Stránky

sobota 25. novembra 2023

Beangel: Aquí estamos/ Tu sme/ Here we are (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          Spolu, silnejší....kráčame vždy (konečne:) jeden k druhému :-)


          Together, stronger...we always (finally) walk towards each other :-)

 

BEANGEL- AQUÍ ESTAMOS

 

Desde que te vi

Supe que eras tú

La que con su luz me volvería alumbrar

 

Tú llegaste a mi

Con solo un propósito

Tan lógico

 

/: Y sé que fue tu risa

La ternura en tus caricias

Lo suave de tu voz

Y esa olor

Que combina con la brisa:/

 

Y aquí estamos

Más fuerte que nunca

Más juntos que nunca

Y aquí estamos

No hay tempestad

Que me separe de tu mano.

 

Y aquí estamos

Junticos pa’ siempre

Como dos valientes

Aquí estamos

Caminando con

diosito de la mano

 

Nunca imaginé

Que sería tu

El que calmaría todos miedos

Y mi inquietud

El que me toca y

desnuda porque dentro

Yo no te esperé

Pero te encontré en mis sueños

Ahora te tengo

Y el amor que te tengo

Sabes bien es eterno

 

Y aquí estamos

Más fuerte que nunca

Más juntos que nunca

Y aquí estamos

No hay tempestad

Que me separe de tu mano.

 

Y aquí estamos

Junticos pa’ siempre

Como dos valientes

Aquí estamos

Caminando con

diosito de la mano

 

La que me enseñó a ser más fuerte

Mi paz y mi suerte

Sin duda

Que bendición conocerte!

La que

Siempre ha estado al lado mío

Y en los malos momentos

Me abriga del frío

 

/:Mi felicidad tiene tu nombre

Mi vida tiene tu nombre:/

 

Y sé que fue tu risa

La ternura en tus caricias

Lo suave de tu voz

Y esa olor

Que combina con la brisa

 

Y aquí estamos

Más fuerte que nunca

Más juntos que nunca

Y aquí estamos

No hay tempestad

Que me separe de tu mano.

 

Y aquí estamos

Junticos pa’ siempre

Como dos valientes

Aquí estamos

Caminando con

diosito de la mano

 

Mi felicidad tiene tu nombre

Mi vida tiene tu nombre.

 

Mi felicidad tiene tu nombre

 

Mi felicidad tiene tu nombre

Mi vida tiene tu nombre

Mi felicidad tiene tu nombre

Mi vida tiene tu nombre.

 

Mi felicidad tiene tu nombre

Mi vida tiene tu nombre.

 

Tu sme

 

Odkedy som ťa uvidel

Vedel som, že si to ty

Tá, ktorá ma znova rozžiarila svojím svetlom

 

Prišiel si ku mne

S jediným úmyslom

Tak logickým

 

/: A viem, že to bol tvoj úsmev

Neha v tvojich dotykoch

A jemnosť tvojho hlasu

A tá vôňa

Ktorá sa mieša s vánkom :/

 

A tu sme

Silnejší než kedykoľvek predtým

Viac spolu než kedykoľvek predtým

A tu sme

Niet takej búrky

Čo by ma oddelila od tvojej ruky

 

A tu sme

Spolu navždy

Ako dvaja odvážlivci

Tu sme

Kráčajúc s Bohom ruka v ruke

 

Nikdy som si nepredstavovala

Že to budeš ty

Kto upokojí všetky strachy

A môj nepokoj

Ten, kto sa ma dotkne a vyzlieka, lebo vo vnútri

Nečakala som ťa

Ale našla som ťa v mojich snoch

Teraz ťa mám

A láska, ktorú k tebe cítim

Vieš dobre, že je navždy

 

A tu sme

Silnejší než kedykoľvek predtým

Viac spolu než kedykoľvek predtým

A tu sme

Niet takej búrky

Čo by ma oddelila od tvojej ruky

 

A tu sme

Spolu navždy

Ako dvaja odvážlivci

Tu sme

Kráčajúc s Bohom ruka v ruke

 

Tá, ktorá ma naučila byť silnejším

Môj pokoj a moje šťastie

Niet pochybností

Aké požehnanie, že som ťa spoznal!

Tá, čo vždy bola

Po mojom boku

A v zlých chvíľach

Ma chráni pred chladom

 

/: Moje šťastie má tvoje meno

Môj život má tvoje meno:/

 

A viem, že to bol tvoj úsmev

Neha v tvojich dotykoch

A jemnosť tvojho hlasu

A tá vôňa

Ktorá sa mieša s vánkom

 

A tu sme

Silnejší než kedykoľvek predtým

Viac spolu než kedykoľvek predtým

A tu sme

Niet takej búrky

Čo by ma oddelila od tvojej ruky

 

A tu sme

Spolu navždy

Ako dvaja odvážlivci

Tu sme

Kráčajúc s Bohom ruka v ruke

 

Moje šťastie má tvoje meno

Môj život má tvoje meno

 

Moje šťastie má tvoje meno

 

Moje šťastie má tvoje meno

Môj život má tvoje meno

 

Moje šťastie má tvoje meno

Môj život má tvoje meno

 

Moje šťastie má tvoje meno

Môj život má tvoje meno


 

Here we are

 

Ever since I saw you

I knew it was you

The one who would shed light upon me again

 

You came to me

With only one logical

Intention

 

/: And I know that it was your smile

The tenderness in your touch

The softness of your voice

And that smell

That blends with a brise :/

 

And here we are

Stronger than ever

More together than ever

And here we are

There´s no storm

That would separate me from your hand

 

And here we are

Together forever

Like two brave people

Here we are

Walking with God, hand in hand

 

I never imagined

That it would be you

The one who soothes all fears

And my restlessness

The one who touches me and takes off my clothes, because inside

I didn´t expect you

But I foud you in my dreams

Now I have you

And the love I have for you

You know well it´s forever

 

And here we are

Stronger than ever

More together than ever

And here we are

There´s no storm

That would separate me from your hand

 

And here we are

Together forever

Like two brave people

Here we are

Walking with God, hand in hand

 

The one who taught me to be stronger

My peace and my destiny

There´s no doubt

What a blessing to get to know you!

The one who has always been

By my side

And in bad moments

She keeps me away from cold

 

/: My happines has your name

My life has your name :/

 

And I know that it was your smile

The tenderness in your touch

The softness of your voice

And that smell

That blends with a brise

 

And here we are

Stronger than ever

More together than ever

And here we are

There´s no storm

That would separate me from your hand

 

And here we are

Together forever

Like two brave people

Here we are

Walking with God, hand in hand

 

My happines has your name

My life has your name

 

My happines has your name

 

My happines has your name

My life has your name My happines has your name

My life has your name

 

My happines has your name

My life has your name


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára