Stránky

pondelok 24. júna 2024

Francisca Valenzuela: Juan/ Janči/ Johny (preklad piesne/ lyrics translation)

 


            Máme pred sebou týždeň plný klasických bežných "veľkých" mien- Ján, Pavol, Peter, ženská Beáta, Aďka...A tak prinášam meninovú pieseň Jánom, trošku bláznivú, uletenú, veselú, tak všetko najlepšie, Janči 👀😛 (Na Pavla mám tiež nejakú- trebárs Hej, Pali , no Petrovia to just, majú biedne... musia sa uspokojiť s blahoželaním od frajeriek, priateľov a rodiny a originálnou verziou toho, čo teraz vládne rádiám a diskotékam :-P 👇👇)

          We have a week full of very used, classical "great" names- John, Paul, Peter, women- Bea, Adriana...And so I bring you a name´s day song for Johns, little bit crazy, joyful, playful, made for dance, so happy name´s day, Johny 👀😛 (I can find a song for Paul- like maybe Hey, Pablo (Paul), but well, for Peters, it´s poor, they have to rely on the best wishes from theirs girlfriends, friends and family and the original version of the song that rules over radio charts and discos everywhere :-P 👆👆)

       

 

FRANCISCA VALENZUELA- JUAN

 

Vete de mi mente, Juan

 

Juan

Mira mi fotito

Recuérdame un poquito

Luego vuélveme a llamar

 

Juan

Mi nombre en tu boca

Me pone y me provoca

En camino a verte ya

 

Juan

Mi hombre favorito

Desde que te vi, bonito

Abre que ya estoy acá

 

Juan

Traje a la cama el corazón

No quise hacerlo, perdón

No me vayas a soltar

Duele aprender

A lidiar con el deseo

No me quieres ver

Pero yo a ti sí te veo

 

Juan

Hecha de papel

Cada vez que yo te entrego

Mi poder

Vete de mi mente

Juan

 

Juan

No tienes instrucciones

Cómo entender tus decisiones

Esta mierda ya pasé

 

Juan

Muero si tu te la coges

Si te la coges, miénteme

Hazme sentir especial

 

Duele aprender

A lidiar con el deseo

No me quieres ver

Pero yo a ti sí te veo

 

Juan

Hecha de papel

Cada vez que yo te entrego

Mi poder

Vete de mi mente

 

Recién te conocí

No espero nada de ti

Pero se enciende algo ADENTRO

De a poco entra la luz

Lleno tus brazos de mí

Y si me quedo aquí

 

Duele aprender

A lidiar con el deseo

No lo quieres ver

Pero yo podría quererte

 

Juan

Hecha de papel

Cada vez que yo te entrego

Mi poder

Vete de mi mente

Juan

Vete de mi mente

 

Janči

 

Von z mojej mysle, Janči

 

Janči

Pozri sa na moju fotku

Spomeň si na mňa trošičku

Neskôr mi opäť zavolaj

 

Janči

Moje meno na tvojich ústach

Ma vzrušuje a provokuje

Som na ceste za tebou

 

Janči

Moje obľúbené meno

Odkedy som ťa videla, krásavec

Otvor, lebo už som tu

 

Janči

Priniesla som srdce do postele

Nechcela som to urobiť, prepáč

Nepúšťaj ma

Bolí naučiť sa

Bojovať s túžbou

Nechceš ma vidieť

Ale ja ťa vidím

 

Janči

Ako vyrobená z papiera

Vždy keď ti odovzdávam

Svoju moc

Von z mojej mysle

Janči

 

Janči

Nemáš návod

Ako pochopiť tvoje rozhodnutia

Tieto kraviny už mám za sebou

 

Janči

Zomriem, ak sa s ňou vyspíš

Ak sa s ňou vyspíš, zaklam mi

Nechaj ma, nech sa cítim výnimočná

 

Bolí naučiť sa

Bojovať s túžbou

Nechceš ma vidieť

Ale ja ťa vidím

 

Janči

Ako vyrobená z papiera

Vždy keď ti odovzdávam

Svoju moc

Von z mojej mysle

 

Sotva som ťa spoznala

Nič od teba nečakám

Ale niečo v mojom vnútri sa zapaľuje

Daj mi trochu svetla

Naplním tvoju náruč mnou

A ak tu zostanem

 

Bolí naučiť sa

Bojovať s túžbou

Nechceš ma vidieť

Ale ja by som ťa mohla milovať

 

Janči

Ako vyrobená z papiera

Vždy keď ti odovzdávam

Svoju moc

Von z mojej mysle

Janči

Vypadni z mojej mysle

 

Johny

 

Get out of my mind, Johny

 

Johny

Look at my photo

Remember me a little bit

Then call me again

 

Johny

My name on your mouth

Excites me and provokes me

I´m already on my way to see you

 

Johny

My favourite man

Since I saw you, my handsome man

Open the door, I´m already here

 

Johny

I brought the heart into bed

I didn´t want to do it, sorry

Don´t let me go

It hurts to learn

To fight with desire

You don´t want to see me

But I see you anyway

 

Johny

Like made of paper

Every time I surrender you

My power

Get out of my mind

Johny

 

Johny

There´no manual for you

How to understand your decisions

I already got through this shit

 

Johny

I´m gonna die if you sleep with her

If you sleep with her, lie to me

Make me feel special

 

It hurts to learn

To fight with desire

You don´t want to see me

But I see you anyway

 

Johny

Like made of paper

Every time I surrender you

My power

Get out of my mind

 

I just got to know you

I don´t expect anything from you

But something inside is burning

Give it a little bit light

I fill your arms with me

And if I stay here

 

It hurts to learn

To fight with desire

You don´t want to see me

But I could love you

 

Johny

Like made of paper

Every time I surrender you

My power

Get out of my mind

Johny

Get out of my mind

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára