Stránky

nedeľa 25. februára 2024

Kany García, Young Miko: En esta boca /Na týchto ústach/ On this mouth (preklad piesne/ lyrics translation)

 

       Veľmi, ale veľmi horúca bachata o tajnej láske 💥💥/ Hot, a very hot bachata about one secret love 💥💥    


 

KANY GARCÍA, YOUNG MIKO- EN ESTA BOCA

 

Ella, la que te enreda en sus pisadas

Con su sonrisa en primavera

Y sus ojos que la delataban

Yo me acerqué y me pegué porque sentía a la vez

Que su mirada me hablaba lo que no me decía

Ella esperó a que apaguen las luces, y yo quería encenderle la vida

 

En esta boca te volvías tan loca

Tu mirada de fuego me quitaba la ropa

Me decías: Te quiero

Ay, no te vayas ahora, no

Si en esta boca te volvías tan loca

Se achicaban tus miedos, te olvidabas de cosa'

Que nos llenan de frenos (de frenos)

Ay, no te vayas ahora (yeah)

 

Te di de la que enchula, y no me sacas de tu mente

Cuando somos tú y yo en contra e' la corriente

Dice que no puede ni decir lo que siente

'Toy pa' robarte delincuente, y lo malo es que te gusta

No seas injusta, ojitos que delatan, no me asustan

Es a mí a la que buscas, uff

Ojalá te me luzcas, uff, sí

Si yo siento lo que sientes, no te cohíbas

Si yo sé

 

Que en esta boca te volvías tan loca

Tu mirada de fuego me quemaba la ropa

Me decías: Te quiero

Ay, no te vayas ahora (no te vayas ahora)

Si en esta boca se volvía tan loca

Se achicaban sus miedos, se olvidaba de cosa'

Que nos llenan de frenos

Ay, no te vayas ahora, no

 

Yo no te espero, pero, déjate el cuento

Te pasas merodeando dónde frecuento

Yo sé que tú tienes un jevo, pero yo te lo hago más bueno

Yo no te espero, pero, déjate el cuento

Te pasas merodeando dónde frecuento

Yo sé que tú tienes un jevo, pero conmigo vas de nuevo

 

Si en esta boca te volvías tan loca

Tu mirada de fuego me quitaba la ropa

Me decías: Te quiero

Ay, no te vayas ahora, no (no te vayas)

Si en esta boca te volvías tan loca

Se achicaban tus miedos, te olvidabas de cosa'

Que nos llenan de frenos

Ay, no te vayas ahora

 

Na týchto ústach

 

Ona, tá, čo ťa zamotáva do svojich stôp

S jej jarným úsmevom

A jej oči, čo ju zrádzali

Priblížila som sa k nej a narazila, lebo som zároveň pocítila

Že jej pohľad ku mne prehováral o tom, čo nepovedala

Čakala, kým zhasnú svetlá, a ja som v nej chcela zapáliť život

 

Na tých ústach si mi šalela

Tvoj ohnivý pohľad ma vyzliekal

Vravela si mi: Milujem ťa

Ach, teraz neodchádzaj, nie

Veď na týchto ústach si šalela

Tvoje strachy sa zmenšovali, zabúdala si na veci

Ktoré nás brzdia (brzdia)

Ay, teraz neodchádzaj

 

Som tá, čo ťa ovládla a nevieš ma dostať zo svojej mysle

Keď sme ty a ja proti prúdu

Hovorí, že nemôže ani len povedať, čo cíti

Som tu, aby som ťa ukradla, kriminálnička, a zlé na tom je, že sa ti to páči

Nebuď nespravodlivá, oči, čo zrádzajú, ma nevystrašia

Ja som tá, ktorú hľadáš, uff

Kiežby si ma ukázala, hej

Veď cítim to, čo cítiš aj ty, nebuď nesmelá

Veď ja viem

 

Na tých ústach si mi šalela

Tvoj ohnivý pohľad ma vyzliekal

Vravela si mi: Milujem ťa

Ach, teraz neodchádzaj (nechoď preč)

Veď na týchto ústach si šalela

Tvoje strachy sa zmenšovali, zabúdala si na veci

Ktoré nás brzdia

Ay, teraz neodchádzaj

 

Nečakám na teba, ale prestaň sa hrať na rozprávky

Potĺkaš sa všade tam, kam chodím ja

Viem, že máš priateľa, ale ja ti to robím lepšie

Nečakám na teba, ale prestaň sa hrať na rozprávky

Potĺkaš sa všade tam, kam chodím ja

Viem, že máš priateľa, ale som mnou pôjdeš znova

 

Na tých ústach si mi šalela

Tvoj ohnivý pohľad ma vyzliekal

Vravela si mi: Milujem ťa

Ach, teraz neodchádzaj, nie (nechoď preč)

Veď na týchto ústach si šalela

Tvoje strachy sa zmenšovali, zabúdala si na veci

Ktoré nás brzdia

Ay, teraz neodchádzaj

 

On this mouth

 

She, who gets you confused in her footsteps

With her spring smile

And her eyes that betrayed her

I came close and hit myself because in the same time, I felt

That her gaze talked to me about things she didn´t say

She waited until they turned off the lights, and I wanted to light up her life

 

On this mouth, you went crazy

Your glance of flame was taking off my clothes

You, telling me: I love you

Ayy, don´t leave me now, no

If on this mouth you were going crazy

Your fears were shrinking, you were about to forget about things

That fills us with brakes (with brakes)

Ey, don´t go away now (yeah)

 

I got you under my control, and you can´t get me out of your mind

When it´s you and me against the current

She says that she can´t even say what she feels

„I´m here to steal you like a criminal, and the worst of all is that you like it“

Don´t be unfair, those betraying eyes, they won´t scare me

It´s me who you´re looking for, uuf

If only you can show me, ufff, yes

If I feel what you feel, don´t hold back

If I know

 

On this mouth, you went crazy

Your glance of flame was taking off my clothes

You, telling me: I love you

Ayy, don´t leave me now (don´t go now)

If on this mouth you were going crazy

Your fears were shrinking, you were about to forget about things

That fills us with brakes

Ey, don´t go away now, no

 

I don´t wait for you, but, stop inventing the stories

You lurk around the place I usually go

I know that you have a boyfriend, but I make the thing better to you

I don´t wait for you, but, stop inventing the stories

You lurk around the place I usually go

I know that you have a boyfriend, but with me, you start again

 

If on this mouth, you went crazy

Your glance of flame was taking off my clothes

You, telling me: I love you

Ayy, don´t leave me now (don´t go now)

If on this mouth you were going crazy

Your fears were shrinking, you were about to forget about things

That fills us with brakes

Ey, don´t go away now

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára