Stránky

streda 7. februára 2024

Chris Lebrón: El amante/ Milenec/ Lover (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Kizomba na stredu / A Wednesday kizomba 💋💃

                   

 

CHRIS LEBRÓN- EL AMANTE

 

De todos tus amantes

El más interesante

Soy yo aunque digas que no

 

No hubiera habido antes

Alguien que a ti te encante, no

Como te encanto yo

 

Otra vez

No voy a pedir que vuelvas

Reírme mientras recuerdas

Todo el placer que te daba yo

(Nadie como yo)

 

Otra vez

Quiero verte como vuelas

Encontrarte en la tormenta

Buscando alguien que sea como yo

 

De todos tus amantes

El más interesante

Soy yo aunque digas que no

 

No hubiera habido antes

Alguien que a ti te encante, no

Como te encanto yo

 

Otra vez

No voy a pedir que vuelvas

Reírme mientras recuerdas

Todo el placer que te daba yo

(Nadie como yo)

 

Otra vez

Quiero verte como vuelas

Encontrarte en la tormenta

Buscando alguien que sea como yo

 

Milenec

 

Zo všetkých tvojich milencov

Ten najzaujímavejší

Som ja, hoci vravíš, že nie

 

Predtým nebol žiadny

Ktorý by ťa očaril ako ja, nie

Tak ako sa ti páčim ja

 

Znova

Nebudem ťa prosiť

Budem sa smiať, kým ty spomínaš

Na všetku tú rozkoš, čo som ti dával

(Nik nie je ako ja)

 

Znova

Chcem ťa vidieť, ako lietaš

Nájsť ťa v búrke

Ako hľadáš niekoho, kto by bol ako ja

 

Zo všetkých tvojich milencov

Ten najzaujímavejší

Som ja, hoci vravíš, že nie

 

Predtým nebol žiadny

Ktorý by ťa očaril ako ja, nie

Tak ako sa ti páčim ja

 

Znova

Nebudem ťa prosiť

Budem sa smiať, kým ty spomínaš

Na všetku tú rozkoš, čo som ti dával

(Nik nie je ako ja)

 

Znova

Chcem ťa vidieť, ako lietaš

Nájsť ťa v búrke

Ako hľadáš niekoho, kto by bol ako ja


 

Lover

 

From all your lovers

The most interesting

Is me, although you´d tell no

 

Before, there was no one

Who you would like, no

The way you like me

 

Once again

I´m not gonna ask you to come back

I´m gonna laugh while you remember

All the pleasure I was giving to you

(No one like me)

 

Once again

I want to see you flying

Find you in the middle of the storm

Looking for someone who would be like me

 

From all your lovers

The most interesting

Is me, although you´d tell no

 

Before, there was no one

Who you would like, no

The way you like me

 

Once again

I´m not gonna ask you to come back

I´m gonna laugh while you remember

All the pleasure I was giving to you

(No one like me)

 

Once again

I want to see you flying

Find you in the middle of the storm

Looking for someone who would be like me

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára