Stránky

štvrtok 2. novembra 2023

Leoni Torres: Me quedo contigo/ Zostanem s tebou/ I stay with you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          Príjemná, jednoduchá, milá salsa oddychovka/ A nice, pleasant, simple salsa to chill out :-)

                                     

 

LEONI TORRES- ME QUEDO CONTIGO

 

Quiero ser el brillo en tus ojos

Quiero ser la paz que te indunda

Hoy voy a colmarte de antojos

Hoy te voy amar con locura

Y si tú lo quieres así

Yo te puedo dar lo que quieras

Sólo por hacerte feliz

 

Hoy voy a quererte mi nena

Dame tu amor esta noche

Que yo me quedo contigo

Seré tu amante y tu Dios

Seré tu pan y tu vino

 

Y si tú quieres yo soy

El que te da su bandera

El que te cura el dolor

El que te da lo que quieras

 

El que te sueña y te espera

 

El que te da lo que quieras

Es que sólo se puede ser feliz

Cuando se entrega el alma

Y cuando tú me besas sólo así

Me devuelves la calma

 

Puedes contar conmigo corazón

Para la vida entera

Y celebremos junto esta unión

Bajo la luna llena

 

Dame tu amor esta noche

Que yo me quedo contigo

Seré tu amante y tu Dios

Sere tu pan y tu vino

 

Y si tú quieres yo soy

El que te da su bandera

El que te cura el dolor

El que te da lo que quieras

 

El que te sueña y te espera

 

El que te da lo que quieras

El que te sueña y te espera

El que te da lo que quieras

El que te sueña y te espera

 

Y si tú me quieres sin pensarlo

Me quedo a tu lado

Qué es lo que hiciste mujer

Que estoy tan enamorado

Dime que es lo que hiciste mujer

 

Si tú me quieres sin pensarlo

Me quedo a tu lado

Qué es lo que hiciste mujer

Que estoy tan enamorado

 

Zostanem s tebou

 

Chcem byť žiarou v tvojich očiach

Chcem byť pokojom, čo ťa zaplavuje

Dnes ti splním vrtochy

Dnes ťa budem milovať ako šialenec

A ak to tak chceš

Môžem ti dať čokoľvek čo chceš

Len aby som ťa urobil šťastnou

 

Dnes ťa budem milovať, dievča moje

Daj mi dnes v noci tvoju lásku

Lebo ja s tebou zostanem

Budem tvoj milenec a tvoj boh

Budem tvoj chlieb a tvoje víno

 

A ak chceš, som

Ten, kto ti odovzdá svoju vlajku

Ten, kto ti vylieči bolesť

Ten, čo ti dá čo chceš

 

Ten, kto o tebe sníva a čaká na teba

 

Ten, kto ti dá to, čo chceš

Lebo šťastný sa dá byť len vtedy

Keď odovzdáš dušu

A keď ma pobozkáš, len tak

Mi vrátiš pokoj

 

Môžeš so mnou rátať, srdiečko

Na celý život

A oslávme spolu toto spojenie

Pod mesiacom v splne

 

Daj mi dnes v noci tvoju lásku

Lebo ja s tebou zostanem

Budem tvoj milenec a tvoj boh

Budem tvoj chlieb a tvoje víno

 

A ak chceš, som

Ten, kto ti odovzdá svoju vlajku

Ten, kto ti vylieči bolesť

Ten, čo ti dá čo chceš

 

Ten, kto o tebe sníva a čaká na teba

 

Ten, čo ti dá čo chceš

Ten, kto o tebe sníva a čaká na teba

Ten, čo ti dá čo chceš

Ten, kto o tebe sníva a čaká na teba

 

A ak ma chceš bez premýšľania

Zostanem pri tebe

Čo si to so mnou porobila

Že som tak zamilovaný

Povedz mi, čo si to so mnou urobila

 

A ak ma chceš bez premýšľania

Zostanem pri tebe

Čo si to so mnou porobila

Že som tak zamilovaný

 

I´ll stay with you

 

I want to be a shine in your eyes

I want to be peace that floods you

Today, I want to satisfy your whims

Today, I´m gonna love you with madness

And if you want it like this

I can give whatever you want

Only to make you happy

 

Today, I´m gonna love you, my girl

Give me your love tonight

Because I will stay with you

I´ll be your lover and your God

I´ll be your bread and wine

 

And if you want, I am

The one who gives you his flag

The one who heals your pain

The one who gives you what you want

 

The one who dreams about you and waits for you

 

The one who gives you what you want

Because the one can be happy only

When you give your soul

And when you kiss me like that

You will give me back peace

 

You can count on me

For the whole life

And let´s celebrate together this union

Under the full moon

 

 

 

Give me your love tonight

Because I will stay with you

I´ll be your lover and your God

I´ll be your bread and wine

 

And if you want, I am

The one who gives you his flag

The one who heals your pain

The one who gives you what you want

 

The one who dreams about you and waits for you

 

The one who gives you what you want

The one who dreams about you and waits for you

The one who gives you what you want

The one who dreams about you and waits for you

 

And if you want me without thinking

I stay by your side

What you´ve done to me, woman

That I´m so in love

What you´ve done to me, woman

 

And if you want me without thinking

I stay by your side

What you´ve done to me, woman

That I´m so in love

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára