Stránky

streda 8. novembra 2023

Jennifer Lopez, Maluma: Pa´ti/ Pre teba/ For you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


           Nejde o to, koľko máte, ale to, či máte niekoho, s kým sa o to podeliť (kým to teda ešte máte :-P) 

           It doesn´t matter how rich you are; what matters is to have someone with who to share  it (well, at least until you have it :-P)           

 

JENNIFER LÓPEZ, MALUMA- PA´ TI

 

Tengo una vista al mar desde el balcón

Desayuno en la cama, ¿por qué no?

Tengo un closet full de Christian Dior

Obras de Picasso y hasta de Van Gogh

 

Tantos autos y diamantes

Avión con mi nombre adelante

Todo lo que tengo solo tiene precio si

Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

 

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Pase lo que pase estoy pa' ti, pa' ti

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

 

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Pase lo que pase estoy pa' ti, pa' ti

Todo lo que tengo e' pa' ti, pa' ti

Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

 

La cuenta del banco

Quiero consentirte, te doy lo que quieras

Mi voz cuando canto

También lo que tengo bajo de las caderas

O vamos de luna de miel pa' Puerto Rico (Puerto Rico)

 

Después del yate llegamo' a Santo Domingo

Ya tú sabes lo bien que sabe

De mi boca tú tiene' la llave (la llave)

Estoy lista ya, solo tú me interesa'

'Tamo pa' pasar la vida completa

 

Tantos autos y diamantes

Avión con mi nombre adelante

Todo lo que tengo solo tiene precio si

Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

 

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Pase lo que pase estoy pa' ti, pa' ti

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

 

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Pase lo que pase estoy pa' ti, pa' ti

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti (Papi Juancho, mamacita)

 

Si tú me da' de to' lo tuyo, baby

Mataría por ti, me arriesgaría por ti, mi amor (ta-ta, ta-ta)

Aunque en mi cuenta de banco no hayan ni mil (sí, sí)

Todo será fácil si te pone' pa' mí, mamá (baby)

 

Mucho me demoré pa' conocer a tu viejo (viejo, viejo)

Cuando me trataban como to' un pendejo

Y míranos, aquí estamo'

Nadie no' creía que íbamo' pa' viejo'

Estás en mi mente, bebecito todo el día

 

Tu cuerpo es como poesía, uh

Sin problemas te lo admito, si no estás, me debilito

Cada ve' que tú te va' me queda faltando un poquito (¿qué, qué?)

Baby, yo te necesito, me tiene' loco, loquito

No he fumado nada y ya me tiene' volando bajito

 

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Pase lo que pase estoy pa' ti, pa' ti

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

 

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Pase lo que pase estoy pa' ti, pa' ti

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti

Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

 

Alright, alright

J-Lo, llegué yo

Papi Juancho, mamacita

 

 

Pre teba

 

Mám balkón s výhľadom na more

Raňajkujem v posteli, prečo nie?

Mám skriňu plnú Christiana Diora

Diela Picassa a dokonca Van Gogha

 

Toľko áut a diamantov

Lietadlo s mojím menom vpredu

Všetko, čo mám, má cenu, ak

To zdieľam spolu s tebou, yeah-yeah

 

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Nech sa stane čokoľvek, som tu pre teba, pre teba

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Len pre teba, pre teba, pre teba

 

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Nech sa stane čokoľvek, som tu pre teba, pre teba

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Len pre teba, pre teba, pre teba

 

Bankový účet

Chcem ti dať povolenie, dám ti čo chceš

Môj hlas, keď spievam

Aj to, čo mám pod bokmi

Alebo pôjdeme na medové týždne do Portorika

(Portorika)

 

Po jachte prídeme do Santo Domingo

Už vieš, ako dobre chutia moje ústa

Ty máš kľúč od mojich úst

Už som pripravená, zaujímaš ma len ty

Sme tu, aby sme spolu strávili celý život

 

Toľko áut a diamantov

Lietadlo s mojím menom vpredu

Všetko, čo mám, má cenu, ak

To zdieľam spolu s tebou, yeah-yeah

 

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Nech sa stane čokoľvek, som tu pre teba, pre teba

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Len pre teba, pre teba, pre teba

 

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Nech sa stane čokoľvek, som tu pre teba, pre teba

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Len pre teba, pre teba, pre teba

 

Ak mi dáš všetko svoje, zlato

Zabíjal by som kvôli tebe, riskoval kvôli tebe, láska moja (ta-ta, ta-ta)

Hoci na mojom bankovom účte nie je ani tisícka (tak, tak)

Všetko bude ľahké, ak mi niečo dáš, kráska (zlato)

 

Stálo ma veľa času, aby som spoznal tvojho starého (starého, starého)

Keď so mnou zaobchádzali ako s úplným hlupákom

A pozri na nás, tu sme

Nikto neveril, že to dotiahneme do staroby

Si v mojej mysli, miláčik, celý deň

 

Tvoje telo je ako poézia

Priznám ti to bez problémov, ak tu nie si, som slabý

Vždy keď odídeš, akoby zo mňa trocha ubudlo (čo, čo?)

Baby, potrebujem ťa, šaliem z teba

Nič som nefajčil a už si lietam nad zemou

 

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Nech sa stane čokoľvek, som tu pre teba, pre teba

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Len pre teba, pre teba, pre teba

 

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Nech sa stane čokoľvek, som tu pre teba, pre teba

Všetko, čo mám, je pre teba, pre teba

Len pre teba, pre teba, pre teba

 

Dobre, dobre

J-Lo, prišiel som ja

Papi Juancho, kráska


 

For you

 

I have a sea view balcony

I have breakfast in bed, why not?

I have a closet full of Chritian Dior

The works of Picasso and even Van Gogh

 

So many cars and diamonds

A plane with my name in front

Everything I have is worth only when

I share it together with you, yeah-yeah

 

Everything I have is for you, for you

No matter what happens, I´m here for you, for you

Everything I have is for you, for you

Only for you, for you, for you

 

Everything I have is for you, for you

No matter what happens, I´m here for you, for you

Everything I have is for you, for you

Only for you, for you, for you

 

A bank account

I want to give you consent to, I´ll give you whatever you want

My voice when I sing

Also what I have below my hips

Or let´s go for a honeymoon to Puerto Rico

(Puerto Rico)

 

After sailing on yacht, we´ll come to Santo Domingo

You already know how good it tastes

You have the key (the key) from my mouth

I´m already ready, I´m interested only in you

We´re here to spend together the whole life

 

So many cars and diamonds

A plane with my name in front

Everything I have is worth only when

I share it together with you, yeah-yeah

 

Everything I have is for you, for you

No matter what happens, I´m here for you, for you

Everything I have is for you, for you

Only for you, for you, for you

 

Everything I have is for you, for you

No matter what happens, I´m here for you, for you

Everything I have is for you, for you

Only for you, for you, for you

 

If you give me all that´s yours, baby

I´d kill for you, I´d take any risk for you, my love (ta-ta, ta-ta)

Even if there´s not a thousand in my bank account (yes, yes)

Everything will be easy if you give me something, darling (baby)

 

It took me so much time to know your husband (geezer, geezer)

When they treated like a total fool

And look at us, here we are

Nobody believed us to stay until we get old

You´re in my mind, darling, all day long

 

Your body is like a poetry, uh

I admit it to you without problems, if you´re not here, I´m getting weak

Every time you leave, I´m a little bit missing something (what, what?)

Baby, I need you, you make me crazy, mad

I haven´t smoked anything and you´re making me flying high

 

Everything I have is for you, for you

No matter what happens, I´m here for you, for you

Everything I have is for you, for you

Only for you, for you, for you

 

Everything I have is for you, for you

No matter what happens, I´m here for you, for you

Everything I have is for you, for you

Only for you, for you, for you

 

Alright, alright

J-Lo, I came in

Papi Juancho, beautiful girl


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára