Stránky

streda 15. novembra 2023

Francisca Valenzuela: Extraño/ Chýbaš mi/ Missing you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Pieseň, ktorá ma dostala svojím kontrastom- na jednej strane jemný klavír a rozcítený hlas, ktorý akoby sa mal každú chvíľu zlomiť; na strane druhej pomerne vyzývavý a provokatívny, naturalisticky vykreslený videoklip...Dá sa povedať, že v určitom zmysle dokážem pochopiť pocit tej piesne a stotožniť sa s ňou, až na jednu vec: záver...Lebo ja sa rada mám a na rozdiel od "hrdinky" piesne si myslím, že som dosť dobrá na to, aby ma miloval aj niekto iný okrem mňa 😏

                 


         A song that got me with its contrast- on one side, there´s a gentle piano and an emotional voice that seems like it could be broken in every second; on the other side, it has quite provocative and daring, very naturally and rawly made video...And I can say that in some sense, I can understand the feeling and identify with it, almost in everything, but an ending...Because I, unlike the " heroine" of the song, think that I´m good enough also to be loved by soomeone else than me 😏

 

FRANCISCA VALENZUELA- EXTRAÑO

 

Sola en el lobby del hotel

Esperando el taxi 5am

En una ciudad

Que no es la mía

 

Vi tu cara escondida en la de él

Los hombres ya se me parecen

Fantasma le doy de comer

Me siento vacía

 

Y te extraño

Por eso me entrego a este extraño

Si cuando lo tengo a este extraño

Jadeando y entregándose a mí

Me recuerda a ti, te extraño

 

Confieso que no me gustaba tanto

Es anestesia ayuda a superarlo

Me río y siento reina

Dice que conmigo sueña

 

Aunque tú y yo sabemos

No es verdadero

Es solo el miedo

A la soledad, al rechazo de alguien más

Que ganas de arrancar

 

Y te extraño

Por eso me entrego a este extraño

Si cuando lo tengo a este extraño

Jadeando y entregándose a mí

Me recuerda a ti, te extraño

 

Y te extraño

Por eso me entrego a este extraño

Si cuando lo tengo a él, es extraño

Jadeando y entregándose a mí

Me recuerda a ti, te extraño

 

Soy tan fabulosa

Y estoy tan fabulosamente perdida

Si yo fuera tú

Tampoco me querría

 

Chýbaš mi

 

Sama vo vestibule hotela

Čakám ráno o piatej na taxík

V nejakom meste

Ktoré nie je moje

 

Videla som tvoju tvár ukrytú v tej jeho

Muži sa mi už podobajú na

Ducha, ktorého kŕmim

Cítim sa prázdna

 

A chýbaš mi

Preto sa odovzdávam tomuto cudzincovi

Lebo kým mám pri sebe tohto neznámeho

Ktorý dychčí a odovzdáva sa mi

Pripomína mi teba, chýbaš mi

 

Priznávam, že sa mi až tak nepáčil

Je to anestézia, pomáha mi to prekonať

Smejem sa a cítim sa ako kráľovná

Hovorí, že sa mu o mne sníva

 

Hoci ty a ja vieme

Že to nie je skutočné

Je to len strach

Zo samoty, z toho že ma odmietne niekto iný

Mám chuť rozbehnúť sa preč

 

A chýbaš mi

Preto sa odovzdávam tomuto cudzincovi

Lebo kým mám pri sebe tohto neznámeho

Ktorý dychčí a odovzdáva sa mi

Pripomína mi teba, chýbaš mi

 

A chýbaš mi

Preto sa odovzdávam tomuto cudzincovi

Lebo kým mám pri sebe tohto neznámeho

Ktorý dychčí a odovzdáva sa mi

Pripomína mi teba, chýbaš mi

 

Som tak úžasná

A som tak fantasticky stratená

Keby som bola tebou

Tiež by som sa nemilovala


 

Missing you

 

Alone in the hotel lobby

Waiting for a cab at 5 o´clock in the morning

In a city

That´s not mine

 

I saw your face hidden in his

Men already look like

A ghost to, I´m feeding them

I feel empty

 

And I miss you

That´s why I´m having sex with this stranger

Because when I have this stranger

Panting and taking me in

He reminds me of you, I miss you

 

I admit that I didn´t like him that much

It´s anesthesia, it helps me to overcome you

I laugh and feel like a queen

He says that he dreams about me

 

Although you and I know

That it´s not true

It´s only fear

Of loneliness, of rejection of someone else

I want to start running

 

And I miss you

That´s why I´m having sex with this stranger

Because when I have this stranger

Panting and taking me in

He reminds me of you, I miss you

 

And I miss you

That´s why I´m having sex with this stranger

Because when I have this stranger

Panting and taking me in

He reminds me of you, I miss you

 

I´m so fabulous

And I´m so fabulously lost

If I were you

I wouldn´t love myself either


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára