Stránky

pondelok 6. novembra 2023

Maldita Nerea: Duele/ Bolí/ Hurts (preklad piesne/ lyrics translation)

 


              Moji obľúbenci Maldita Nerea a ich pieseň, ktorá si ma pritiahla svojím textom :)

                               


             My favourite group Maldita Nerea and their song that attracted me with its lyrics :-)

 

Hurts

 

I wanted to turn around and I didn´t

I wanted to love and didn´t love

I want to not to feel, but I felt

And I lie too well, sometimes too well

 

I wanted not to lose it and I lost

Iwanted not to know and I knew it

I wanted to see it and it was disappearing, disappearing

And I lie too well, sometimes too well

 

To lie is having tried to hide

To lie is not having wanted to understand

If there was no price to pay, then why did it hurt me

Why did it hurt me

 

I want to rise up like sun and I was getting dark

I wanted to become a light and I didn´t burn

I wanted not to feel, but it hurt, it hurt

I lie a way too well, always too well

Too well

 

To lie is having tried to hide

To lie is not having wanted to learn

I thought there wouldn´t be a price to pay

That it wouldn´t hurt, wouldn´t hurt

 

I should have listened and trusted

I should have tried it once more

Knowing that a fear is an arrow and it would find me

That it would find me

 

The guilt, the anger, the absence, the thirst

The desire to escape of someone who doesn´t want to see

The perfect scene of a drama in which you´d end

In which you´d end

 

But how much it hurts, it hurts, how much it hurts, how much it hurts

 

I should have listened to myself and trusted

I should have loved myself and love

Knowing that a fear is an arrow and it would find me

That it would find me

 

But how much it hurts, how much it hurts...

Tell me how much it hurts, how much it hurts...

 

Bolí

 

Chcel som sa otočiť a neotáčal sa

Chcel som milovať a nemiloval som

Chcel som necítiť, ale cítil som

A klamem pridobre, občas až pridobre

 

Nechcel som to stratiť a stratil som

Chcel som to nevedieť a vedel som

Chcel som to vidieť a mizlo to, mizlo to

A klamem pridobre, občas až pridobre

 

Klamať je pokúšať sa ukryť

Klamať je nechcieť tomu rozumieť

Ak nebola cena, ktorú bolo treba platiť, prečo ma to teda tak bolelo

Prečo to tak bolelo

 

Chcel som svitať a menil sa na tmu

Chcel som sa stať svetlom a nehorel som

Chcel som necítiť, ale bolelo to, bolelo to

Klamem pridobre, vždy až pridobre

Pridobre

 

Klamať je pokúšať sa to skryť

Klamať je nechcieť sa naučiť

Myslel som, že nebude cena

Že to nebude bolieť, nebude bolieť

 

Mal som počúvať a veriť

Mal som sa o to pokúsiť ešte raz

Vediac, že strach je šíp a že si ma nájde

Že si ma nájde

 

Vina, hnev, neprítomnosť, smäd

Chuť na útek u niekoho, kto nechce vidieť

Dokonalý výjav z drámy, v ktorej by si skončil

V ktorej by si skončil

 

Ale ako veľmi to bolí, ako to bolí, ako to bolí, ako to bolí

 

Mal som počúvať sám seba a veriť

Mal som mať rád sám seba a milovať

Vediac, že strach je šíp a že si ma nájde

Že si ma nájde

 

Ale ako veľmi to bolí, ako to bolí...

Povedz mi, ako veľmi to bolí, to bolí...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára