Stránky

pondelok 10. júna 2024

Camilo: Una canción de amor para la pulga/ Pieseň lásky pre blšku/ A love song for flea (preklad piesne/ lyrics translation)

 


       Vyznanie lásky (podľa samotného speváka jedno z jeho najosobnejších a najúprimnejších, aké kedy urobil a vyjadril pocity, ktoré predtým vyjadriť nedokázal) pre všetky malé blšky- mršky z nás 💋😝🐛

       A love confession (according to the singer himself, one of his most personal and honest he has ever done and he let out to express the feelings that he wasn´t able to express before) for all the little flea bitches in us 💋😝🐛

 

CAMILO- UNA CANCIÓN DE AMOR PARA LA PULGA

 

Todo el mundo habla de lo que es experto y me miran a mí

Cuando es mi turno de hablar

Solamente puedo hablar de ti

 

Y yo no sé si de tantos detalles

Que empecé a contarles

Ya empezaron a aburrirse o a enamorarse de ti

 

Del colegio no me acuerdo nada

Fueron casi 20 años perdidos

Pero recuerdo con memoria fotográfica

Cada segundo que pasé contigo

 

Después de ti ya no soy lo que era

Me veo diferente por dentro y por fuera

Si me encontraran por la carretera

Seguro que nadie me reconociera

 

Después de ti ya no estoy tan perdido

Ya no me siento solo cuando estoy conmigo

Me gustas mucho

Y me gusto mucho más

Desde que estoy contigo

 

Tú vas dejando flores por donde caminas

Y yo pude dejar rosas pero dejé espinas

Tomaste mi afán y lo hiciste descanso

Me hiciste pasar a tu mundo descalzo

 

Y ahora quiero ser mas como tú

Y ahora quiero parecerme a ti

Tú pintaste las nubes de azul

Tú eres más de lo que merecí

 

Y ahora quiero ser mas como tú

Ahora quiero parecerme a ti

Tú llegaste y se prendió la luz

Eres más de lo que merecí

 

Después de ti ya no soy lo que era

Me veo diferente por dentro y por fuera

Si me encontraran por la carretera

Seguro que nadie me reconociera

 

Después de ti ya no estoy tan perdido

Ya no me siento solo cuando estoy conmigo

Me gustas mucho

Y me gusto mucho más

Desde que estoy contigo

 

Pieseň lásky pre blšku

 

Každý hovorí o tom, v čom je odborník a pozrú na mňa

Keď príde rad na mňa, aby som hovoril

Môžem hovoriť len o tebe

 

A neviem, či z toľkých detailov

Ktoré som im začal hovoriť

Sa začali nudiť alebo sa do teba zamilovávať

 

Zo školy si nepamätám nič

Bolo to takmer dvadsať stratených rokov

Ale s fotografickou pamäťou

Si spomínam na každú sekundu, ktorú som strávil s tebou

 

Po tebe už nie som tým, ktorým som bol

Pôsobím inak zvnútra i zvonka

Ak by ste ma našli na ceste

Určite by ma nikto nespoznal

 

Po tebe už nie som tak stratený

Už sa necítim sám, keď som sám so sebou

Veľmi sa mi páčiš

A ja sa páčim viac sám sebe

Odkedy som s tebou

 

Kadekoľvek kráčaš, zanechávaš za sebou kvety

A ja som mohol za sebou nechať ruže, ale nechal som tŕne

Zobrala si moju snahu a zmenila ju na oddych

Prinútila si ma prejsť bosého do tvojho sveta

 

A teraz chcem byť viac ako ty

A teraz sa chcem podobať tebe

Vymaľovala si oblaky na modro

Si viac než som si zaslúžil

 

A teraz chcem byť viac ako ty

A teraz sa chcem podobať tebe

Prišla si a zapálilo sa svetlo

Si viac než som si zaslúžil

 

Po tebe už nie som tým, ktorým som bol

Pôsobím inak zvnútra i zvonka

Ak by ste ma našli na ceste

Určite by ma nikto nespoznal

 

Po tebe už nie som tak stratený

Už sa necítim sám, keď som sám so sebou

Veľmi sa mi páčiš

A ja sa páčim viac sám sebe

Odkedy som s tebou


 

A love song for a flea

 

Everybody talks about what they are experts in and they look at me

When it´s my turn to talk

I can only talk about you

 

And I don´t know if because of so many details

That I started to tell them

They already started to get bored or to fall in love with you

 

I don´t remember anything from school

It were almost twenty lost years

But I remember with photographic memory

Every second I spent with you

 

After you, I´m not the one I used to be anymore

I find myself different inside and outside

If they found me on the road

There wouldn´t be anyone who would recognize me

 

After you, I´m not so lost anymore

I don´t feel alone anymore when I´m with myself

I like you so much

And I like myself much more

Since I´m with you

 

Wherever you go, there are flowers left behind you

And I could leave roses, but I left thorns

You took my effort and made it into rest

You made me walk into your world barefoot

 

And now, I want to be more like you

And now I want look like you

You painted the clouds into blue

You are more than I deserved

 

And now, I want to be more like you

And now I want look like you

You came and the light has lit up

You are more than I deserved

 

After you, I´m not the one I used to be anymore

I find myself different inside and outside

If they found me on the road

There wouldn´t be anyone who would recognize me

 

After you, I´m not so lost anymore

I don´t feel alone anymore when I´m with myself

I like you so much

And I like myself much more

Since I´m with you

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára