Stránky

utorok 3. októbra 2023

Ismael Serrano: Me amo/ Ľúbim sa/ I love myself (preklad piesne/ lyrics translation)

 


           Pieseň, akú presne dnes potrebujem...jemná, láskavá, bez drám... ako stvorená na všetky druhy oddychu (po ničom viac teraz ani netúžim :-))

           A song I really need today...gentle, kind, no dramas...as if made for all the types of relax and rest (I don´t long for anything else right now :-))

 

ISMAEL SERRANO- ME AMO

 

Somos cuerpos perfectos

con el filo mellado.

Somos lo que el espejo

no refleja del todo.

Soy el tiempo ganado.

 

Soy la más bella arruga.

Soy la piel que han surcado

Tantos ríos de lluvia,

Fruto de tanta risa,

Fruto de algunos llantos.

 

Soy la vida a punto de empezar

Y soy bello porque soy real.

 

Soy la duda eterna que hay en mí,

Y también todo lo que aprendí.

Y me amo tanto...

Me amo así.

Y me amo tanto...

Me amo así.

 

Soy la curva más bella

Que la luna trazó.

Soy la talla perfecta

Para vestir el traje

de tu celebración.

 

Soy el árbol pelado

que se empeña en ser flor.

Soy lo no planeado.

Soy el viento que arrastra

una vieja canción.

 

Soy la vida a punto de empezar

Y soy bello porque soy real.

 

Soy la duda eterna que hay en mí,

Y también todo lo que aprendí.

Y me amo tanto...

Me amo así.

Y me amo tanto...

Me amo así

 

Ľúbim sa

 

Sme dokonalé telá

s otlčenými hranami.

Sme tým, čo zrkadlo

tak úplne neodráža.

Som čas, ktorý som získal.

 

Som tá najkrajšia vráska.

Som pokožka, ktorú zbrázdili

Toľké rieky dažďa

Ovocie toľkého smiechu

Plody nejakých nárekov

 

Som život, čo práve začína

A som nádherný, lebo som skutočný

 

Som večná pochybnosť, ktorá je vo mne

A som aj všetkým, čo som sa naučil

A tak veľmi sa ľúbim...

Ľúbim sa taký, aký som.

A tak veľmi sa ľúbim...

Ľúbim sa taký, aký som.

 

Som tá najkrajšia krivka

Ktorú nakreslil Mesiac.

Som dokonalá veľkosť

Na to, aby som si obliekol

šaty na tvoju oslavu.

 

Som holý strom

Ktorý sa rozhodol byť kvetom

Som tým neplánovaným.

Som vietor, ktorý roznáša

starú pieseň.

 

Som život, čo práve začína

A som nádherný, lebo som skutočný

 

Som večná pochybnosť, ktorá je vo mne

A som aj všetkým, čo som sa naučil

A tak veľmi sa ľúbim...

Ľúbim sa taký, aký som.

A tak veľmi sa ľúbim...

Ľúbim sa taký, aký som.


 

I love myself

 

We are the perfect bodies

With a chipped edge

We are what mirror doesn´t

reflect in all.

I am a time I gained.

 

I am the most beautiful wrinkle.

I am a skin that was scored

By so many rivers of rain.

A fruit of so much laughing.

A fruit of some crying.

 

I am a life that´s about to start.

And I´m beautiful because I´m real.

 

I´m an eternal doubt that´s in me

And also everything I´ve learned.

And I love myself so much...

I love myself the way I am.

And I love myself so much...

I love myself the way I am.

 

I am the most beautiful curve

That was traced  by Moon.

I am the perfect size

To dress a clothes

for your celebration.

 

I am the bare tree

That insists on being a flower.

I am the unplanned.

I am a wind that pulls away

an old song.

 

I am a life that´s about to start.

And I´m beautiful because I´m real.

 

I´m an eternal doubt that´s in me

And also everything I´ve learned.

And I love myself so much...

I love myself the way I am.

And I love myself so much...

I love myself the way I am.

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára