Stránky

piatok 7. júna 2024

Ángela Aguilar: Somos novios/ Chodíme spolu/ Girlfriend and boyfriend (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Bachata ✅ Salsa ✅ na tento týždeň splnené...Zostáva ešte...čo tak staré dobré elegantné kubánske bolero, tradičné vo verzii od Ángely Aguilar? :-) Závan letnej Havany, teplo tu už máme :-) 

         (Túto stredu som bola na tančiarni v hlavnom meste pod holým nebom, tento krát som si teda veľmi nezatancovala, nebolo zle, len tanca pramálo 😒Intuícia mi pôvodne radila, aby som zostala doma, no neposlúchla som...😢 No kúsok odo mňa a kamarátky sedel na lavičke taký mladý pár, užíval si takú tú párovú intimitu, blízkosť jeden druhého, niežeby robili nejaké neprístojnosti na verejnosti, len tak v objatí, bosé nohy jedna cez druhú, pohľad do očí, hladkanie. Normálne som si uvedomila, že mi to chýba. Taká tá párová pohodička, vlastný svet. Je mi jasné, poznám sa, že neskočím po prvom, čo mi skríži cestu, alebo sa na niekoho nevrhnem len preto, aby som zahnala osamelosť či sa cítila "lepšie" alebo si niečo dokázala. Avšak keď som videla tých dvoch, objavila sa mi v hlave táto pesnička a myšlienka, že snáď sa raz takéto niečo prihodí aj mne....romantika večerného parku, napríklad :-) :-))    

 

ÁNGELA AGUILAR- SOMOS NOVIOS

 

Somos novios

Pues, los dos sentimos mutuo amor profundo

Y con eso

Ya ganamos lo más grande de este mundo

 

Nos amamos, nos besamos

Como novios, nos deseamos

Y hasta, a veces, sin motivo

Y sin razón, nos enojamos

 

Somos novios

Mantenemos un cariño limpio y puro

Como todos

Procuramos el momento más obscuro

Para hablarnos

Para darnos el más dulce de los besos

Recordar de qué color son los cerezos

Sin hacer más comentarios, somos novios

 

Para hablarnos

Para darnos el más dulce de los besos

Recordar de qué color son los cerezos

Sin hacer más comentarios, somos novios

Somos novios

 

Chodíme spolu

 

Chodíme spolu

Lebo obaja cítime vzájomnú hlbokú lásku

A vďaka tomu

Sme už získali tú najväčšiu výhru na tomto svete

 

Milujeme sa, bozkávame sa

Túžime po sebe tak ako to frajeri robia

A občas sa, dokonca, bezdôvodne

A nepochopiteľne na seba hneváme

 

Chodíme spolu

Udržiavame si čistú a nedotknutú nehu

Ako všetci

Spôsobujeme si tie najtemnejšie chvíle

Aby sme spolu hovorili

Aby sme si dali ten najsladší bozk

Pripomenuli si, akej farby sú čerešne

Bez ďalších komentárov, chodíme spolu

 

Aby sme sa spolu rozprávali

Aby sme si dali ten najsladší bozk

Pripomenuli si, akej farby sú čerešne

Bez ďalších komentárov, chodíme spolu

Chodíme spolu

 

Boyfriend and girlfriend

 

We´re couple, girlfriend and boyfriend

Because, after all, we both feel deep, mutual love

And with this

We already won the greatest prize of this world

 

We love each other, we kiss each other

Like girlfriend and boyfriend, we desire each other

And sometimes, we, even without justification

Without no reason, get mad at each other and fight

 

 

 

We´re couple, girlfriend and boyfriend

We keep the affection clean and pure

Like everyone

We get the darkest moments

To talk to each other

To give each other the sweetest kiss of all

To remind ourselves the colour of the cherries

No more comments, we´re girlfriend and boyfriend

 

In order to talk to each other

To give each other the sweetest kiss of all

To remind ourselves the colour of the cherries

No more comments, we´re girlfriend and boyfriend

We are couple


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára