa neviem sústrediť

Na nič iné ako na tvoju chôdzu

A nasledujúc tvoju stopu, išiel by až na Mars

 

Neviem, či viem dosť dobre, čo to znamená milovať

Ale toto som ešte nikdy k nikomu necítil

Je to niečo podobné skoku

Z oblakov do nafukovacieho hradu

 

A nepoužívajúc rozum

Počúvam len srdce a v pozadí reggaeton

Ležím nahý pod slnkom

Ako mačka a myš

Ako futbal a lopta

Jeden bez druhého nemôžu žiť

 

Vieš, že ťa chcem mať vždy vo svojich plánoch

Ak skočíš, ja skočím tiež

A vieš, že hoci by moja posteľ bola maličká, ty sa do nej zmestíš

A vždy sa do nej zmestiť budeš

 

Opakujem sa viac ako papagáj piráta, čo hľadá poklad

Keď ti hovorím, že si tá najlepšia medzi najlepším

A obišiel som už celú zemeguľu

A na celom svete nenájdem jediné lepšie miesto

 

Lebo lakeť pri lakti, úplne som zblbol

V tej chvíli, čo som sa na teba pozrel

A vôbec ma neudivuje, že na teba pozerám

To, čo som cítil, sa môže podobať zamilovaniu sa v prvý školský deň

 

A nepoužívajúc rozum

Počúvam len srdce a v pozadí reggaeton

Ležím nahý pod slnkom

Ako mačka a myš

Ako futbal a lopta

Jeden bez druhého nemôžu žiť

 

Vieš, že ťa chcem mať vždy vo svojich plánoch

Ak skočíš, ja skočím tiež

A vieš, že hoci by moja posteľ bola maličká, ty sa do nej zmestíš

A vždy sa do nej zmestiť budeš

 

Tararara, rarara

Rararara, rarara


 

From me to you

 

Hm-hm, hm

Hm-hm-hm

 

I almost die when I only see you going around

You fell into my hand like a ray into the sea

I´m grateful to Heaven that I could find you

 

Since that day, I can´t focus

In anything else that´s not you walking by

And following your footprints, I´d go even to Mars

 

I don´t know if I know well what it means to love

But I´ve never felt this way before to anyone

It´s something similar to jumping

From the clouds to an inflatable castle

 

And without using the brain

I only listen to heart and to reggaeton in the background

Lying naked under the Sun

Like a cat and a mouse

Like a football and a ball

One can´t live without other

 

You know I always want to have you in my plans

If you jump, I jump, too

And you know that even if my bed was tiny, you fit in

And you always will

 

I repeat myself more than a parrot of a pirate who´s looking for a treasure

Telling you that you´re the best among the best

And I already went all around the globe

And in the whole world, I can´t find any better place

 

Because elbow with elbow, I stayed like a fool

In the moment I looked at you

And it´s no surprise that I´d look at you

What I felt can look like falling in love on the very first school´s day

 

And without using the brain

I only listen to heart and to reggaeton in the background

Lying naked under the Sun

Like a cat and a mouse

Like a football and a ball

One can´t live without other

 

You know I always want to have you in my plans

If you jump, I jump, too

And you know that even if my bed was tiny, you fit in

And you always will

 

Tararara, rarara

Rararara, rarara


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára