Stránky

nedeľa 5. novembra 2023

Bystrík Banda: Prajem si/ Deseo/ I wish (traducción de letras/ lyrics translation)

 


        Ten divný pocit, keď sedíte na latino party a niekto vám hneď v prvom kole zahrá bachatový remix piesne, ktorú máte v pláne na preklad na blog (nie je to populárna pieseň roka, ja som ju počula prvý raz v sekáči pred dvoma týždňami v rádiu a odvtedy bola na zozname)...😅😅 Tak neviem, či sa mi pozeral do hlavy, do zošitka s piesňami alebo mi nazeral cez plece do počítača... 😁A ak poviem áno, zmení sa niečo? 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Esa sensación rara cuando Ud. está sentado en una fiesta latina y alguien le pone justo al principio, una bachata versión de la canción que Ud. planeaba colgar en blog (no se trata de una canción extremadamente popular, yo misma la escuché por primera vez en una tienda de segunda mano en la radio hace dos semanas y desde entonces estaba en mi lista)...😅😅 Pues, quien sabe, ˁ me  estaba mirando en la cabeza, en mi libro  de notas de blog o me miraba detrás de mi hombro hacia mi computadora...😁 ? ˁY si digo sí, cambiará algo?

                       


        That strange feeling when you´re sitting on a latino party and DJ´s playing in the very first round of songs a bachata remix of a song that you were planning to add and translate to blog (I heard it two weeks ago in a second-hand shop and from that moment on, it was on my list)...😅😅Well, I don´t know if he was looking in my head, into my small blog note book and just looking over my shoulder into my laptop...😁 And if I say yes, will there be any change?

 

BYSTRÍK BANDA- PRAJEM SI

 

Prajem si modré z neba

Vziať si tam kúsok z teba

Každý deň mať tak v roku

Teba po svojom boku chcem

..ja prajem si ťa

 

Prajem si vrátiť čas

Prežiť to znovu a zas

Ten vzácny okamih

Na chvíľu zastaviť chcem

..ja prajem si ťa

 

Ja prajem si, zvykám si

Bez teba strácam sa

V objatí našiel som

Čo tak chýba mi

..ja prajem si ťa

 

Ja prajem si, zvykám si

Bez teba strácam sa

V objatí našiel som

Čo tak chýba mi

..ja prajem si ťa

 

Prajem si tancovať

Tak ako po prvýkrát

Nechať sa unášať

Tak si to pamätať chcem

..ja prajem si ťa

 

Vyčítať z našich očí

Chcem, nech sa to nekončí

Tá chvíľa patrí len nám

Tak si to zapamätám

..ja prajem si ťa

 

Ja prajem si, zvykám si

Bez teba strácam sa

V objatí našiel som

Čo tak chýba mi

..ja prajem si ťa

 

Ja prajem si, zvykám si

Bez teba strácam sa

V objatí našiel som

Čo tak chýba mi

..ja prajem si ťa

 

Je to krásny pocit

Keď držíš v rukách čosi

Čo má pre teba význam

A o dotyk prosí

A v nás, je viac

 

Ja prajem si, zvykám si

Bez teba strácam sa

V objatí našiel som

Čo tak chýba mi

..ja prajem si ťa

 

Ja prajem si, zvykám si

Bez teba strácam sa

V objatí našiel som

Čo tak chýba mi

..ja prajem si ťa

 

Deseo

 

Pido la luna

Llevar allí un poco de ti

Y así, cada día en el año

Quiero tenerte a ti a mi lado

....yo te deseo a ti

 

Deseo volver el tiempo

Volver a vivirlo de nuevo

Ese momento precioso

Quiero detenerlo para un momento

....yo te deseo a ti

 

Yo deseo, me acostumbro

Sin ti, me pierdo

En abrazo encontré

Lo que tanto me falta

....yo te deseo a ti

 

Yo deseo, me acostumbro

Sin ti, me pierdo

En abrazo encontré

Lo que tanto me falta

....yo te deseo a ti

 

Deseo bailar

Como la primera vez

Dejarse llevar

Así es como quiero recordarlo

....yo te deseo a ti

 

Leer de nuestros ojos

Quiero, que no pare

Este momento pertenece solo a nosotros

Así me lo recordaré

....yo te deseo a ti

 

Yo deseo, me acostumbro

Sin ti, me pierdo

En abrazo encontré

Lo que tanto me falta

....yo te deseo a ti

 

Yo deseo, me acostumbro

Sin ti, me pierdo

En abrazo encontré

Lo que tanto me falta

....yo te deseo a ti

 

Es un bello sentimiento

Cuando tienes en las manos algo

Qué es importante para ti

Y te pide por un toque

Y hay más en nosotros

 

Yo deseo, me acostumbro

Sin ti, me pierdo

En abrazo encontré

Lo que tanto me falta

....yo te deseo a ti

 

Yo deseo, me acostumbro

Sin ti, me pierdo

En abrazo encontré

Lo que tanto me falta

....yo te deseo a ti

       

 

I wish

 

I want the blue-sky

To take there a piece of you

To have it like this every day a year

I want you to be by my side

....I wish you

 

I want to turn back time

To revive it again and again

That precious moment

I want to stop it for a while

...I wish you

 

I want, I get used to

With you, I get lost

In embrace, I found

What I´ve been missing so much

....I wish you

 

I want, I get used to

With you, I get lost

In embrace, I found

What I´ve been missing so much

....I wish you

 

I wish to dance

Just like the first time

To let drift along

That´s the way I want to remember it

....I wish you

 

To read from our eyes

I want it to never end

This moment belongs only to us

That´s the way I will remember it

....I wish you

 

I want, I get used to

With you, I get lost

In embrace, I found

What I´ve been missing so much

....I wish you

 

I want, I get used to

With you, I get lost

In embrace, I found

What I´ve been missing so much

....I wish you

 

It´s a beautiful feeling

When you hold in hands something

What is important for you

And asks for a touch

And there´s more in us

 

I want, I get used to

With you, I get lost

In embrace, I found

What I´ve been missing so much

....I wish you

 

I want, I get used to

With you, I get lost

In embrace, I found

What I´ve been missing so much

....I wish you

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára