Stránky

utorok 21. novembra 2023

Mista: Deň s tebou/ Un día contigo/ A day with you (traducción de letras/ lyrics translation)

 


       Aj ten najtemnejší deň sa zmení na úžasný, keď ste s niekým, koho milujete...a to najvzácnejšie, čo mu/ im môžete dať, je čas, tak na nich nešetrite :)

      Hasta el día más oscuro se convierte en el más fabuloso si estás con alguien que amas...y lo más precioso que uno puede dar al otro, es tu tiempo, así que con el, no lo ahorres ...:-)

      Even the darkest day turns into the most fabulous one if you´re with someone you love...and the most precious thing you can give to your loved ones is your time, so don´t spare on them... :-)

 

MISTA- DEŇ S TEBOU

 

Deň je krásny

Deň je úžasný

Aj keď nespím

Tak priestor je na sny

 

Čo dá sa nájsť

Si aj nájdem

Je mi fajn, pijem čaj

Vychutnávam ten deň

 

Deň je krásny

Aj keby nebol

Tak je krásny

Pretože som s tebou

 

Čo má prísť, viem

To aj príde

Nevidím čierny dym

Je to nádherný deň

 

Deň s tebou – ou- ou

Ten chybu nemá

Som bez slov – ou- ou

Tak hlučne nemá

Si so mnou – ou- ou

Ja stále chcem mať

Deň s tebou – ou- ou

 

Deň je krásny

Tak to vyzerá

Že si moja

Neskrytá kamera

 

Čo láska dá

To si beriem

Ty si môj včelí roj

Ty si môj skvelý deň

 

Deň s tebou – ou- ou

Ten chybu nemá

Som bez slov – ou- ou

Tak hlučne nemá

Si so mnou – ou- ou

Ja stále chcem mať

Deň s tebou – ou- ou

 

Deň je krásny

Deň je úžasný

Aj keď nespím

Tak priestor je na sny

 

Deň je krásny

Aj keby nebol

Tak je krásny

 

/: Deň s tebou – ou- ou

Ten chybu nemá

Som bez slov – ou- ou

Tak hlučne nemá

Si so mnou – ou- ou

Ja stále chcem mať

Deň s tebou – ou- ou:/

 

Un día contigo

 

El día es bonito

El día es maravilloso

Aunque no estoy dormida

Tengo espacio para los sueños

 

Lo que puedo encontrar

Lo encontraré de todas maneras

Estoy bien, bebiendo un té

Disfrutando este día

 

El día es bonito

Pero aunque no lo sea

Es bonito

Porque estoy contigo

 

Lo que tiene que llegar, lo sé

Llegará

No veo el humo negro

Es un día fabuloso

 

Un día contigo-ou-ou

Es impecable

No  tengo palabras- ou-ou

Tan ruidosamente muda

Estás conmigo-ou-ou

Yo siempre quiero tener

Un día contigo- ou-ou

 

El día es bonito

Parece

Que eres

Mi cámara no oculta

 

Lo que el amor me da

Me lo tomo

Eres mi ganado

Eres mi día fabuloso

 

Un día contigo-ou-ou

Es impecable

No  tengo palabras- ou-ou

Tan ruidosamente muda

Estás conmigo-ou-ou

Yo siempre quiero tener

Un día contigo- ou-ou

 

El día es bonito

El día es maravilloso

Aunque no estoy dormida

Tengo espacio para los sueños

 

El día es bonito

Pero aunque no lo sea

Es bonito

 

/:Un día contigo-ou-ou

Es impecable

No  tengo palabras- ou-ou

Tan ruidosamente muda

Estás conmigo-ou-ou

Yo siempre quiero tener

Un día contigo- ou-ou:/

 

A day with you

 

Day is beautiful

Day is marvellous

Even when I don´t sleep

I have space for dreams

 

What can be found

I´ll find anyway

I´m okay, I´m drinking tea

Enjoying this day

 

Day is beautiful

Even if it wasn´t

It´s beautiful

Because I´m with you

 

What shall come, will

I know that

I don´t see the dark smoke

It´s a beautiful day

 

A day with you-ou-ou

Is flawless

I´m left without words-ou-ou

So noisily mute

You´re with me-ou-ou

I always want to have

A day with you- ou-ou

 

Day is beautiful

It seems like

You´re mine

No hidden camera

 

What love gives

I take

You are my hive

You are my great day

 

A day with you-ou-ou

Is flawless

I´m left without words-ou-ou

So noisily mute

You´re with me-ou-ou

I always want to have

A day with you- ou-ou

 

Day is beautiful

Day is marvellous

Even when I don´t sleep

I have space for dreams

 

Day is beautiful

Even if it wasn´t

It´s beautiful

 

/: A day with you-ou-ou

Is flawless

I´m left without words-ou-ou

So noisily mute

You´re with me-ou-ou

I always want to have

A day with you- ou-ou :/


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára